MissHolmes kirjoitti:
Minä luulen, että tämän ilmoituksen takana voi olla joku, joka todella uskoo vuosien aikana kehittämäänsä tarinaan. On todella ehkä tuolloin nähnyt Raisan, mutta muu onkin sitten 'iltapäivälehdistä'.
En usko poliisin julkaisevan huomionkipeiden kylähullujen mutu-tarinoita kovinkaan helposti. Täytyy muistaa, että tätäkin vihjeenantajaa on haastateltu kasvokkain ja mahdollisesti useampaankin kertaan. Poliisi saa jokaiseen katoamistapaukseen liittyen jatkuvasti täysin tekaistuja vihjeitä, joten osannevat erottaa täysjärkisten vihjeet muista.
edit: lisäys
Sattuneesta syystä tunnen melkein kokonaisen koripallojengin verran suomalaisia naiskoripalloilijoita, jotka pelaavat eri tasoilla. Yhteistä heille tuntuu olevan se, että he kaikki tuntevat
kaikki Suomessa pelaavat mieskoripalloilijat
vähintään ulkonäöltä, useimmat nimeltä tai lähemminkin. Tästä olen käsittänyt, että koripallopiirit ovat Suomessa vielä nykyäänkin pienet, vielä pienemmät ne ovat olleet Raisan katoamisen aikaan. Voisi siis olla hyvinkin mahdollista, että tuo Raisan kanssa tanssinut mies on ollut koripalloilija, jonka Raisa on tuntenut. Onkohan meillä kotidekkareilla mitään mahdollisuuksia selvittää sitä, keitä ulkomaanvahvistuksia täällä tuolloin pelasi?