elisa_day kirjoitti:En oikein jaksa enää uskoa tuohon Teerenpeli- vihjeeseen yhtään. Uskon, että Raisa on ollut kavereiden kanssa ensin Casablancassa, jonka jälkeen jatkanut yksin matkaa Seurahuoneelle, johon joku on luultavasti hänet maksanut sisään. Olisiko myös päässyt helpommin sisään jonkun vanhemman miehen seurassa, kuin yksin. Seurahuone kuitenkin on vanhemmalle väelle suunnattu tanssiravintola, eikä mikään nuorison suosima yökerho.
Olin itse tuolloin 1999 19-vuotias enkä ikinä ollut käynyt Teerenpelissä, tiesinköhän sen olemassaolostakaan? Myöhemmin kyllä olen siellä poikennut, mutta kuten joku aiemminkin on kirjoittanut, tuntui se vähän asiallisemmalta paikalta, ravintelityyliseltä istuskelupaikalta. Casablanca sen sijaan oli tuolloin jo tuttu mesta ja Seurahuoneenkin tiesin. Eli tästä omasta vinkkelistäni Teerenpeli-vihje tuntuu myös oudolta. Nooh, kännissä sitä toisaalta tunkee kaikista baarin ovista sisään, mitä vain matkan varrelta löytyy (ainakin minä tungin,etenkin nuorempana) eli periaatteessa Raisa tuonne Teerenpeliinkin olisi voinut eksyä.
Olen muuten alaikäisenä päässyt yhteen sun toiseen tamperelaiseen baariin seurueessa, johon on kuulunut vanhempia miehiä, jotka ovat puhuneet meitä tyttösiä sisään. Poket ovat pienestä maksusta päästäneet, vaikka täysin tietoisia ovat siis meidän alaikäisyydestä olleet.