Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Clyde
Axel Foley

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Paula, mä tarjoan sulle raikastavan jääveden sitruunalla ja jotain kirkasta jos laitat nämä mun hiukset kuosiin :lol:
Nanika ga tooku matteiru to
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Nyt 15 Salmaria riviin tohon tiskille ja sit puolen minuutin päästä Lime Lonkero.Raskas työviikko takana ja pakko "katkaista virrat". 8) Nii ja seurakin kelpais,jos niinku vähän aikaa "tosissaan" juopoteltais,enstex.Clydellä on bileet....varmistaaksemme huomisen krapulan on pakko tarjota sille koko pullo skumppaa ja mansikoilla höystettynä.Turjukalle kans yks,aivan mitä itse tahtoo,Kyllille ei voi tarjota viel tänään,mutta jos sit huomenna kun reissuiltaan palailee.Skåål kaikille muillekkin! (ja 8 ekaa salmaria meni jo) 8) :wink:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Tänxpänx, mä taidan pysytellä tuon lempijuomani ginin parissa... mun sekoitukseeni tulee siis giniä, Quantroota ja Schweppes Russian. Nimeä en muista, mutta taivaallisen hyvää se kuitenkin on.

On sulla muutes itsesuojeluvaisto kohdallaan, kun et luvannut mulle kuin yhden... useammastahan saattaisin tulla jo arvaamattomaksi :wink: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
John Doe
Christopher Lorenzo

Hmm.....arvaamattomuus on vähän kakspiippuinen juttu,niinku itsestään laukeava haulikko.Toisaalta en oo kyllä vielä kertaakaan nähny/kokenu sitä itsestään laukeamista.....siinä haulikossakaan. :lol: No Maija otas nyt toinenkin,ihan vaikka arvaamattomuuden? herättämän mielenkiinnon vuoksi,ei oo lompsa vielä tyhjä joten vielä voi tarjota.Mulle samalla "prikka",kaipa tuo tarjoilija tietää mikä se on. 8)
Clyde
Axel Foley

Oijoij Johnnyboy! Kiitoksia kovasti, mistä arvasit että skumppa ja mansikat menee yhdessä hyvin? Mä voisin ottaa vielä jotain kivaa yömyssyksi... hmmm :)
Oli ihan kivat lakkiaiset vaikka vähän alkoholia tulikin juotua. Ei enempää kato vanha enää jaksa ;)

/muoks; ainiin, minä tarjoan lasilliset skumppaa kaikille! Onnea minÄ!
John Doe
Christopher Lorenzo

Tuota....kaikille naisille on kyllä kelvannu skumppa ja mansikat....ja mulla on hyvä muisti. :lol: Mutta jatketaas bileitä....VIINAA KAIKILLE ja heti,oman maun mukaisesti tietenkin ja kun tuli tossa aamupäivästä käytyä "seinällä" niin tämä kierros meikäläisen laskuun.Laitetaan tosta vielä yks kesäinen biisi (tavallaan) kaupanpäälle: http://www.youtube.com/watch?v=fAgJ8W-zZsw ja vielä tähänpäivään sopiva biisi (ei sit koske mua toi sanotus,ku Prison on vain "ihmisille") http://www.youtube.com/watch?v=J5_QV7u8GiM 8) Etukäteen sori niille jotka ei ymmärrä meikäläisen huumoria! :lol: 8)
Clyde
Axel Foley

Yrjöhyrrät testattu Särkänniemessä. Nyt juhlat jatkuu!
kylmä karpalolonkero jäillä!
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Asiaa puhut, minfotoveri :) Harmi vaan, kun näyttää tuo rahamies nukahtaneen salmariprikkansa ääreen... tarttee vissiin varovasti voidella sen niska bepantheenilla, kun on grillauspuuhissa selvästi käräyttänyt nahkansakin. :lol:

No, ehkä sitten toisen kerran käännetään se lompsa lopullisesti nurin, nyt vaan yhdet tuota äskeistä biisiä rallatellen...

-hirttoköysi tai partaterä, tule tänne, beibe, otetaan erä-
John Doe
Christopher Lorenzo

Sorry vaan Tuija Marjukka ja muutkin,mutta kun pitää seurata tota ammattinyrkkeilyiltaa,niin tuppaa jäämään nää naisasiat vähän toissijaisex....no mutta kummiskin kierros meille kolmelle uhkarohkealle,jotka pitää tän kippolan pystyssä.Nii ja ei oo vielä kukaan tota lompuukia onnistunu "kääntämään" joten sille skåålataan ja taas tää menee mun piikkiin,näemmä. 8)
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Onkin parempi, että ette katsele tänne hämärään nurkkapöytään, missä istun seuranani kupillinen javalaista ja halpa sikari. Mietiskelen näet, että onkin parempi että tuo Matti Meikäläisen Amerikanserkku pitää naisista huolen tässä kuppilassa, koska minä olen harvinaisen hankala tapaus tuolle mutkikkaammalle eliölle, jota naiseksikin kutsutaan.

Työtkään eivät ole vielä tältä päivältä ohi... ei ennen kuin kohtalokas nainen on soittanut.

Viikate - Tie
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Nuuhkaus... mikä ihana sikarin tuoksu täällä leijailee. Kappas vain, herra Salapoliisihan se siellä nurkkapöydässä käryttelee ja kiusaa nais(t)en hajuhermoja... 8) Höhöh, vai vielä mutkikas olio... ettet nyt vaan yksinkertaistaisi asioita liikaa.

Jos seura siitä on kiinni, niin voin mä sitä bepantheenia sinunkin niskaasi sipaista :lol:
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Ei kiitos... ei kaipaa niskat bepantheenia, eikä sielu seuraa. Sielu on myyty halvalla ja ihon paksuus niskassa sai aikanaan lääkärinkin hämästyneeksi, kun skalpellin terä kävi lyhyeksi.

Onneksi tältä päivältä työt on tehty.

Viikate - On aivan sama

"...On hurma viininkin vain unta häipyvää.
Ja laulu kaunehinkin hetken helkähtää.
Tunnuslauseenasi turhuuksien turhuus olkohon
Ja mailla tuonen kaikki unhoittuva on..."
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Huh,reilu 300 km takana..Nyt vois karistaa pölyt kurkusta,yksi lime Breezer,kiitosh.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

^Tarjootkos mullekin, ihan mitä vaan? Jo kahdet rukkaset tullu tänä iltana, tarttee vissiin lopettaa tää flirttailu ihan kokonaan, kun näin huonosti puree :shock: :roll:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

maija turjukka kirjoitti:^Tarjootkos mullekin, ihan mitä vaan? Jo kahdet rukkaset tullu tänä iltana, tarttee vissiin lopettaa tää flirttailu ihan kokonaan, kun näin huonosti puree :shock: :roll:
No tietty tarjoon,mitäs laitetaan,limeä vai appelsiiniä? Ei nuo äijät ymmärrä flirttailusta mitään :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Lukittu