Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Puutarhahommissa tulee jano, niin siihen passaa kylmähkö valkoviini, aika isosta lasista kiitos! Merkillä ei väliä, kunhan ei liian makea eikä liian "kirpeä". Voisin ottaa sen pakollisen voileivän, eli vaikka tonnikalauunileivän.
Nothing is quite what it seems
Nyt yövuorolaiselle vähän omenamehua, sit mä meen nukkumaan. Jooksista?
Paskanen tukka
Onkelma ilmeni: salmiakkiaakkonen juuttui kitalakeen ja se pitäis nyt saada sulamaan sieltä. Mikä avuksi?
Ota tästä airiskohvee, minä tarjoan!Maybrick kirjoitti:Onkelma ilmeni: salmiakkiaakkonen juuttui kitalakeen ja se pitäis nyt saada sulamaan sieltä. Mikä avuksi?
Jotain kylmää rankan työpäivän päätteeksi tälle
Nanika ga tooku matteiru to
Reilun kaupan banaaniolutta.
Älkääkä jumaliste naurako. 
Every ship must sail a world.
Mikä ihme on banaaniolut?ABC kirjoitti:Reilun kaupan banaaniolutta.![]()
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Aamuseitsemästä iltakahdeksaan liikkeessä on ihan liian pitkä päivä tämmöselle tavikselle. Lienen siis saunasiiderini ansainnut.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tämä se on semmoista ainetta, että naisesta tulee Jane, mutta miehestä, joka juo ja luulee että siitä tulee Tarzan, niin eipäs tulekaan, vaan punapersepaviaani!Clyde kirjoitti:Mikä ihme on banaaniolut?ABC kirjoitti:Reilun kaupan banaaniolutta.![]()
Sitä ei sovi antaa miehille, ne on yleensä muutenkin jo apinoita ja tuosta voi tulla vielä pahemmat seuraukset!
Joten jos Prison aikoo pitää tämän listoilla, niin parasta tilata Korkeasaaren kuljetusauto takapihalle saman tien.
Every ship must sail a world.
^
Täällähän on hauskaa tänä iltana!
Täytyypä varoa tuota banaaniolutta. Vaikuttaa että harva kykenee sitä nauttimaan ilman seurauksia...
Tänään maittaisi taas valkkari... kesä vaatii kepeät juomat...
Täytyypä varoa tuota banaaniolutta. Vaikuttaa että harva kykenee sitä nauttimaan ilman seurauksia...
Tänään maittaisi taas valkkari... kesä vaatii kepeät juomat...
Kiitos ABC, nauran täällä nyt vedet silmissä
Väsy ehkä?
Pieni yömyssy olis paikallaan.. Äh, aina minä kans olen täällä. No ehkä otan sitten vain lasin kirkasta... Vettä! Jäillä. Sekoitettuna, ei ravistettuna.
Pieni yömyssy olis paikallaan.. Äh, aina minä kans olen täällä. No ehkä otan sitten vain lasin kirkasta... Vettä! Jäillä. Sekoitettuna, ei ravistettuna.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Hohhoijaa,nyt tarttee saada ISO ja kylmä kalja.Pitkät työpäivät ja uuden kämpän etsiminen yhtäaikaa ei kyllä ole vähimmässäkään mielessä mukavaa. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Pari jylinää ja parketille joraan http://www.youtube.com/watch?v=c1kvTFlg ... re=related
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mä niin haluisin just nyt yhen viskipaukun ja kola toiseen lasiin ilman jäitä kiitos. Jos saa valita, niin highland park 21v single malt pliis...ja samantein ottaisin myös pari punkkua, merkillä ei väliä jos on chilestä tai jostain euroopasta *heeh*
Anna se wisky tuplana....
Anna se wisky tuplana....
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ei mitää tommosia halppisviskejä
Ota tästä lasillinen Laproighia, mä tarjoan. Kokiksen saat ihan miten tilasitkin
Tää ottais vain lasillisen jääteetä ja lähtis töihin.
Tää ottais vain lasillisen jääteetä ja lähtis töihin.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Oi *lapryyy*
Joo, pistetään noi halppis highland parkit sivuun...mmmh Oho, keskellä päivää
Pistetään viski kokonaan sivuun...oho muslimimaa, HMM, säästetään kotiin tai reilu viikon päähän
Pistetään viski kokonaan sivuun...oho muslimimaa, HMM, säästetään kotiin tai reilu viikon päähän
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...