Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Ei oikeastaan vaikea ymmärtää toisten aivoituksia, vaan sitä kuinka niin monet päätyvät perusteellisen pohtimisenkin jälkeen niin huonoon lopputulokseen.
Uskotko "kolmen sarjoihin" esim. eh... lentoliikenteessä?
Uskotko "kolmen sarjoihin" esim. eh... lentoliikenteessä?
Nothing is quite what it seems
Automaattiarvonimet on vähän yhtä tyhjän kanssa. Sitten kun ylläpito antaa jonkun yksilöidymmän spesiaalinimityksen, ennemmin kai laadullisista kuin määrällisistä ansioista tai molemmista, se on jotain. Tosin tällä palstalla sellaista ei kai harrasteta. Ylläpito voi kyllä vaihtaa tuon sammakkoproffan multa foorumin kunkuksi tms. paremmin kuvaavaksi, muutoin EVVKMariacka kirjoitti:Oletko koskaan kirjoittanut viestiä tänne vain saadaksesi "arvonimesi" vaihtumaan?
Missä oppiaineissa ansioiduit parhaiten peruskoulussa?
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
-
Scythe
Historia, liikunta ja kuvaamataito.
Oletko ihanneammatissasi, jos et niin mikä se olisi?
Oletko ihanneammatissasi, jos et niin mikä se olisi?
Mä tykkään kyllä työstäni, mutta en tee sitä eläkeikään (jos sinne nyt koskaan pääsen) vaan mulla on muita suunnitelmia. Mieluiten kirjoittaisin työkseni vapaasti- runoja, proosaa, whatever...tai tekisin keramiikkaa tai veistoksia. Tai musiikkia jossain muodossa, tai teatteria. Taiteet laajasti on mun juttu tässä maailmassa, lahjojen taso vaan ei ainakaan toistaiseksi mahdollista elämistä millään taiteen alalla, valitettavasti. Mutta harrastaahan onneksi saa.Scythe kirjoitti:Oletko ihanneammatissasi, jos et niin mikä se olisi?
Samalla eteenpäin: Oletko ihanneammatissasi, jos et niin mikä se olisi?
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
1.En. 2.Jonkun mielenkiintoisen palstan kovapalkkainen moderaattori.
Onko mahasi toiminut tänään ja jos on niin asteikolla 1-5 miten hyvin?
Onko mahasi toiminut tänään ja jos on niin asteikolla 1-5 miten hyvin?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Keskiverto kolmonen, luulisin. En juurikaan kiinnitä ko. asiaan huomiota, kun ei ole asiassa mitään ongelmia.
Pysytellään mielenkiintoisten (?) ruumiintoimintojen parissa:
Montako kertaa yössä joudut käymään kusella?
Pysytellään mielenkiintoisten (?) ruumiintoimintojen parissa:
Montako kertaa yössä joudut käymään kusella?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
En kertaakaan, saatan joskus viikonloppuisin nukkua jopa kellon ympäri häiriintymättä, jos viikolla on unet jääneet vähiin.maija turjukka kirjoitti:Montako kertaa yössä joudut käymään kusella?
Udellaanpa samaa sitten muiltakin.
0-1 kertaa, riippuu hiukan onko tullut illalla juotua paljon (loogista eikö).
Oletko juossut maratonia / puolimaratonia?
Oletko juossut maratonia / puolimaratonia?
"Yöperho on koteloitunut"
En tosiaankaan. Pois se Kyllistä, sehän viittaa urheilusuoritukseen!
Minkälainen voisi olla Minfon oma kaulariipus?
Minkälainen voisi olla Minfon oma kaulariipus?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Pätkä hamppuköyttä?
Jatketaan samalla, jos joku osaa pistää paremmaksi.
Jatketaan samalla, jos joku osaa pistää paremmaksi.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Ainakin siinä on: ruosteista kettinkiä,betonia ja järvi lähellä
Ethän vaan piilota nenäpaskaa kukkaruukkuun?
Ethän vaan piilota nenäpaskaa kukkaruukkuun?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Se on vaikeaa kun huushållissa ei ole ensimmäistäkään kukkaruukkua. Mä tapan kaktuksenkin viikossa viherpeukaloineni.gravedigger kirjoitti:Ethän vaan piilota nenäpaskaa kukkaruukkuun?
Miksi banaanit on tertussa? (ja mistä mä näin uuden keksinkin
Ehhehee...ehkä se on edelleen Tertun oma asia...ehee...
Miten haluaisit kuolla?
Miten haluaisit kuolla?
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mahdollisimman kivuttomasti.Blues kirjoitti:
Miten haluaisit kuolla?
Kukahan osaisi piirtää sellaisen minforiipuksen, missä olisi ison M-kirjaimen sivuina pistooli ja puukko/tikari ja ympyräkehässä teksti: murhainfo? (se M-kirjain olisi siis sen ympyrän sisällä)
Pitäisikö tästä järjestää piirrustuskilpailu? Kyllihän voisi vaikka kevätbileissä julistaa voittajan ja tarjota hänelle palkinnoksi saavillisen negroneita
EDIT: laitan uuden kysymyksen, kun tuota piirrustuskilpailujuttua ei ole kysymykseksi mielletty:
Tekisikö palstan hengelle hyvää, jos palsta pidettäisiin vapaaehtoisesti vaikkapa viikon ajan suljettuna?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Itse en usko, että sillä olisi juurikaan vaikutusta. Ennemminkin kaipaisin ylläpidolta selkeää linjanvetoa. Palstan painopiste on ihan muissa kuin sen alkuperäisissä aiheissa. Ei kai kukaan kaikkea huuhaata ole poistamassa, mutta haloo, tämä on rikospalsta.
Ihan hyvä kyssäri, kierrätetäänpä se seuraavallekin.
Ihan hyvä kyssäri, kierrätetäänpä se seuraavallekin.