Oriveden vainaja 2007
Re: Oriveden vainaja
[quote="Lydia07"]No jos nainen oli jäänyt linja-autoasemalle Jämsä-Tre bussista vahingossa (tupakkatauolla)ja lähti tarkistamaan asemalta koska menee seuraava juna Treelle.
Niin perustuu tietty siihen oletukseen, että tiesi missä asema sijaitsee. (Saattoihan joku neuvoa suunnan).[/quote]
Tuli mieleen tämä Anton tapaus, mitä Putinkin vatvoo.
Suomalainen isä, Saksalainen äiti. Lapsi bussissa kun lastenlippu.
Riita lapsesta, ei julkinen.
Äiti doku, , Isä isokenkäinen.
Tää oli nyt vaan heitto.
T
Härkä
Niin perustuu tietty siihen oletukseen, että tiesi missä asema sijaitsee. (Saattoihan joku neuvoa suunnan).[/quote]
Tuli mieleen tämä Anton tapaus, mitä Putinkin vatvoo.
Suomalainen isä, Saksalainen äiti. Lapsi bussissa kun lastenlippu.
Riita lapsesta, ei julkinen.
Äiti doku, , Isä isokenkäinen.
Tää oli nyt vaan heitto.
T
Härkä
Lukekaapas Bluesin versio tapahtumien kulusta tuolta sivulta 30. Mielestäni tähän astisista spekulaatioista loogisin... 
Tuota Jämsä-Orivesi -asiaa olen itse pohtinut monesti, mutta en saa mieleeni mitään, miksi joku hakeutuisi kumpaankaan paikkaan.
Lähinnä tulee mieleen, että on tosiaan kielitaidottomana poistunut bussista liian varhain.
Tai jostain muusta syystä noussut Orivedellä bussista.
Olisiko suunnitellut matkaavansa junalla johonkin suuntaan, mutta rahaa lippuun ei olekaan ollut?
Tavannut jossakin Irlannissa/Englannissa suomalaisen, jota on ollut, ilmoittamatta etukäteen, menossa tapaamaan?
Ehkä tämä ihminen on antanut väärät osoitetiedot, eikä tätä näin ollen olekaan löytynyt.
Sitä tapahtuu varsin usein, että lomaromanssille annetaan ihan tuulesta temmattu osoite.
Miksi silputa passi? Eikai muusta syystä kuin henkilöllisyyden peittämiseksi. Josko on elätellyt suuria toiveita elämästä Suomessa, polttanut niin sanotusti sillat takanaan, ja kun onkin kaikki mennyt vikaan päätynyt ratkaisuunsa.
Lähinnä tulee mieleen, että on tosiaan kielitaidottomana poistunut bussista liian varhain.
Olisiko suunnitellut matkaavansa junalla johonkin suuntaan, mutta rahaa lippuun ei olekaan ollut?
Tavannut jossakin Irlannissa/Englannissa suomalaisen, jota on ollut, ilmoittamatta etukäteen, menossa tapaamaan?
Ehkä tämä ihminen on antanut väärät osoitetiedot, eikä tätä näin ollen olekaan löytynyt.
Sitä tapahtuu varsin usein, että lomaromanssille annetaan ihan tuulesta temmattu osoite.
Miksi silputa passi? Eikai muusta syystä kuin henkilöllisyyden peittämiseksi. Josko on elätellyt suuria toiveita elämästä Suomessa, polttanut niin sanotusti sillat takanaan, ja kun onkin kaikki mennyt vikaan päätynyt ratkaisuunsa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Kyllä se näin vaan saattaa olla. Suorastaan näen kuinka hän kynsisaksillaan nyhertää passiaan ja heittää sakset lopulta helkkarin kuuseen.
Tuo Bluesin s. 30 juttu on suorastaan irvokkaan todellinen. Noinko se meni? Selviääkö koskaan tuon naisen kohtalo? Toivon niin.
Jospa hän olisi se Bluesin tarjoama Barbara. Selviäisi edes jotenkin.
Tuo Bluesin s. 30 juttu on suorastaan irvokkaan todellinen. Noinko se meni? Selviääkö koskaan tuon naisen kohtalo? Toivon niin.
Jospa hän olisi se Bluesin tarjoama Barbara. Selviäisi edes jotenkin.
Näen oikein silmissäni, kuinka hän on istunut pienessä kyyryssä Oriveden juna-asemalla ja repii passia, iso laukku sylissään ja silmät kyynelten täyttäminä. Ei huomaa, että passin palasia tippuu myös laukkuun. Loput silput heittää roskiin, ehkä myös muut henkilökohtaiset tavarat, laskee aurinkolasit silmilleen ja lähtee kävelemään johonkin, ei väliä minne. Nopeasti pois ihmisten ilmoilta.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Johan meidän naisilla löytyy tunnetasolla linkki tähän juttuun.
Blues on tehnyt tässä ketjussa kyllä todella paljon,ison hatun nosto siitä.
Mutta minusta tuo sivun 30 juttu ei ole kovinkaan looginen.
Blues on tehnyt tässä ketjussa kyllä todella paljon,ison hatun nosto siitä.
Mutta minusta tuo sivun 30 juttu ei ole kovinkaan looginen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
härkä kirjoitti:Jämsän linja-autoasemasta !
Kävin kesäkuussa 07 kyselemässä paikan päällä. Siinä on matkahuolto samassa ja valvontakamera. Henkilökunta oli avuliasta mutta nauhat olivat jo pyyhkiytyneet pois ajatellen helmikuun alkua. Kävin myös Jämsän rautatieasemalla, josta ei kuulunut kummempaa. Sen lähellä on kylläkin Gasthaus jonka majoituskorttejakin selasin. Ilmoitin myös paikan päällä touhuistani paikalliselle poliisille. Ajattelin, jos linja-autoaseman nauhat saisi jotenkin palautettua. On huomioitavaa että Jämsässä on Keskisuomalainen luetumpi kuin Aamulehti. Siksi moni ei tiennyt koko asiasta mitään. Olen käynut myös Oriveden rautatieaseman Siwassa missä kassa oli puhunut suomea puhuvan saksalaisen kanssa. Henkilökunta säikähti vierailuani, joten en tohtinut kysyttyäni asiasta jatkaa sen pitemmälle. Miksi muuten pelätä, jos henkilömme tappoi itsensä ? Siksi hieman ihmettelen viranomaistahon eräällaista salamyhkäisyyttä asiassa ,verrattuna esim. Raisa Räisäsen tapaukseen. Tapaukset ovat tosin monella tapaa eroavia, mutta kuitenkin.
On täällä kyllä ihme porukkaa koolla! Hitsit, Härkäkin touhunnut pää hiessä. (Jostain syystä minua suorastaan naurattaa, kun kuvittelen käyntisi noissa kertomissasi paikoissa. Satun vaan tuntemaan alueen paikat!)
Onneksi murhiksella on sinut ja Blues! Ehkäpä itse taas häivyn mietiskelemään asioita kolooni. Palaillaan!
T
Härkä
Barbara tuntuisi todellakin hyvältä vaihtoehdolta, jos ottaa huomioon tuonkin että on mahdollisesti pyrkinyt Irlantiin, jolloin sekin yhteys olisi mukana.
Tuohon Andrea Heinziin en oikein usko, katoamisen ja löytymisen välillä on mielestäni niin vähän aikaa ettei mitenkään tue Suomeen tuloa. (pitääkö minun sanoa menoa, kun en asu Suomessa?)
Saksan poliisin kadonneista löytyy myös yksi vuonna 1999 kadonnut nuori tyttö, oliko syntynyt 1984, laitan senkin linkin tänne. (Tai jos joku ehtii ensin niin laittaa)
Tuota tyttöä itse mietin jossakin vaiheessa, mutta sitten tuli mieleeni passi, sekä se missä tyttö olisi ollut nuo 8 vuotta.
Barbarassa on vain jotain, mikä tuntuisi "oikealta". Kuvissa hän lienee sen 41 -vuotias, mutta täytyy kyllä itse sanoa, etten osaisi oikeaa ikää veikata jos pitäisi. Hassu yhteensattuma oli tosiaan tuo kuvakulma piirtäjämme ja Barbaran kuvaa verrattaessa.
Tuohon Andrea Heinziin en oikein usko, katoamisen ja löytymisen välillä on mielestäni niin vähän aikaa ettei mitenkään tue Suomeen tuloa. (pitääkö minun sanoa menoa, kun en asu Suomessa?)
Saksan poliisin kadonneista löytyy myös yksi vuonna 1999 kadonnut nuori tyttö, oliko syntynyt 1984, laitan senkin linkin tänne. (Tai jos joku ehtii ensin niin laittaa)
Tuota tyttöä itse mietin jossakin vaiheessa, mutta sitten tuli mieleeni passi, sekä se missä tyttö olisi ollut nuo 8 vuotta.
Barbarassa on vain jotain, mikä tuntuisi "oikealta". Kuvissa hän lienee sen 41 -vuotias, mutta täytyy kyllä itse sanoa, etten osaisi oikeaa ikää veikata jos pitäisi. Hassu yhteensattuma oli tosiaan tuo kuvakulma piirtäjämme ja Barbaran kuvaa verrattaessa.
Loogisin tähän mennessä. Halunnet perustella miksei ole looginen?Damien kirjoitti: Mutta minusta tuo sivun 30 juttu ei ole kovinkaan looginen.
[quote="Blues"]Tuota Jämsä-Orivesi -asiaa olen itse pohtinut monesti, mutta en saa mieleeni mitään, miksi joku hakeutuisi kumpaankaan paikkaan.
Miksi silputa passi? Eikai muusta syystä kuin henkilöllisyyden peittämiseksi. Josko on elätellyt suuria toiveita elämästä Suomessa, polttanut niin sanotusti sillat takanaan, ja kun onkin kaikki mennyt vikaan päätynyt ratkaisuunsa.[/quote]
Morjens Blues !!!
Luin sivun 30 kirjoituksesi.
Juuri näin ajattelin itsekin alkuaan kun tapaus tuli esille.
Minulla on omakohtaista kokemusta. 80-luvun puolivälissä vielä ensinmäisessä avioliitossa ollessani ( tosin se säröili ) tapasin etelässä brittinaisen ja sittemmin hän kävi täällä ja minä Lontoossa. Minä kylläkin toimin hänen suhteensa rehellisesti.
Suhde kesti 5 vuotta, sitten hän muutti jenkkeihin, minä erosin ja olen nyt oman ilotyttöni kanssa onnellisesti Savon sydänmailla.
Voiphan tuo olla, vuan voip olla olemattakin ?
Toivottavasti emme kilpaile siitä kumpi ehdokkaistamme on henkilömme ?
Todennäköisesti ei kumpikaan, vaikka olen yleensä optimisti.
Pääasia mielestäni nyt on saada Ryanairin matkustajaluettelo auki.
Kaverin joka hänet tänne toi ei ole helppo minua kohdata, varsinkin jos uhri on Borussia Dortmundin kannattaja. You never walk alone laulavat, kuten Liverpoolissa
Synnyinseutuani voi nyt tarkemmin arvella.
T
Härkä
Miksi silputa passi? Eikai muusta syystä kuin henkilöllisyyden peittämiseksi. Josko on elätellyt suuria toiveita elämästä Suomessa, polttanut niin sanotusti sillat takanaan, ja kun onkin kaikki mennyt vikaan päätynyt ratkaisuunsa.[/quote]
Morjens Blues !!!
Luin sivun 30 kirjoituksesi.
Juuri näin ajattelin itsekin alkuaan kun tapaus tuli esille.
Minulla on omakohtaista kokemusta. 80-luvun puolivälissä vielä ensinmäisessä avioliitossa ollessani ( tosin se säröili ) tapasin etelässä brittinaisen ja sittemmin hän kävi täällä ja minä Lontoossa. Minä kylläkin toimin hänen suhteensa rehellisesti.
Suhde kesti 5 vuotta, sitten hän muutti jenkkeihin, minä erosin ja olen nyt oman ilotyttöni kanssa onnellisesti Savon sydänmailla.
Voiphan tuo olla, vuan voip olla olemattakin ?
Toivottavasti emme kilpaile siitä kumpi ehdokkaistamme on henkilömme ?
Todennäköisesti ei kumpikaan, vaikka olen yleensä optimisti.
Pääasia mielestäni nyt on saada Ryanairin matkustajaluettelo auki.
Kaverin joka hänet tänne toi ei ole helppo minua kohdata, varsinkin jos uhri on Borussia Dortmundin kannattaja. You never walk alone laulavat, kuten Liverpoolissa
Synnyinseutuani voi nyt tarkemmin arvella.
T
Härkä
Eijei, Härkä, ei mitään kilpailua. Minulle on se ja sama, kuka keksii yhteyden ja mihinkin, kunhan tuolle tytsälle saadaan henkilöllisyys. Kunhan saadaan haudalle risti, missä on nimi.
Minulle tämä on ehkä jo jonkinlainen "pakkomielle", mutta en hae itselleni credittiä asiasta.
Jokaisella meistä on omat mielipiteet ja se lienee keskustelupalstan idea, että ne mielipiteet kerrotaan.
Minulle tämä on ehkä jo jonkinlainen "pakkomielle", mutta en hae itselleni credittiä asiasta.
Jokaisella meistä on omat mielipiteet ja se lienee keskustelupalstan idea, että ne mielipiteet kerrotaan.
Osaatko yhtään arvioida, kauanko mahtaisi kestää, että matkustajaluettelot avataan ja tarkistetaan?härkä kirjoitti: Pääasia mielestäni nyt on saada Ryanairin matkustajaluettelo auki.
[quote="elisa_day"][quote="härkä"]
Pääasia mielestäni nyt on saada Ryanairin matkustajaluettelo auki.[/quote]
Osaatko yhtään arvioida, kauanko mahtaisi kestää, että matkustajaluettelot avataan ja tarkistetaan?[/quote]
Olen sen verran keskustellut paikallisen poliisin kanssa 2 vuotta sitten, että jos näyttöä rikoksesta ei ole, ei voida avata.
Itsari ei ole rikos !!! Eikä siitä saa rikesakkoa !!! ???
Jos tulee riittävä vinkki ulkomailta koskien kadonneita voi avautua samantien.
T
Härkä
Pääasia mielestäni nyt on saada Ryanairin matkustajaluettelo auki.[/quote]
Osaatko yhtään arvioida, kauanko mahtaisi kestää, että matkustajaluettelot avataan ja tarkistetaan?[/quote]
Olen sen verran keskustellut paikallisen poliisin kanssa 2 vuotta sitten, että jos näyttöä rikoksesta ei ole, ei voida avata.
Itsari ei ole rikos !!! Eikä siitä saa rikesakkoa !!! ???
Jos tulee riittävä vinkki ulkomailta koskien kadonneita voi avautua samantien.
T
Härkä
Sivulla 30 oleva juttu on oikein hyvä, mutta rahattomuus ei oikein voi olla itsarin syy.
Jos naisella oli rahaa kukkarossa noin 100 euroa, niin Tampereelle pääsi jo 8 eurolla ja Ryanairin meno paluu Tre - Frankfurt saa alle 100 euron.
Jokin pettymys, vastoinkäymiset, väsymys laukaisi es. vanhan masennuksen. Jos se vaan oli jonkun ukkomiehen mökkiläisen salarakas/nettituttavuus.
Jos naisella oli rahaa kukkarossa noin 100 euroa, niin Tampereelle pääsi jo 8 eurolla ja Ryanairin meno paluu Tre - Frankfurt saa alle 100 euron.
Jokin pettymys, vastoinkäymiset, väsymys laukaisi es. vanhan masennuksen. Jos se vaan oli jonkun ukkomiehen mökkiläisen salarakas/nettituttavuus.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
- Platon -
^mutta oliko hän menossa Tampereelle, tai takaisin lähtöpaikkaansa?
Jos tajusikin, että ei pääse sinne mistä on lähtenyt ja vaikka pääsisikin, niin siellä ei ole enää paikkaa minne mennä.
En tiedä. Spekulointia kaikki.
Itse yritän kuvitella itseni hänen paikalleen.
Mitä teet vieraassa maassa, jos sinulla on vähän rahaa, et osaa kieltä, ei ole paikkaa minne mennä? Koko elämäsi on kassissa mukanasi.
Jos tajusikin, että ei pääse sinne mistä on lähtenyt ja vaikka pääsisikin, niin siellä ei ole enää paikkaa minne mennä.
En tiedä. Spekulointia kaikki.
Itse yritän kuvitella itseni hänen paikalleen.
Mitä teet vieraassa maassa, jos sinulla on vähän rahaa, et osaa kieltä, ei ole paikkaa minne mennä? Koko elämäsi on kassissa mukanasi.