Pub Prison **AVATTU**
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Re: Pub Prison **AVATTU**
Ihan periaatteen vuoks....grillattu porsas ja vanhinta Seagramia mitä talosta löytyy...ÄMPÄRILLINEN.Sitäpaitsi nyt ketuttaa muutenkin sen verran,että eiköhän tosta ämpäristä "irtoa" muutamalle "tutullekkin".Nii että hopi hopi tänne meikäläisen pöytään. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Jaha, kutsu kävi! Pakkohan sitä on nuukan tuollaiset hyödyntää 
Kippis vaan sullekki
Kippis vaan sullekki
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Punaviiniä....mmmh
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tälle vois kelvata se grillattu porsas, kun melkein palellutin itteni pihatalkoissa... miten helkkarissa kesäkuun 8. päivä voi olla näin kylmä? 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Pesin taas akkunoita kunnes huomasin että on niiiiin kylmä. Kädet jäässä kun uittaa vesissä. Pitää vissiin tilata jotain jouluun sopivaa kuten kuumaa glögiä manteleiden ja rusinoiden kans. (Onkse muuten totta että nesteissä kelluvat rusinat, simassa esim. olisivat jotenkin myrkyllisiä?) Vaikka oliskin, tänne vaan että lämpiää... 
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
*huutelee vieraisiin pöytiin kännissä ku ankka* Siish Maybrick..Olisin vielä uskonut shen, että juot valkoviiniä..mutta että peshit ikkunoitakin...hik? Eli shun täytyy olla myös naishpuolinen?Maybrick kirjoitti:Pesin taas akkunoita kunnes huomasin että on niiiiin kylmä. Kädet jäässä kun uittaa vesissä. Pitää vissiin tilata jotain jouluun sopivaa kuten kuumaa glögiä manteleiden ja rusinoiden kans. (Onkse muuten totta että nesteissä kelluvat rusinat, simassa esim. olisivat jotenkin myrkyllisiä?) Vaikka oliskin, tänne vaan että lämpiää...
Joo kaikki tietää että oon naispuolinen, viiksekäs ja silinterihatullinen naishenkilö. Ai shiish she ikkhunanpesheminen leimaa naispuolishekshi? Pithääpä varoa seuraavvalla kerralla paljashtumista...
Sori tää suhuässä on jäänyt paljoshta englanin puhumiseshta
Sori tää suhuässä on jäänyt paljoshta englanin puhumiseshta
Nothing is quite what it seems
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ei mitään hätää
Shiis susihtaan vaan täshä, kaikki muut tuntuu nukkuvan pöythään vasthen...
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Clyde kele...vetelit sit suurimman osan tosta ämpäristä ja Turjukka söi porsaan...hmmm,taitaa olla paras poistua nukkumaan täältä "nuokkujien" seurasta. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Maybrick kirjoitti:Ai shiish she ikkhunanpesheminen leimaa naispuolishekshi? Pithääpä varoa seuraavvalla kerralla paljashtumista...
Millä ihmeellä sie niitä akkunoita oikein pyyhit...?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
No wiskillä tietty Kylli
Clyde oli sitä mieltä, että lapryy on paljo parempaa ku highland park, joutaa toi highland park ikkunanpesuun 
Pah sanoo Kylli ja pesee ikkunansa.... Niin. Siis. Punkkua, Riojaa mieluusti, tai sitten ihan kepua. Kiitoshe. Otapa rosmariini seuraksi, vaikutat rotin eukolta, tehään tuttavuutta. Siekö liikut lähettyvillä sitten jonkun ajan päästä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kylli, Juu, toi spete tarjos mulle punkkua, ja sitä ny menee tossa lasissa (onkohan mulla huomenna hyvä selitys, miksi työt alkaa myöhemmin jos alkaa?) Oisin niin mielelläni liittynyt teidän miittipailuihin, mutta, liian aikaisin, kone starttaa vasta 17.6 ... Tosin ,mie luulen, että jos mie olisin sinne tulossa, aika moni jättäis tulematta
Joten hyvä näin.
Otatko jotain, jos tarjoan? Mulla on aidosti oikea baari myös omassa olkkarissa, olet tervetullut ottamaan tömpsyt!
Otatko jotain, jos tarjoan? Mulla on aidosti oikea baari myös omassa olkkarissa, olet tervetullut ottamaan tömpsyt!
Kuulitko jo kolkutteluni?
...Miksi joku jäisi pois miitistä sinun takiasi?
...Miksi joku jäisi pois miitistä sinun takiasi?
-
rosamarine
- Adrian Monk
No Kylli, enhän mä edesh tiedä ketä shinne on tulosha, mutta mulla on aavistus, että voishin olla aika veemäisen akan maineessa
Käyn tupakilla ja täyttääs lasin, tuonko sulle kans?
Käyn tupakilla ja täyttääs lasin, tuonko sulle kans?