Hyvä kun korjasit. Itse ihmettelin, miten hitossa muistan, että Kerstinin ukko ei edes osaa kunnolla suomea puhua ja kuitenkin löysin jostain tämän Hännisen. Joillain se elämä kulkee niin vilkkaasti, ettei tällainen hidas ihminen joka häitä ja ukon ulosheittoja ehdi noteerata.PinkCatz kirjoitti:Taitaa olla Pekkakin jo ex-mies. Nykyisin Kerstinin viidens aviomies on käsittääkseni Rod Duffy. Heidät vihittiin viime kesänä Suomessa. Asuvat käsittääkseni Madeiralla.Ailar kirjoitti: Hiljattain Kerstin avioitui Pekka Hänninen -nimisen miehen kanssa. Muistan lukeneeni, että he asustelevat Madeiralla, mutta heidät vihittiin Jämsässä.
Vähän OT...mutta...
Härälle: Yritän kehittää jotain, miten edetä tässä hommassa...
Ps. Tässä mielenkiintoinen kohta Campoyn kirjasta:
"Matkalla tapasin erään naisen, joka vaikutti mukavalta ja luotettavalta. Kerroin hänelle koko tarinani, ja hän halusi auttaa minua. Hänen nimensä oli Lisa Eichelberger. Me olimme hyvin erehdyttävästi toistemme näköisiä, olisimme voineet olla sisaruksia. Hän luetteli minulle erilaisia mahdollisuuksia elättää itseni Amerikassa, ja hän kertoi minulle myös laittomista papereista, jotka saisin hänen kauttaan helposti"
Myöhemmin Kerstin kertoo, että nainen antoi hänelle omat paperinsa. Eli tämä lainaus siksi, että kyllä noita "uusia henkilöllisyyksiä" taitaa aikas helposti saada.