ps. Damien on sit massahurmaaja!
Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
No meitsi tiÄtenki
Sähän sanoit, että pitää lauantaina mahtuu bikinit päälle
Minä täällä loistoprofiloijana aattelin, että sinne miittiin tiÄtenki, eiks nih, ota Kylli drinksu firma tarjoo!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Täällä on kuulemma piikki auki firmalle! Edelleen se punaviinipullo olis tilauksessa.
Juu, Damienia kandee varoo, se vaihtaa avatariakin kuin sukkia... 
Lauantaihin mahtuu paljon muutakin ohjelmaa kuin miittaaminen...Tai sitten ei
.
Kiitos Rosmariini, taidan ottaa Negronisaavin, pääsin vasta kotiin ja hieman janottaa. Tää on sitten ihana baari, ei sulkemisaikoja, ei myynti-tupakointi- tai käyttäytymisrajoituksia. Nukkua saa missä tahtoo ja tanssiminen käy vaikka käsillään seisten jukeboksin päällä. Täällä kaikki on notkeita ja siroja, raavaita ja uhkeita, ihan oman halun mukaan. Tämähän on suorastaan....
Meidän talo: http://www.youtube.com/watch?v=KwIe_sjKeAY
P.S. Kylli on sitten miitissä se jolla EI ole bikineitä
Kiitos Rosmariini, taidan ottaa Negronisaavin, pääsin vasta kotiin ja hieman janottaa. Tää on sitten ihana baari, ei sulkemisaikoja, ei myynti-tupakointi- tai käyttäytymisrajoituksia. Nukkua saa missä tahtoo ja tanssiminen käy vaikka käsillään seisten jukeboksin päällä. Täällä kaikki on notkeita ja siroja, raavaita ja uhkeita, ihan oman halun mukaan. Tämähän on suorastaan....
Meidän talo: http://www.youtube.com/watch?v=KwIe_sjKeAY
P.S. Kylli on sitten miitissä se jolla EI ole bikineitä
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo, kaikille punkkua. Meinasin just Kylli ehottaa, että pitäkää bikinipartyt? tai jatkot Hietsussa
Jos kaikki pukeutuis biksuihin?
Gato Negroako mie tilaan saavillisen? Ei hitto, Damien pölli mun saavin sinne saunaan..kaamee puggi toi Deimiön, tosiaan avatkin vaihtuu
edit_ tupakkitauko, mie en osaa polttaa sisällä... *sytyttää davidoff slimsin ja paukkaa "saunaan" eli ulos tupakalle*
Jos kaikki pukeutuis biksuihin?
Gato Negroako mie tilaan saavillisen? Ei hitto, Damien pölli mun saavin sinne saunaan..kaamee puggi toi Deimiön, tosiaan avatkin vaihtuu
edit_ tupakkitauko, mie en osaa polttaa sisällä... *sytyttää davidoff slimsin ja paukkaa "saunaan" eli ulos tupakalle*
Gato Negro on hyvä, espanjalainen Corona parempi. Hieman tyyriimpi, mutta firmahan se on mikä maksaa, eikö vain? Pistä samantein parit Piña Coladat sateenvarjon kanssa, jotta pääsis kesäisiin tunnelmiin!
Apua, mikä on tämä hirveä älämölö
Hitsi, vielä yrittäis pärjätä yhdellä yömyssyllä.. Huomenna alkaa LOMA!!
Hitsi, vielä yrittäis pärjätä yhdellä yömyssyllä.. Huomenna alkaa LOMA!!
Nanika ga tooku matteiru to
Onnittelut Clydelle loman johdosta ja kiitokset siitä ekasta drinksusta. Mitäs kuuluu lomasuunnitelmiin..? 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Spete! Levyllinen pinja coladaa!! Aah lomalomaloma..viä 6pvää sit alkaa pailapaila 
Rosse on sen verran nuori prisonilainen ettei vielä taida tuntea sitä ainutta paukkua jota Kylli juo?
Negroni: 2 cl giniä, 2 cl vermuttia (Kylli tykkää kuivasta vaikka resepti taitaa sanoa makiaa vermuttia), 2 cl Camparia. Roksilasista jäillä (Prisonissa tarjoillaan saavista tahi ämpäristä).
Mut hei, miksei täällä ole allasta? Voitais pitää ne allasbailut täällä... Ja nyt illan vimeinen rööki ja vaakatasoon. Ei vanha jaksa kukkua näin pitkien päivien päätteeksi pubeissa. Huomenna taas pitkä päivä. Ihanaa tuntea rupsahduksen etenevän uupumuksen juonteiden lisätessä ikää vauhdilla vuosi/päivä!
Negroni: 2 cl giniä, 2 cl vermuttia (Kylli tykkää kuivasta vaikka resepti taitaa sanoa makiaa vermuttia), 2 cl Camparia. Roksilasista jäillä (Prisonissa tarjoillaan saavista tahi ämpäristä).
Mut hei, miksei täällä ole allasta? Voitais pitää ne allasbailut täällä... Ja nyt illan vimeinen rööki ja vaakatasoon. Ei vanha jaksa kukkua näin pitkien päivien päätteeksi pubeissa. Huomenna taas pitkä päivä. Ihanaa tuntea rupsahduksen etenevän uupumuksen juonteiden lisätessä ikää vauhdilla vuosi/päivä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Jaa oisit heti sanonu ettei täällä ole allasta, meille siis jatkoille, meilä on iso allas pihassa, kakstoista kertaa viis, kyl siihen jotenkuten mahtuu 
Ai mut Kylli, sie jo nukkumaan, ny sit äkkii sulle lempparidrinksu niin saat muksat unet
Ai mut Kylli, sie jo nukkumaan, ny sit äkkii sulle lempparidrinksu niin saat muksat unet
^^No hei vanhus. Tämä otti eilen töiden jälkeen 1½ tunnin päiväunet (siis viideltä illalla), kävi ulkona ja menikin sitten jo yhdeksältä illalla maate
Että se siitä raihnaisuudesta kuule 
Lomasuunnitelmia: rentoudun, makaan ja olen tekemättä mitään
/muoks; rose ehti ensin. Kauhea kuhina täällä tänään! Hirveä tungos ja Kyllin tupakan savua meni mun silmään
Lomasuunnitelmia: rentoudun, makaan ja olen tekemättä mitään
/muoks; rose ehti ensin. Kauhea kuhina täällä tänään! Hirveä tungos ja Kyllin tupakan savua meni mun silmään
No jos meikä lähtee sinne kakstoista kertaa viis altaaseen, niin mahdutte oleen..
Mukaan ne, jotka uskaltaa!
Saahan siellä altailla polttaa? Ja missä ne allaspoitsut kuhnii, ekat piñat meni jo, tarttis lisää.. Jotain tällasia allasmiehiä kiitos

Saahan siellä altailla polttaa? Ja missä ne allaspoitsut kuhnii, ekat piñat meni jo, tarttis lisää.. Jotain tällasia allasmiehiä kiitos

Clyde kirjoitti:^^No hei vanhus. Tämä otti eilen töiden jälkeen 1½ tunnin päiväunet (siis viideltä illalla), kävi ulkona ja menikin sitten jo yhdeksältä illalla maateEttä se siitä raihnaisuudesta kuule
Taitaa olla aika mennä tosiaan maate. En tajunnut yhtään miten tuo liittyi Kyllin väsymykseen ja raihnauteen.
Muoks, asetuimme siis ikään kuin vertaisiksi?
Viimeksi muokannut Kylli, Ke Kesä 10, 2009 10:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No mut eiks toi tarkoittanut sitä että joko sä ja mä ollaan vanhuksia tai sitten ollaankin oikeasti ikinuoria! Tosin tällä hetkellä tuntuu että oon se ensimmäinen jonka olis pitänyt mennä maate jo kaksi tuntia sitten.. Okei, VIIMEINEN yömyssy!Kylli kirjoitti:Taitaa olla aika mennä tosiaan maate. En tajunnut yhtään miten tuo liittyi Kyllin väsymykseen ja raihnauteen.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ellu kuule joo...ne allaspoitsut on tummahipiäisiä...ei niin mun makuun, katos ku mie suosisin suomalaista, tai ainakin sivistyksen tältä puolen (tilaa koko kookospuun ettei pinjat lopu) Siellä altaalla saa polttaa
Muutakin kun nahkaansa