henkilökohtainen kysymys...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kid

Re: henkilökohtainen kysymys...

Viesti Kirjoittaja kid »

Seksuaalisesti kieroutunut :mrgreen:
Eli naisista pidän.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

En ilmeisesti olekaan vastannut tähän aiemmin.

Olen ymmärtääkseni 100-prosenttisesti hetero ja sellaisessa, pitkään kestäneessä, rengastetussa suhteessa olenkin. Kuitenkin olen aina halunnut olla samaan sukupuoleen suuntautunut, sillä minusta miesten ja naisten ei missään nimessä kuuluisi harrastaa pitkiä parisuhteita keskenään. Kaikki sellaista kokeilleet tietävät kyllä, miksei :D
Naisen vartalo ei valitettavasti kiinnosta minua lainkaan, miehen sitäkin enemmän, joten näillä mennään ainakin toistaiseksi.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hetero. En myöskään ole kiinnostunut bi-henkisistä miehistä, ne lähinnä ällöttää...eli miehen täytyy olla myös 100% hetero. Ja en oo väittänykkää olevani mikn suvaitsevainen..tässä suhteessa asiat menee näin mun elämässä.
Toisaalta taas, mulla on miespuolisia homoja frendilistalla ja mun mielestä "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan", tämä pointti heteroudesta on vain/ja ainoastaan koskeva allekirjoittaneen elämää...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Jopa ollaan ahdasmielisiä. :twisted:
Muutama ex on ollut bi, ja mitäpä tuo minua olisi haitannut.
Tosin pettämistä pidän yhtä pahana, teki sen kumman sukupuolen kanssa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Tää ahdasmielisyys on täysin henkilökohtaista. Mä en syty naisista enkä bi-henkisistä miehistä 8) Mulla on bi-henkisiä naisystäviä, ja miesystäviä, antaa heidän tehdä makkara mieleisekseen omassa elämässään...Ehkä miehet syttyvät bi-henkisistä naisista, että sais kaverille kans kimppakivaa...
Kaikkeehan pitää kokeilla kerran elämässään, mutta se on taas eri topikkinsa :wink:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Jokaisessa tosimiehessä on vartti homoa! Joten siltä pohjalta voin myöntää että olen bi, Eric the half a bee.
Jos se jotakuta häiritsee, niin voin kyllä kopauttaa lyhdyt sammuksiin, ni ei tarvitse miettiä sitä sen enempää. :lol:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Enpä ole tainnut vastata vielä tähän, varmaankin varjellakseni hiekkapilluisen sitruunankitkerän lesbon mainettani. Paljastanpa nyt kuitenkin olevani hetero. Se, että olen paneskellut miesten lisäksi myös naisia, ei muuta asiaa miksikään :twisted: .

Olenpa myös seurustellut bi-miehen kanssa. En ollut pätkääkään mustasukkainen miehistä, kun näillä vain on jotain mitä itse ei voi tarjota. Jonkin aikaa miehellä taisi olla jonkinlainen suhdekin, ja poikaystävä jopa asusteli vierashuoneessa. Siinä oli todelliset kolmiodraaman ainekset koska myös tämä poikaystävä oli bi, ja erittäin kiinnostunut myös minusta :D . Draamaa ei kuitenkaan syntynyt, koska kaikki ymmärsivät että elämä on käytettävä hauskanpitoon eikä toisten vahtimiseen 8) . Mutta tuo oli sitä nuoruutta. Nykyään olen ymmärtänyt, että suhteissa ei kannata olla kenenkään kanssa.

Ja perhe- ja kaveripiirissä on homppeleita ja lesboja niin, että välillä tuntee olevansa itse se "poikkeava".
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

PaulaDrew kirjoitti: Ja perhe- ja kaveripiirissä on homppeleita ja lesboja niin, että välillä tuntee olevansa itse se "poikkeava".
Näinhän se tuppaa nykyisin olemaan. Sinänsä ihan sama minulle mitä ihmiset ovat, mutta kieltämättä ennen oli yksinkertaisempaa... Tosin samaa kenttää pelaavat oppii tunnistamaan melko nopeasti sen jälkeen kun on tuntenut muutaman.
Ainoa mitä en voi sietää ovat miehet jotka vihaavat naisia, näitä on umpihomoissa(kin) jonkun verran. Tosin ainakin yksi homo todistettavasti vihaa minua sen takia, että vein siltä miehen.
Itse olen ehkä 20%/80%... Tosin sänkyhommeleihin en ole vielä naisen kanssa päätynyt, joten en tiedä pitäisinkö siitä edes vai en.
Mustasukkainen olen ainoastaan naisille, sekä naisista että miehistä... paitsi tietysti niille naisille, joista pidän itsekin. :)
Every ship must sail a world.
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Taian mä naisista tykätä vaikka ne onkin välillä tosi vaikeita :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

^ Onko sulla jotain faktaa asiasta :D
nimim. miksi olla hankala, kun voi samalla vaivalla olla täysin mahdoton :lol:

Tunnustan olevani ahdasmielinen hetero; pimeessä peiton alla ja silleen :mrgreen:
Bi-henkiset miehet ja neitimäiset piirteet miehessä eivät todellakaan sytytä ja tosimies ei tee kotitöitä :wink:
Muiden seksuaalinen suuntautuminen ei häiritse, kukin olkoon vapaasti niinkuin tykkää.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
PitBull
Martin Beck

Neiti Etsivä kirjoitti:^ Onko sulla jotain faktaa asiasta :D
nimim. miksi olla hankala, kun voi samalla vaivalla olla täysin mahdoton :lol:

Tunnustan olevani ahdasmielinen hetero; pimeessä peiton alla ja silleen :mrgreen:
Bi-henkiset miehet ja neitimäiset piirteet miehessä eivät todellakaan sytytä ja tosimies ei tee kotitöitä :wink:
Muiden seksuaalinen suuntautuminen ei häiritse, kukin olkoon vapaasti niinkuin tykkää.

Tietynlaisista naisista on harmia :mrgreen:
Pitäisköhän sullekkin tökätä privaa :lol:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

^Lähetteletkö sä minfon kauniille naisille jotain läähätysprivaviestejä? :mrgreen:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
PitBull
Martin Beck

Neiti Etsivä kirjoitti:^Lähetteletkö sä minfon kauniille naisille jotain läähätysprivaviestejä? :mrgreen:
Tottakai :oops:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Mikä on läähätysprivaviesti? Siis tyyliin "lääh lääh", vai lähetteleekö se audiopätkää? :mrgreen:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Lumienkeli kirjoitti:Mikä on läähätysprivaviesti? Siis tyyliin "lääh lääh", vai lähetteleekö se audiopätkää? :mrgreen:
Jotkut riettaat väittävät joidenkin vielä riettaampien harrastaneen nettiseksiä tai
ehdotelleen hävyttömyyksi yksityisviesteillä.
Onko meillä muuten tästä todisteita? 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Vastaa Viestiin