Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Elisa! Mie oon niin aidosti kännissä ny! Se lentäjä juttu oli niiiin proo :D Kyl tampesterilainen tiÄtää, mikä uppoo ;) Onnittelin vis sitä jonni douta jo??? Chopper, saanko tarjota? Otetaan Johnny walkerin mustaa, sori kun ei oo mitn laatua, kun täällä on niin kallista vähänki viakin makunen, mut kännit saadaan, elä oo maissa, lupaan olla pienemmällä profiililla jutuissa mukana, se lentokonejuttu vaan vei mukanaan...otatko chopper mun kanssa kaveriviskit? MNÄ TARJOON!!!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
rosamarine
Adrian Monk

...tu ..nukkuvT KAIKKI..no ei se mitää, I cAN HANDLE THIS..
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Hähhähhää! Tv.Kylli,Paula ja JD KEU KEU!!
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

John Doe kirjoitti:Hähhähhää! Tv.Kylli,Paula ja JD KEU KEU!!
:shock: :shock: Hei ei teillä voi olla kimppakivaa siellä kun mä oon yksin täällä :( Yhyy kukaan ei halua mua mihinkään mukaan :cry:
Mulle itsari yömyssyksi, kiitos.
Nanika ga tooku matteiru to
rosamarine
Adrian Monk

Kösses, noi on alottanu etuajassa :o kivakiva, Clydelle itsari mulle highland parkia! tupla, ilman jäitä ja pepsi diet toiseen lasiin!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No onko kiva kun on naama turvoksissa ja kädet tärisee.. Paitsi että HAHHAA, laulu kaikasi! Kiitosta läsnäiolijat!! :D

Joojoojoo, vermuttia ei aina löydy, laitalala jotainsiijepäåijm tao jogfaisjm, Neiogronai +itäsi9 osytaa :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Kylli, tässäpä innovaatio: kasvonaamio oluthiivasta. Lopputulos: tunnistamaton. Naamioidun paraikaa huomista varten. Välissä voisi ottaa hömpsyt giniä, vermuttia ja carilloa. Sulle, mulle, JD:lle ja kaikille Prisonin ehtymättömästä kellarista! Skool!

Olkasn teravuianei N8ai0aj, m9ošna!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

argh, tuli vedettyä eilen astetta kovemmat suojakännit mitä suunnittelin.. pieni darra meinaa puskea.. millanen keli helsingissä (sen ainaisen tuulen lisäks)? pitäis käydä suihkussa ja alkaa katsella vaatteita niskaan. pilkkihaalarit vai bikinit? krapulajuomaksi joku terästetty kahvi! meinaa jo alkaa vähän jänskättää..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

rosamarine kirjoitti:otatko chopper mun kanssa kaveriviskit? MNÄ TARJOON!!!
En näin aamutuimaan,tarttee mennä just heti töihin...katellaan illemmalla :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

^^ Helsingissä on krapulaiselle sopiva viileä ja raikas sää, jotain 17 astetta. Ei porota Aurinko julmasti otsalohkoon mutta ei tarvitse myöskään palella. Oli muuten kovin kaunis ja lämmin yö tuo edellinen. Ja mustarastaiden laulu ilahdutti harhailevaa seikkailijaa.

Mut nyt uusi päivä, taidan ottaa kans sen kahviplörön, jos se nollaisi nää yön aikana miinukselle painuneet promillet.
John Doe
Christopher Lorenzo

Hohhoijaa....nyt on olo,siis äkkiä jotain mikä tehoaa tutinaan ja päänsärkyyn.Kiitos muuten eilisen osallistujille ja jatkoa seuraa tänään....kai.Fernettiä peliin että "elpyy"!Kippis sille.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jummijammi, nyt rupes naurattamaan. Enkä kerro mikä :D . Enivei, pitää ruveta lihaa pyörittelemään. Nähdään illalla! P.S. Paula, yö oli IHANA!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

yhh, huomenta tähänkin soittoruokalaan.. olo on kyllä nyt sellainen, että voisin nauttia yhden Saku Kuldin ja maan tavan mukaisesti votka-snapsin :P
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

No höh, yksinkö täällä tarttee ryypätä.. Saku Kuld ei oikein iskenyt, piti vaihtaa Saku Rock:iin, ja suurena ukkosfanina odotan kunnon myräkkää, ukkostutka näyttää oikein hyvältä juur nyt. 8)
John Doe
Christopher Lorenzo

Lisää viinaa.....silmät liikkuu....toistaiseksi.Kierros kaikille ja mun "piikkiin".Skåål!
Lukittu