Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Itse ihmettelin aluksi samaa: mitä miehisempi avatar, sitä varmemmin kaiken takana on nainen. No ei aina mutta usein!
Taasko täällä ollaan pubissa? Liian löyhiä rahoja on köyhillä nyky-Suomessa. Itelläni ei nyt löydy edes senttejä, voisko joku ystävällinen piffata jotain juotavaa Maylle? Pliiiiiiiiis
Taasko täällä ollaan pubissa? Liian löyhiä rahoja on köyhillä nyky-Suomessa. Itelläni ei nyt löydy edes senttejä, voisko joku ystävällinen piffata jotain juotavaa Maylle? Pliiiiiiiiis
Nothing is quite what it seems
John Doe ja buraceehan täällä tarjoo, en minäkään muuten olis! 
Kiitos John Doe. Sulla vielä pörssissä riittää kilisevää synttärirymistyksistä huolimatta? (Nostaa silinteriä)
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Maybrick kirjoitti:Itse ihmettelin aluksi samaa: mitä miehisempi avatar, sitä varmemmin kaiken takana on nainen. No ei aina mutta usein!
Juu, niin se menee, että naisilla on miesten kuvat ja miehillä naisten, kuten meillä Toukotiili.
Ja ota ihan mitä tahansa, mulla on rahaa kuin rauhanturvaajalla. Tuo samalla mulle kahvi.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Onks MotiivitOn nainen???
Mun maailmankuva just romahti...
Mä en jaksa enää pähkäillä minfolaisten sukupuolia.. Jätetään piikki auki tiskille ja ruvetaan ryyppäämään. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Elisa, samma här
Mähän olin jo kovaa vauhtia ihastumassa MotiivitOn nikkiin...damet, tässä se mun suuntaus taas näkyy, että hetero... 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Kyllä MotiivitOn on mies, ei epäilystäkään 
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Kiitos hirvösti MotiivitOn! Sulle pelkkä kahvi? Mutta eikö sitä oo kiskottu jo pitkin päivää niin että korvista pursuaa?
Onhan se ylimääräinen jännitysmomentti kun ei tiedä kenenkin sukupuolta. Joskus on tosiaan "maailma romahtanut" just jonkun paljastuksen myötä. Skåål vai mitesne aidot ruåtsalaiset sanoo?
Onhan se ylimääräinen jännitysmomentti kun ei tiedä kenenkin sukupuolta. Joskus on tosiaan "maailma romahtanut" just jonkun paljastuksen myötä. Skåål vai mitesne aidot ruåtsalaiset sanoo?
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
elisa_day kirjoitti:Onks MotiivitOn nainen???Mun maailmankuva just romahti...
Aina ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä kirjoitetaan...
Marsalkka olis ymmärtänyt kysyä tähän jotain faktaa pohjaksi!
Mun rintakehässä on kyllä naiseksi aika komea ryijy..!
Sovitaan, että mä olen sukupuoleton, niin voitte kaikki (v)ihastua muhun huoletta!
-
rosamarine
- Adrian Monk
No aikuisten oikeesti mä en kyllä epäillyt hetkeekään sun olevan nainen...en niiden vartija/rotikka/gasoliinijuttujen jälkeen 
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Siis olit koko ajan varma siitä että olen nainen!rosamarine kirjoitti:No aikuisten oikeesti mä en kyllä epäillyt hetkeekään sun olevan nainen...en niiden vartija/rotikka/gasoliinijuttujen jälkeen
No pääasia kai kumminkin, että meinasit ihastua muhun, mutta onneksesi tulit ilmeisesti järkiisi?
Mutta tämähän on vain jonkin sortin pervo... onhan me elämää nähneet tällaisiin törmänneet. Minäkin näon kerran ja juttelinkin yhen NAHKAhousuisen miehen kanssa. Vähä soli siisti.Mun rintakehässä on kyllä naiseksi aika komea ryijy..!
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo, se on pääasiaMotiivitOn kirjoitti:No pääasia kai kumminkin, että meinasit ihastua muhun, mutta onneksesi tulit ilmeisesti järkiisi?
Etkö rosamarine pelkää että joku korskea musulmaanimies ihastuu sinuun avatarin perusteella (niin vois käydä)?