Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Rimma, en mä viitsi hämmentää soppaa täällä, ettei ala-arvoinen käytös leviä tällekin palstalle. Kunhan itsekseni naureskelen :)
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

No voi vitsit! Nyt ne on sitten vetäneet mut johonkin jengiinkin :shock:
Nanika ga tooku matteiru to
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Minä oon niin onnellinen, että tätäkin ketjua ollaan saatu kaksi sivua pidemmäksi.. :mrgreen:
Clyde kirjoitti:No voi vitsit! Nyt ne on sitten vetäneet mut johonkin jengiinkin :shock:
Eläkä yritä yhtään, yhtä lailla syyllinen olet sinäkin. Valokuva, todistusaine nro 1

Kuva
Clyde
Axel Foley

Se oli se yksikätinen! Eikun tossa kuvassa on kyllä kaksi kättä.. Voi perhana :| Mä jäin kyllä ihan kiikkiin nyt :(
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

^Ja vielä tytöllä noin iso pyssy, ettei käteen meinaa mahtua! (tähän sellainen rasvainen sovinistihymiö)
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Clyde
Axel Foley

Äh, mä olin ihan varma ensin että se mummeli tuolla nurkassa on Elisa, mutta se taitaakin olla Motsku? Ainakin se jotain pitsinnypläystä siellä puuhailee. Olisit vain ollut hiljaa niin et olisi paljastunut!
Mutta jos Damien on tuo reunimmainen tyyppi niin kuka on tuo keskimmäinen :shock:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

No minä sen en ole voinut olla, olin kuumeessa sängyssä. Mun äiti voi todistaa. Se on tuolla nurkassa, pitämässä suvun mainetta yllä 8)

Kuva

Tässä todiste, olin koko ajan säng...mitä hittoo! Toi en oo mää! Mä olin kuum....oikeesti, ei oo osaa eikä arpaa täh...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
elisa_day
Jack Bauer

Haha! Mitä paljastuksia! Mummeli nurkassa on soluttautunut vakooja, MotiivitOn, Damien miehistä vasemman puoleinen ja minä tuo hattupäinen, myöskin soluttautuneena ja mieheksi naamioituneena.

:mrgreen:
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

elisa_day kirjoitti:Haha! Mitä paljastuksia! Mummeli nurkassa on soluttautunut vakooja, MotiivitOn, Damien miehistä vasemman puoleinen ja minä tuo hattupäinen, myöskin soluttautuneena ja mieheksi naamioituneena.
Joo, meidän kenttähommissa toimivien ostettavien operaattoreiden on osattava naamioituminen. Ei muuten kuvasta uskois, että mulla on massaa helposti yli 110kg, vai mitä?
Ja mun homoeroottinen puoleni on yllättynyt kuinka komea mies sinä oletkaan, Clydekin alkoi heti kyselemään sun perään!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
elisa_day
Jack Bauer

On tuolla MotiivittOmalla kyllä kauniit sääret, ei voi muuta sanoa.. :wink: Minutkin on kyllä niin hyvin maskeerattu, että melkein ihastuin itseeni, kun katsoin peiliin tuona päivänä.. :shock:
rosamarine
Adrian Monk

Ellu, jotta ei menis off topiciksi, kun tää osio on "naurattaa murhainfossa", niin viittisitsä etsäviittis millään kaivaa sitä sun kolmipäistä ruoskaa makkarin laatikosta :lol:
elisa_day
Jack Bauer

^Shh, siitä ei enää saa puhua! :wink:

Jotta ei menisi ooteeksi: Minua naurattaa kaikki tällä hetkellä :lol:
rosamarine
Adrian Monk

Juuh, kylli on Los Limbosit iskeny ny kultasuoneen :D Kyl on niin hauska päivä ja näin, yhtä naurua tää aamu ollu 8)
(naurattaa niin perhanasti myös se, että 17h 5min ja kone starttaa kohti Suomea)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Mitenkähän nyt tältä naurultani sana kirjoitetuksi... Yksi kysymys: miksette te palstan iloluontoisimmat käytä chattia hauskanpitoonne? Sitä varten se aikanaan perustettiin mutta kun osa porukkaa oli jo silloin niin tosikoita että se kuivui kokoon niin siellä olisi nyt käsittääkseni estradi vapaana.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk

Kylli yksi kysymys? Pääseekö chattaamalla CSI-tasolle? Tämä asia on mulla mielessä, kun höpötellään paljon keskustelupalstalla, sehän trollaa sun imagoa ylemmäs?
Lukittu