[/quote]1) Nuo 2 esimerkkiä ovat 2 esimerkkiä enemmän kuin mitä sinä olet kyennyt osoittamaan naisiin kohdistuvasta sukupuolisyrjinnästä palkkojen suhteen. Just.No kuule höpönlöpön! Tuossa on 2 esimerkkiä. Toisessa aikuinen nainen on bylsinyt 14- vuotiaan kanssa (ei raiskannut) ja tämä poika joutuu maksamaan elareita.
2) Sinusta siis lapsen nussiminen ei ole rikollista ja raiskaukseen verrattavaa? Just.
En aio aloittaa taas jotain 100 sivun vääntöä tästäkään aiheesta. Naisten palkkasyrjinnästä on toisessa ketjussa aiheesta tehtyjen tutkimuksien tuloksia enkä rupea niitä enää tähän hakemaan, ethän sä niitä lue kuitenkaan.
Ja tottakai lapsen nussiminen on rikos. Sen sijaan jos 14- vuotias poika itse haluaa nussia esim. 16- 18- vuotiaan tytön kanssa niin en pidä sitä raiskauksena vaikka se lain mukaan onkin rikos. Jenkeissä monin paikoin aikuisuuden ikäraja on 16 vuotta. On toki eri asia jos ikäeroa on huomattavasti tai jos siihen on liittynyt pakottamista. Tuossa jutussa ei kuitenkaan puhuta mistään pakottamisesta.
Mielestäni raiskaus ei myöskään ole kyseessä (kohta nimittäin kun aloitat pilkun nussimisen) jos 14- vuotias tyttö vapaaehtoisesti harrastaa seksiä esim. 20- vuotiaan pojan kanssa. Ei se mikään ihme ole. Omakin mies on mua 4 vuotta vanhempi eikä se mikään lapseen sekaantuja ollut vaikka itse olinkin vasta 17v kun tavattiin.
Tai jos mies pitäisi huolen itse, että ehkäisyasiat on kunnossa? How about?Juuri tuollaisten tapausten ehkäisemiseksi elatusvelvollisuuden tulisi juontua vain molemminpuoleisesta selvästä ja todistettavasta hyväksynnästä lasten hankkimisen suhteen, eikä mistään muusta.Kaikki miehethän voisivat ruveta väittämään elatusmaksuja välttääkseen, että en mä bylsiny sen kaa, se kaivoi spermat suustansa ja tuli silleen raskaaksi!
Ajattelitko aloittaa uuden järjettömän vänkäämisen kenties? Kantani on sellainen, että kenellekään ei tule tehdä ympärileikkausta PAITSI pojalle/miehelle jos siihen on lääketieteellinen syy jonka lääkäri on todennut. Joka tapauksessa naisten ympärileikkaus on aina hyödytön ja aiheuttaa myös huomattavasti enemmän haittoja kuin miesten vastaavat. Silti en itse hyväksy kummallekaan sukupuolelle tehtäviä ympärileikkauksia uskonnon tms. turhan syyn perusteella.Mikä on kantasi ympärileikkaukseen muuten?