– Eihän siellä kukaan muukaan artisti ilmaiseksi esiinny, joten miksi mun pitäisi? Mä en ole sellainen typerä blondi, millaisen kuvan ihmiset ovat minusta muodostaneet. Päinvastoin, mua ei kukaan vedätä, Johanna sanoo napakasti.
– Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi vaikkapa joku Miss Peräseinäjoki, joka ei olisi edes mikään julkkis. Siinä tapauksessa ilmaiskeikan ehdottaminen on hieman eri asia.
Hän on tyytyväinen, että keikka Kalajoella järjestyi näinkin nopeasti.
– Mullahan on toistaiseksi vain yksi biisi valmiina, joten luvassa on lyhyt keikka. Tämä ensimmäinen biisi on sanomaltaan aika pinnallinen. Haluaisin tulevaisuudessa tehdä sellaista musiikkia, joka kertoisi rakkaudesta ja positiivisista asioista. Toivottavasti tästä tulisi kuitenkin suomalaisten tämän kesän kesäbiisi, Johanna toivoo.
(MTV3)
******'
Verottaja aikoo käydä läpi kohublondi Johanna Tukiaisen vuokratulokuviot. Johanna on kertonut julkisuudessa usein pitävänsä alivuokralaisia vanhempiensa omistamassa asunnossa Helsingin Jollaksessa.
Hymy-lehden mukaan verotoimistossa tiedetään Johanna Tukiaisen tilanne, ja sitä pidetään silmällä.
Johanna Tukiainen tienasi vuonna 2007 vain vaivaiset 5 620 euroa. Häneltä lienee siis jäänyt ilmoittamatta alivuokralaisten maksamat vuokratulot.
– Verottajan tarkastusyksikkö seuraa julkisuudessa käytyä keskustelua ja ottaa tutkittavakseen juttuja, joita se on havainnut mediassa, Helsingin verotoimiston virkailija kertoi lehdelle.
Verotoimistosta vinkataan myös, että vihjeet Tukiaisen tuloista ovat heille jo "vanha juttu".