Vanhus pahoinpideltiin Hakunilassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Asatru
Susikoski

Vanhus pahoinpideltiin Hakunilassa

Viesti Kirjoittaja Asatru »

Moitteista suivaantunut nuori pahoinpiteli vanhuksen
Iäkäs vantaalaismies joutui pahoinpitelyn uhriksi Hakunilan kirjaston edessä noin kello puoli yhden aikaan tiistaipäivällä.
Vuonna 1928 syntynyt mies oli moittinut kahta kirjaston luona metelöinyttä nuorta häiriköinnistä, jolloin toinen nuorista oli hyökännyt miehen kimppuun. Pahoinpitelijä muun muassa hyppi uhrin jalan päällä, potki häntä sekä löi häntä niskaan.
Mies kaatui pahoinpitelyn seurauksena maahan, jolloin tekijä pakeni ystävänsä kanssa paikalta. Nuoria ei ole tavoitettu.
Silminnäkijä tunnisti pahoinpitelystä epäillyn Hakunilan kirjastossa silloin tällöin vierailevaksi mieheksi.
Kyseessä on noin 160 senttimetriä pitkä, ulkomaalaistaustainen nuori mies, jolla on lyhyeksi leikatut tummat hiukset.
Tapahtumahetkellä tekijällä oli päällään löysät farkut, valkoinen paita ja musta lippalakki. Hän puhui välillä englantia.
Asiasta jotain tietäviä pyydetään ottamaan yhteyttä Itä-Uudenmaan poliisin vaihteeseen numeroon 071 8730291.
Asiasta kertoi Vantaan Sanomat.

http://www.vartti.fi/artikkeli/1521ab29 ... fe12fd7682
Kakira
Sabrina Duncan

Re: Vanhus pahoinpideltiin Hakunilassa

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Vähästä sitä voi joku pinnansa polttaa..mutta totuus on että juuri nämä iäkkäämmät ihmiset on erittäin kärkkäitä puuttumaan muiden asioihin ja valittamaan. Eivät varmaan ymmärrä ettei asioihin, jotka eivät heille kuulu, tarvitse puuttua. Myötätuntoni on kuitenkin tämän vanhuksen puolella, kuten Kuopion torin tapauksessa. Ainahan niille "valittajille" voi vaan sanoa että pidä suusi kiinni, väkivalta on turhaa :evil:
ELÄ ja anna toisten elää
D-Block
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja D-Block »

Hyvinvointivaltio...
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Amerikassa tälläisistä tapauksista käytetään yleensä termiä "Chimp Out".

http://www.urbandictionary.com/define.p ... himp%20Out

"TNB" on myös hyvä oppia koska joudumme käyttämään sitä useasti tulevaisuudessa.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=TNB
StillGoingStrong
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja StillGoingStrong »

Stressaavissa olosuihteissa esimerkiksi laboratiorirotat alkavat kiusaamaan toisiaan. Tavallaan säälittävää, etteivä ne näe sitä kokonaiskuvaa, että se vihollinen on se laboratorionhoitaja, joka niukentaa rottien elinolosuhteita.

SIt tappelevat toistensa kanssa kunnes purkissa on muutama arpinen jäykästi kulkeva isohampainen kaikkeen aggressiivisesti suhtautuva rotta.

Joskus kun en ollut kyyninen, ajattelin, että ihminen on rottaa älykkäämpi.
!One Love!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Zodiac kirjoitti:Amerikassa tälläisistä tapauksista käytetään yleensä termiä "Chimp Out".

http://www.urbandictionary.com/define.p ... himp%20Out
Kun musta mies vapauttaa sisäisen apinansa sivistyksen pintakerroksen alta kannattaa varoa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Mukavaa, että saimme tähän ketjuun kommenttia mm. Zodiacilta. Esimerkiksi tähän ketjuun emme veijareilta kommenttia saaneet. Varmaan väärät etniset taustat syynä...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=7477
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Marsalkka olettaa että minua kiinnostaa hurrien tekemiset. Minua kiinnostaa se mitä nämä tänne rahdattu "sotalapset" touhuavat kun tämmöiset tapaukset olisi helposti vältettävissä.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Niin juu. Eikä esimerkiksi Englannin tai Amerikankaan tapahtumat kiinnosta. Vain kotimaan. O.K.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
StillGoingStrong
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja StillGoingStrong »

Chimp out :)))

rottien sanakirja.
!One Love!
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Tappaa pitäis noi saatanan paskahousut, lisää tummia tänne vittu sotiemme veteraanitkin saa osansa!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Zodiac kirjoitti:Marsalkka olettaa että minua kiinnostaa hurrien tekemiset. Minua kiinnostaa se mitä nämä tänne rahdattu "sotalapset" touhuavat kun tämmöiset tapaukset olisi helposti vältettävissä.
Miten?
combat18 kirjoitti:Tappaa pitäis noi saatanan paskahousut, lisää tummia tänne vittu sotiemme veteraanitkin saa osansa!
Kovin on kulunutta... :roll:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

combat18 kirjoitti:Tappaa pitäis noi saatanan paskahousut, lisää tummia tänne vittu sotiemme veteraanitkin saa osansa!
Hyttysen ininää.
Joskus kun en ollut kyyninen, ajattelin, että ihminen on rottaa älykkäämpi.
Think again.
Ainahan niille "valittajille" voi vaan sanoa että pidä suusi kiinni, väkivalta on turhaa
Väkivalta on voimaa ja oikein käytettynä se ratkaisee konflikteja.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Damien kirjoitti:
Zodiac kirjoitti:Marsalkka olettaa että minua kiinnostaa hurrien tekemiset. Minua kiinnostaa se mitä nämä tänne rahdattu "sotalapset" touhuavat kun tämmöiset tapaukset olisi helposti vältettävissä.
Miten?
Kovin on kulunutta... :roll:
Ihan sama kuinka kulunutta niin ei se noitten apinoitten tekemisiä muuta mihinkään, niillä varmaan kuuluu geeneihin raiskata ja riehua.
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/06/ ... origin=rss
tänne sitten tuommoisia^
Toi on vittu kulunutta kun puolustellaan noitten tekemisiä, buu huu huu kun ei vittu kiinnosta miks on täällä kun ne ei kuulu tänne.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Mun puolesta tuollaiset raukat vanhusten hakkaajat voitaisi kivittää kuoliaaksi, oli se värivammainen tai ei. Ei ählämeissä, neekereissä tai vinosilmissä mitään vikaa ole, tietyt ihmiset vain pilaavat kaikkien maahanmuuttajien maineen.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Vastaa Viestiin