Testaa: tulkitsetko oikein m/n kiinnostuksen merkit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

miehiä osaan lukea 60% ja naisia 70%
tossa alussa kun tuli noita äijien naamoja joista piti arvioida et voisko niiden kanssa viettää yhdenillan jutun vai alottaa pidemmän suhteen ni pakko sanoo et annoin jokaiselle järjestään 1-2 (not interested), ei ollu muhun vetoavia miehiä. samaten noissa niiden videopätkissä ärsytti sellaset yli itsevarmat miehet, samoin semmoset kyyryssä istuvat ja maahan tuijottavat.. ääripäät.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Hyvä ettei ollut ääniä :)

En jaksanut keskittyä niihin teksteihinkään ihan täysillä, olis ehkä pitäny.. :oops: :D

Ei muuten meikäläisenkään oikein vedonnu ne kuvien miehet.. Tuntuis olevan valtalinja näin päin kommenttien mukaan.

Onko kukaan laittanut niille niitä isompia numeroita? (Uskaltaako kukaan tunnustaa? ;))
Quis custodiet ipsos custodes?
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Mun on sitten kai tunnustettava, että muistaakseni 19 miehestä kahdelle annoin peräti viitosen ja yhdelle kuutosen niissä yhden illan jutuissa :oops: (johtuiskohan siitä, että ne oli laidastaan selvästi nuorempia kuin meikäläinen...) Mutta kun kysyttiin sitä sitoutuneempaa suhdetta, niin skaala oli kautta linjan 2-3. Ykköstä en antanut kai kenellekään ihan silkkaa kohteliaisuuttani/kiltteyttäni :lol:

En vissiin osannut ottaa koko testiä tarpeeksi tosissani tai sitten olen ilmiselvästi (virtuaalisen) syrjähypyn tarpeessa :wink: :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

^ Minä laitoin ykkösiä ainakin kolme kipaletta, aika rumiahan ne olivat suurin osa :D Yhdelle kyllä taisin laittaa peräti kuutosen, jos nyt oikein muistan...se taisi olla siksi, että tyyppi ei ollut kaljuuntunut, eikä sillä ollut naama kuin kuun pimeä puoli, pinnallista menoa :shock:
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

esmes- kirjoitti:samaten noissa niiden videopätkissä ärsytti sellaset yli itsevarmat miehet, samoin semmoset kyyryssä istuvat ja maahan tuijottavat.. ääripäät.
Samoin. Mutta samalla päättelin, että nuo ääripäisesti käyttäytyvät ovat kuitenkin niitä jotka olivat eniten kiinnostuneita juttukumppanistaan. Ja koska olen 70 prosenttisesti miesten tuntija testin mukaan, on tässä oltava jotain perääkin. Ilmankos sitten tuntuu, että ne joista itse tykkäisi eivät tykkää minusta, mutta ne jotka tykkäävät ovatkin ärsyttäviä... (No, ihan aina ei ole ollut näin :D .)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ne äijät oli kuvattu mahdollisimman epäedullisesti niissä kasvokuvissa. Korvat oli kaikilla niinkuin venytetyt tai muuten hassut, mitä ne ei videolla niinkään olleet. Kaikkien katse oli kuin psykopaatin. Ykkösiä sateli ihan hirveästi.
Nothing is quite what it seems
A Laza
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja A Laza »

Luulin pärjääväni tässä hyvin, mutta miesten suhteen 50% ja naisten vain 20%.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

predicting male interest 50%
predicting female interest 40%
Paikalla
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ingrid kirjoitti:^ Minä laitoin ykkösiä ainakin kolme kipaletta, aika rumiahan ne olivat suurin osa :D Yhdelle kyllä taisin laittaa peräti kuutosen, jos nyt oikein muistan...se taisi olla siksi, että tyyppi ei ollut kaljuuntunut, eikä sillä ollut naama kuin kuun pimeä puoli, pinnallista menoa :shock:
Tätähän minäkin. -_-' Tsekkasin sekä miesten että naisten naamat, pari ok:ta siellä oli, mutta melkein kaikkien kohdalla testin luoneista saa kuvan, että he ovat keski-ikäisten huolimattomalle ulkonäölle ruudun takana hihitteleviä lapsia. Useimmilla oli karseat ilmeetkin. En mielestäni ole kovin pinnallinen, mutta pakkohan tuossa on pelkän ulkonäön perusteella arvioida, kun muuta tietoa ei toisesta saa, se kai oli tarkoituskin.
Miksi tuossa btw kysytään vastaajan kuukautisista?

Luulin että olisi mennyt paljon huonommin, mutta tuli sentään
Your accurary at predicting male interest is 40%
Your accurary at predicting female interest is 20%
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

kuukautiset liittyy varmaan jotenkin siihen et millanen mies kiinnostaa missäkin kierronvaiheessa. tai että onko herkempi tulkitsemaan kiinnostuksen eleitä vaikka ovuloidessaan tms. näin luulisin.
kuulemma naisten lantio levenee, vyötärö kapenee ja rinnat turpoavat ovuloidessa. näin siis on suuremmat mahdollisuudet kiinnittää vastakkaisen sukupuolen huomio. mitään radikaaleja muutoksia ei kuitenkaan ulkonäössä tapahdu, tää tarkottaa varmaan vaan jotain sentin tai parin poikkeamia.

oon tehny tästä omia empiirisiä tutkimuksia ja tullu todella siihen tulokseen et jotain vaikutusta sillä on. saattaa olla että ovuloiva nainen erittää jotain feromonia tms. tiettynä aikana kuukaudesta saa baarissa enemmän tarjouksia ku yleensä. meikkaamisesta tai vaatetuksesta tää ei johdu, olen testannut. kiinnittäkääpä asiaan vastaisuudessa huomiota! outo juttu.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Helmie
Jessica Fletcher

Re: Testaa: tulkitsetko oikein m/n kiinnostuksen merkit

Viesti Kirjoittaja Helmie »

predicting female interest 50%

Ihan jännä testim, tosin en nyt kovin täysillä keskittynyt sen tekemiseen. :D
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Your accurasy at predicting male interest is - 60%
Your accurasy at predicting female interest is - 80%

"Sen vaan näkee naamasta, jos on lakannut saamasta..." vai miten se meni :lol:
Noi videot oli helppoja, mutta miten perkeleessä kukaan voi mitenkään velhon lailla yksien naamakuvien perusteella päätellä mitä syvällistä sen ihmisen päässä liikkuu...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Aika mielenkiintoinen testi... :wink:

predicting male interest 70%
predicting female interest 40%
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

predicting female interest 60%

No en olis uskonu...mitä ikinä tää testi kenellekään sit kertookaan 8)

Edellisiä peilaten, mistä ne oli löytäny nää adonikset tähän testiin :lol:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Vastaa Viestiin