Nukkuisitko itse? Kimberley Vlaeminckin tarina

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Waja
Jane Marple

Re: Nukkuisitko itse? Kimberley Vlaeminckin tarina

Viesti Kirjoittaja Waja »

Itselläni yksi tatuointi.En kokenut sen hakkaamista kivuliaaksi.

Kaikilla ihmisillä on samanlainen hermosto.Siitä lähdetään.
Se on sitten opittua miten kukin kipuun reagoi.
aniko
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja aniko »

Waja kirjoitti:Kaikilla ihmisillä on samanlainen hermosto.Siitä lähdetään.
Kyllähän ihmisten fysiologia eroaa toisistaan huomattavasti, kaikilla kun on hiukan erilainen perimä, siitä lähdetään. Kipuun voi tottua (tai sille voi herkistyä) fyysisesti ja jonkin verran myös henkisesti, ja tietysti vähän voi omia reaktioitaan myös oppia hallitsemaan, mutta nämä ovat kaikki toisistaan erotettavissa olevia asioita.

Tästä tapauksesta nyt sitten, ensinnäkin nuo tähdet ovat todella rumia ja epämuodostuneita, osittain koska ne on tehty todella paksulla neulalla, ja sitten vielä ihan pikimustalla musteella, vaikka joku toinen sävy olisi ollut varmaan parempi. Tatskaajan kuvakatalogissa on valmiista tatskasta kuvakin jossa tyttö hymyilee teoksen kanssa (näkyy iltiksen netti-tv:n videolla), joten vahvasti näyttää siltä, että tyttö sai mitä halusikin, mutta kotiin tultuaan palaute olikin sitten sen verran negatiivista että hänen piti keksiä joku hätävalhe.

En ole kyllä kuullut että kovinkaan monet tatuoijat mielellään tekevät kuvia kasvoihin, etenkään ihan teineille, varmaakin juuri siksi että sitten tulee näitä älyvapaita jotka seuraavana päivänä itkevät että haluavat nostaa oikeusjutun kun tatskaaja muka tuhosi heidän naamansa, vaikka alunperin itse olivat tatskaa harkitsemattomasti pyytäneet. Ja jos asiakas on ihan aineissa tai kännissä, niin kuka vastuuntuntoinen tatskaaja kuvaa suostuu tekemään? No, ehkä sen jutun voisi tosiaan nostaa lähinnä siitä että noi tähdet on ihan työn jäljen puolesta aika kamalia. Tosin eihän siitäkään mitään syntyisi, koska tokihan tyttö ensin katsoi millaisia kuvia hemmo on aikaisemmin tehnyt ja siltä pohjalta katsoi että jälki miellyttää, eikös, juuhan?
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Waja kirjoitti:Itselläni yksi tatuointi.En kokenut sen hakkaamista kivuliaaksi.

Kaikilla ihmisillä on samanlainen hermosto.Siitä lähdetään.
Tämä ei pidä paikkaansa ollenkaan. Jokainen kokee kivun voimakkuuden eri tavalla, ihan fysiologisesti. Se, että toisiin sattuu enemmän ei ole opittua.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

ketsku kirjoitti:Se, että toisiin sattuu enemmän ei ole opittua.
Tavallaan voi olla opittuakin. Kärjistetysti: enemmän kivulle altistunut ei hätkähdä pienestä kivusta niin, miten ensimmäistä kertaa kipua tunteva hätkähtää.

Mutta tuo tyttö kyllä valehtelee silmät päästään. Ensinnäkin, kuten VoDka sanoi, tatuointi suunnitellaan aina etukäteen ja etenkin, kun paikka on noin näkyvä. Harva ammattitatuoijakaan tatuoi vapaalla kädellä suoraan iholle, yleensä alla on ihoon etukäteen piirretty tai siirretty kuva, jonka ääriviivoja tatuointikoneella sitten nakutellaan.

Tosin tyttö näyttää kyllä siltä, että tatuointeja ei hänellä hirveästi entuudestaan ole, joten pidän kyseistä tatuoijaa epäammattimaisena, kun on mennyt suostumaan tytön pyyntöön. Suuri osa tatuoijista ei suostu tatuoimaan kasvoja ollenkaan.
Kotipeikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

56 tatuoinnin nainen valehteli sittenkin

Nuori belgialaisnainen on tunnustanut valehdelleensa, että tatuoija nakutti hänen kasvoihinsa 56 tähteä, vaikka hän oli pyytänyt vain kolmea tähteä. Todellisuudessa 18-vuotias Kimberley Vlaminck oli pyytänyt kaikkia 56:tta tähteä, kertoo brittilehti Telegraph.
Erikoisen ja laajaa julkisuutta saaneen valheen syynä oli se, että Vlaminckin isä oli raivostunut tatuoinnista. Vlaminck väitti alun alkaen, että hän nukahti kesken tatuoinnin ja heräsi kauhuissaan naama täynnä tähtiä. Vlaminck jopa uhkasi haastaa tatuoijan oikeuteen.
http://www.uusisuomi.fi/viihde/64099-56 ... -sittenkin
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

No tuohan oli jo alunalkaen päivänselvää.Hyvä että tunnusti,ettei nakuttajan maine enää tämän enempää vahingoitu.Toisaalta pitää hiukan ihmetellä kyseisen "taiteilijan" ajatusmaailmaa,nimittäin Suomessa tuollainen tatska jäisi taatusti tekemättä,jokaiselta ammatikseen kuvia hakkaavalta. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Itse asiassa mä nukahdin kun mulle tehtiin kohtalaisen iso tatska, eikä edes tarvinnut mitään lääkitystä. Veikkaanpa että toi vosu on itse halunnut naamansa tuollaiseksi ja sukulaiset ei ole sitä hyväksynyt niin siksi nosti/nostaa kanteen tatuoijaa vastaan :roll:

Aah... Kat Von D, on muuten aika näpsäkän näköinen pakkaus :oops:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

JEI!Pitti on palannut... :D
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

PitBull kirjoitti:Veikkaanpa että toi vosu on itse halunnut naamansa tuollaiseksi ja sukulaiset ei ole sitä hyväksynyt niin siksi nosti/nostaa kanteen tatuoijaa vastaan :roll:
Aika hyvä veikkaus. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

John Doe kirjoitti:Hyvä että tunnusti,ettei nakuttajan maine enää tämän enempää vahingoitu.
Eiköhän vahinko ole jo tapahtunut. Minun ihooni ei ainakaan piirrä yksikään jamppa, joka ei kykene taiteilemaan edes kasvoihin tuota paremman näköisiä tähtiä.
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Jep jep,tässä muuten alkuperäinen uutinen Telegraphista: http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... -them.html
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kotipeikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

Vähän kyllä ihmetyttää tuon tytön käytös, että mieluummin nosti asiasta tällaisen haloon, kuin että olisi uskaltanut isälleen kertoa totuuden. Viisivuotiaalta tuollaista voisi odottaa, mutta ei 18-vuotiaalta. Ei taida kovin kypsä olla ikäisekseen.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

ja kun suomalaisella foorumilla ollaan,niin suomeksi:

56 tatuointia ottanut nainen myöntää valehdelleensa
Tiistai 23.6.2009 klo 12.05

Belgialainen Kimberley Vlaeminck myöntää valehdelleensa tatuoinneistaan isänsä vuoksi.

Vlaeminck, 18, väitti pyytäneensä kolme tähtitatuointia kasvoihinsa. Hän kertoi nukahtaneensa tatuoijalle ja huomanneensa herättyään, että tähtiä olikin 56. Hän kertoi tarinansa useille lehdille ja uhkasi jopa haastavansa tatuointiliikkeen oikeuteen.

- Tämä on järkyttävää. Puolet naamastani on tunnoton. En kehtaa enää liikkua ulkona, Vlaeminck väitti tuolloin.

Nyt Vlaeminck kuitenkin myönsi hollantilaisen tv-kanavan haastattelussa, että hän oli alun perinkin halunnut kaikki tähdet. Hän oli ollut hereillä koko operaation ajan.

- Pyysin 56 tähteä ja aluksi rakastin niitä. Kun isäni näki ne, hän oli raivoissaan. Niinpä väitin nukahtaneeni ja sanoin, että tatuoija teki virheen.

Tatuoinnit tehnyt Rouslan Toumananitz vakuutti koko ajan, että Vlaeminck oli pyytänyt häneltä nimenomaan 56 tähteä.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Turri kirjoitti:JEI!Pitti on palannut... :D

Oliko muka ikävä? piti käydä suorittamassa tuollainen valtion myöntävä reilun vuoden mittainen loma tuolla riihimäellä :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

PitBull kirjoitti: Oliko muka ikävä? piti käydä suorittamassa tuollainen valtion myöntävä reilun vuoden mittainen loma tuolla riihimäellä :roll:
Oliko sen arvoista?
Vastaa Viestiin