Nukkuisitko itse? Kimberley Vlaeminckin tarina

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
PitBull
Martin Beck

Re: Nukkuisitko itse? Kimberley Vlaeminckin tarina

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Loka kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Oliko muka ikävä? piti käydä suorittamassa tuollainen valtion myöntävä reilun vuoden mittainen loma tuolla riihimäellä :roll:
Oliko sen arvoista?

Riippuu aika paljon siitä että miltä kantilta katsoo, joskus vaan on pakko pitää periaatteistaan kiinni loppuun asti. Paremminkin olisi voinut sen ajan käyttää mutta mitä sitä turhaa murehtimaan :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

PitBull kirjoitti:Riippuu aika paljon siitä että miltä kantilta katsoo, joskus vaan on pakko pitää periaatteistaan kiinni loppuun asti. Paremminkin olisi voinut sen ajan käyttää mutta mitä sitä turhaa murehtimaan :roll:
Aaa,tämä oli tällainen tapaus. :)
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tässä on kyllä sellainen sosiaalitason darwinismi käynnissä, että ihan huvittaa. Perheen sukunimi on nyt yleisesti maailmalla tiedossa, samoin tytön etunimi, jolloin jo pelkän nimen perusteella on mahdollista tunnistaa. Ja jos ei sen, niin ainakin fiksuna tyttönä valitsi sellaisia tatskoja, että ihan kuka tahansa vastaantuleva pystyy viimeistään niistä tunnistamaan. Melkein sama kuin olisi lätkäissyt naamaansa idiootti-leiman, mutta tähtien muodossa. Herkullista.

Mitä itse tatuoijaan tulee, niin lopulta se ajanvaraustilanne ei ole selvä kuitenkaan; ehkä tyttö on käynyt jankkaamassa niin monta kertaa, että tatuoija on lopulta tuohon myöntynyt ja tässä nähdäänkin sitten lopputulos. Rumiahan nuo tähdet on, mutta hei, lopulta maailmasta löytyy niin paljon rumempiakin tatuointeja jotka on isketty esimerkiksi juuri kasvoihin, että tämä on sieltä lievimmästä päästä. Tatskaaja kun ei itsekään ole täysin musteeton kasvoistaan, niin joku tälläinen tähtien tekeminen on ehkä pikkuinen juttu verrattuna vaikka tuohon koko naaman mustaamiseen.

Sympatiat menee kuitenkin tatuoijalle. En tiedä tuosta tatskaamisjäljestä, että onko tarkoituskin ollut saada tuollaisia epämääräisen muotoisia tähtiä vai onko tatuoija evo, mutta jonkinlaista kuuluisuuttahan tuo herra nyt tämän työn myötä sai. Ei varmasti näin nopeasti nouse kuuluisuuteen muuta kuin hakkaamalla homoenkelin jalkapallonpelaajan selkään.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

PitBull kirjoitti:
Turri kirjoitti:JEI!Pitti on palannut... :D

Oliko muka ikävä? piti käydä suorittamassa tuollainen valtion myöntävä reilun vuoden mittainen loma tuolla riihimäellä :roll:
Ehkä. :oops: :mrgreen:
No, jos asiasta etsii valoisaa puolta, niin pääsit ainakin kesän viettoon. Sellissä voisi tulla ikävän raidallinen rusketus. :twisted:
Kotipeikko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kotipeikko »

VoDKa kirjoitti:
Sympatiat menee kuitenkin tatuoijalle.
Samoin. Syyttömänä syytettiin ja siltikin vielä olisi ollut valmis maksamaan puolet tatuointien poistosta. En yhtään ihmettelisi, jos hän nostaisi syytteen kunnianloukkauksesta. Periaatteessa tuosta valheesta olisi voinut seurata isompikin asiakaskato. Nyt, kun totuuskin on selvinnyt, saa varmaan lisää asiakkaita.
Anteeksi että elän. En tee sitä toista kertaa.
PitBull
Martin Beck

Turri kirjoitti:
PitBull kirjoitti:
Turri kirjoitti:JEI!Pitti on palannut... :D

Oliko muka ikävä? piti käydä suorittamassa tuollainen valtion myöntävä reilun vuoden mittainen loma tuolla riihimäellä :roll:
Ehkä. :oops: :mrgreen:
No, jos asiasta etsii valoisaa puolta, niin pääsit ainakin kesän viettoon. Sellissä voisi tulla ikävän raidallinen rusketus. :twisted:
Pääsee sielläkin jopa ulos 8)

asiaan liittyen tuli mieleen että onkohan suomessa jo liikkeissä samanlainen käytäntö kuin esim ruotsissa että asiakas kirjoittaa "suostumuksensa" kyseiseen tatuointiin? :D

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

PitBull kirjoitti: asiaan liittyen tuli mieleen että onkohan suomessa jo liikkeissä samanlainen käytäntö kuin esim ruotsissa että asiakas kirjoittaa "suostumuksensa" kyseiseen tatuointiin? :D
Eipä ole vielä Pohjois-Suomessa tahi Tampereella vastaan tullut.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Agathon
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Pääkaupungissa joissain paikoissa on. Hyvä niin.

edit: tai siis vastuuvapaus lappunen, suojaa tatuoijjaa
Viimeksi muokannut Agathon, Ti Kesä 23, 2009 9:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Jospa tämäkin tapaus vähän avittaisi noiden käyttöönottoa laajemmaltikin.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Agathon kirjoitti:Pääkaupungissa joissain paikoissa on. Hyvä niin.
Tatuointijutuissa en ole tainnut sitä sopimusta ikinä kirjoittaa, mutta lähes poikkeuksetta on jokaisen lävistyksen yhteydessä se kirjoitettu. Jotenkin nurinkurista, kun miettii, että lävistys on huomattavasti helpompi kuitenkin poistaa kuin tatuointi.

Tuo sopimus sinällänsä olisi hyvä ottaa pakolliseksi Suomeenkin jokaiseen puotiin, ja vielä ns. henkilökohtaisena, eikä minään kopioituna lappuna jossa isket rastin ruutuun et joo, otan tatskan, jee, ja allekirjoitus sitten. En tiedä millaisia nuo suostumuslappuset ovat, mutta tosiaan mielestäni olisi ihan okei, että jokaisessa olisi erikseen lueteltu hieman tatskakohtaisia tietoja, esim. sijainti, koko, mitä kuvassa on jne. Ei nyt mitenkään pikkutarkasti, tyyliin "kuvassa Suomi-leijona, jolla neljä tähteä jaloissaan. Tähtien sakaroiden määrä 5/tähti." Vaan ihan vain tyyliin "Suomi-leijona + tähdet".

Suostumuslappusen kirjoitelleet, mitä niissä on ollut?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

PitBull
Martin Beck

Ainakin ruotsissa kun broidi otti tatskan niin se joutu kirjoittamaan sen tatuoinnin paikan, kuvailemaan sitä tatskaa ja molemmat kuittasi siihen nimmarit ja siitä yksi osa tatuoijalle ja toinen broidille. Eipähän tuu sitten sanomista jälkeenpäin, mun puolesta vois suomessa olla sama systeemi 8)

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

VoDKa kirjoitti: Vaan ihan vain tyyliin "Suomi-leijona + tähdet".
Tässä tapauksessa "Tähdet vasempaan poskeen" ei ois riittänyt, kun kyse oli nimenomaan siitä tähtien lukumäärästä :lol:
Mutta joo, tollainen suht yksilöity kuvailu sopimuksessa olisi varmasti molemmin puolin hyödyksi.
aniko
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja aniko »

Kotipeikko kirjoitti:Samoin. Syyttömänä syytettiin ja siltikin vielä olisi ollut valmis maksamaan puolet tatuointien poistosta. En yhtään ihmettelisi, jos hän nostaisi syytteen kunnianloukkauksesta. Periaatteessa tuosta valheesta olisi voinut seurata isompikin asiakaskato. Nyt, kun totuuskin on selvinnyt, saa varmaan lisää asiakkaita.
Siitä olen samaa mieltä että tarjoitui maksamaan puolet poistosta oli erittäin reilua. Mutta tuolla työn jäljellä lisää asiakkaita, en usko että kukaan haluaa naamaansa tai yhtään mihinkään tuollaisia kärpäsenkakkoja kuitenkaan? Jos ei osaa piirtää edes tähteä niin ei varmaan kandeisi ryhtyä alalle..
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ehkä ne onkin meritähtiä? :mrgreen:
Vastaa Viestiin