Damien kirjoitti:Hassua.Minä kun olin huomaavinani katkeruutta siitä että joillakin saattaa olla
muutakin kuin pleikkari ja yksiö punavuoressa.
En todellakaan ole katkera jos omistat punavuoresta yksiön sillä punavuoresta EI näe merta ja en tykkää niin vanhoista taloista. Kyllä asunto vähintään kaksio pitää olla. Mulla asiat niin huonosti etten omista edes pleikkaria, mutta toisaalta en edes tykkää pelata joten sinällään aivan sama.
Damien kirjoitti:Ei varmasti olekaan.Ainaisessa pelossa elämistä..Tokko kovin kummoista juosta kodin
ja linnan väliä.Kyllähän ne velatkin on soviteltavissa jos on töitä ja halua maksaa pois.
Niin jotkut konnat varmaan pelkää, miksi mun pitäisi pelätä ja ketä, sua?
En mä tiedä miltä tuntuu juosta kodin ja linnan väliä. mulla aina ollut sen verran pidemmät tuomiot että ehtii noi narkkarit ainakin pari kertaa käydä siinä välissä istumassa. Viimeksi istuin vain reilun vuoden, enkä edes menettänyt asuntoa siksi ajaksi kun sattuupi olemaan omistus asunto. Enhän mä mitään omista, mun lapsi omistaa asunnon ja kulkupelit on eri firmojen nimissä tai rahoitus yhtiön nimissä.
Mielestäni on turhaa ostaa käteisellä autoa jos sen voi maksaa pätkällä, jääpähän rahaa muuhunkin.
Damien kirjoitti:Eniten minua huvittaa joka kuukausi veroja maksaessani ne venkulat jotka niitä
minun, ja monen muun, rahoja kuluttavat ja samalla itkevät miten pakolaiset syö meidän leipää
vaikkeivat nämä kaverit vaivaudu töihin, tai niitä veroja maksamaan.
En mä itke sitä että suomessa on pakolaisia, mutta en minäkään mene toisiin maihin sikailemaan niinkuin ne tekevät.
Damien kirjoitti:Näinollen venkuloilla, yksinhuoltajilla eikä maahanmuuttajilla olisi enää hampaita
saati muuta kivaa.Sitten itkisitte lisää siitä miten valtio sortaa.
Saa, ja huomattavasti parempaa jos on rahaa millä maksaa.
Kuka täällä itkee, sinähän se
Mua ei voisi paskan vertaa kiinnostaa jos venkulat tai maahanmuuttajat jää ilman leegoja. Yksinhuoltajat todennäköisesti kuuluisivat sen järjestelmän piiriin.
On kolmenlaisia rikollisia
-Huumehörhöt jotka tekee kilikali keikkaa että saa päivän annoksen, niitä voi kutsua venkuloiksi
-Ammattirikolliset jotka tekee bisnestä sen vuoksi että saavat rahaa ja pystyy elämään tavalla jolla itse haluaa. Kaipa meitäkin voidaan kutsua venkuloiksi jos niin haluaa

-Sitten on sellaiset jotka on tappanut "vahingossa" tai istuu jostain pikku jutusta ja se homma jää siihen.
Damien kirjoitti:Jokaisella meillä on paikkamme täällä ja se vastapuolenkin kokemukset
antavat meille työssäkäyville aina pienen muistutuksen siitä ettei helppoa rahaa ole.
Ihan miten sen ottaa