Rikosten poluille ajautuminen...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Rikosten poluille ajautuminen...

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

benzin kirjoitti:rikosten tekiminen kannattaa todellakin..täällä on selkeesti näitä luusereita itkemässä,jota kyllä kiinnostais esim diilaaminen,mistä voi hyvinkin tehdä joku 5000e/kk..enemmänkin riippuu suhteista..mutta näillä apinoilla poliisinnuoleskelijoilla ei ole siihen mahdollisuutta koska yksinkertasesti suhteita ei ole niihin joilta ostaa niitä eikä niihin JOTKA ostaa niitä.hahahah...kyllä se varmasti pistää vituttamaan...buhahahhaha...painakaa töitä vaan,me tosiaan porskuttelemme ja elämme mukavaa elämää,on uudet katupyörät,läppärit,pleikkarit,vesiskootteri ja vene löytyy myös itseltäni..

t:hyvää kesää sinne ojankaivuu hommiin... 8)
Huomaa, että on niitä pahoja mielenterveysongelmia...

Pojalla on oikein pleikka. Kyllä kannattaa rötöshurjastella.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Damien kirjoitti:
benzin kirjoitti:painakaa töitä vaan,me tosiaan porskuttelemme ja elämme mukavaa elämää,on uudet katupyörät,läppärit,pleikkarit,vesiskootteri ja vene löytyy myös itseltäni..
Joidenkin mielestä vankilassa istuminen on näköjään mukavaa elämää.
Ei tarvitse tehdä töitä, on ilmainen asunto ja jopa ruokaa. 8)
Ja eikö vankilassakin voi pelata pleikalla?

Siinä vaikeat mielenterveysongelmatkin varmaan kaikkoavat, eikä poliisi, sossu ym. vainoa sinä aikana kun syö baakelssia.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Marsalkka kirjoitti: Ja eikö vankilassakin voi pelata pleikalla?
Nykyisin taitaa olla pleikka kolmosen versio kielletty ettei viritellä ulkomaailmaan nettiyhteyksiä,niin kuin taannoin tässä joku ilmaisista aterioista nauttiva herra taisi muurien sisällä tehdä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Marsalkka
Horatio Caine

No muttahan kyllähän noilla mielenterveysongelmaisilla rahamiehillä on varaa kaikkiin pleikkaversioihin. Eli myös vankilassa sallittaviin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Marsalkka kirjoitti: Ja eikö vankilassakin voi pelata pleikalla?
Siinä vaikeat mielenterveysongelmatkin varmaan kaikkoavat, eikä poliisi, sossu ym. vainoa sinä aikana kun syö baakelssia.
Kuulemma voi.Se on katsos sit elämää jota en ole vielä päässyt maistelemaan. :(
Tiedä sitten miten ne vesiskootterit ovat sinne järjestäneet mutta tiedän eräitä
jotka ovat ruumiinaukoissaan kuljettaneet sinne vaikka mitä.
Kyllä näissä pojissa(ja miksei tytöissäkin) menee semmoinen potentiaali hukkaan
ettei siihen normaali veronmaksaja veny. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Jokainen tyylillään, eikö?

Aivan sama mulle jos joku kaivaa ojaa ja on kaupungilla duunissa, pakko nostaa hattua ja sanoa että itse en siihen pystyisi.
Huomaahan sen nyt tyhmempikin että eräitä nimimerkkejä ottaa se päähän kun eräät toiset vaan rötväilee ja itse tekee töitä perse ruvella ja silti ei meinaa rahat riittää mihinkään mutta voitte lohduttautua sillä että eipähän tarvii vankilassa istuskella ja on omatunto puhdas (toivottavasti ainakin)

Ei rikollinen elämä kumminkaan loppuen lopuksi niin hienoa ole, voisin jopa maksaa ulosotto velkani pois jos korot tiputettaisi pois. Ei se vaadi isoja ponnistuksia että saisi jonkun 200K€ maksettua, maksaanhan jotkut jopa 600k€ asuntolainojakin mutta nyt teen pimeitä töitä kun ulosotto mies saa n.50 tuhannen euron vuosikorkoa noille korvauksille. Eipä hirveesti huvita töitä tehdä verokortilla, pienempi paha se on että teen pimeesti keikkaa kuin se että tekisin ryöstöjä/huumekauppaa tai perin väkivalloin muiden saamisia niin ja en todellakaan nauti minkäänlaisia kela tai sossutukia eli eipä ne vero eurot mene siihen joita eräät täällä itkeskeli aikaisemmin.

Jos aletaan laskemaan siitä mihin ne teidän vero eurot kaikkineen menee niin jokaisesta eurosta jonka maksat veroa menee alle 10% vankiloiden ylläpitoon. Loput menee kaikkeen muuhun kuten kansanedustajien palkkaan, julkisten palveluiden ylläpitoon (koulut, lääkäripalvelut ja sosiaalipalvelut) ja kaikenlaiseen muuhun valtion pyörittämiseen.

Olen ollut monta vuotta sitä mieltä että suomessa voitaisi siirtyä sellaiseen systeemiin että on yksityiset palvelut ja valtion/kunnan palvelut. Jos maksat veroja niin sulla oikeus käyttää valtion tukemaa koulua tai lääkäripalveluita ja jos et halua maksaa veroja niin maksaisit sitten niistä palveluista joita haluat käyttää. Eli siirrytään samanlaiseen systeemiin mitä jenkeillä on, kai se toimisi täälläkin :roll:

Pakko vielä lisätä: Olen käynyt viimeksi kunnan terveydenhoitajalla/lääkärin luona 2001 ja sen jälkeen olen käyttänyt yksityisiä jos on tarvinnut käydä hammalääkärissä tai olen tarvinnut jonkinlaista hoitoa. Niissä jopa saa palveluakin 8)

Edit: Mut mä oonkin vaan tyhmä rosvo joka pitäis viedä ladon taakse ja lopettaa, ei mun mielipiteille kannata hirveesti arvoa laskea :wink:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

MEGAREPS........ :lol: :lol: 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
PitBull
Martin Beck

John Doe kirjoitti:MEGAREPS........ :lol: :lol: 8)

Ai miten niin mä avauduin? :mrgreen:
Olisko sulla John Doe vielä lisättävää? :wink:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

PitBull kirjoitti: Aivan sama mulle jos joku kaivaa ojaa ja on kaupungilla duunissa, pakko nostaa hattua ja sanoa että itse en siihen pystyisi.
Huomaahan sen nyt tyhmempikin että eräitä nimimerkkejä ottaa se päähän kun eräät toiset vaan rötväilee ja itse tekee töitä perse ruvella ja silti ei meinaa rahat riittää mihinkään mutta voitte lohduttautua sillä että eipähän tarvii vankilassa istuskella ja on omatunto puhdas (toivottavasti ainakin)
Hassua.Minä kun olin huomaavinani katkeruutta siitä että joillakin saattaa olla
muutakin kuin pleikkari ja yksiö punavuoressa. :wink:
PitBull kirjoitti:Ei rikollinen elämä kumminkaan loppuen lopuksi niin hienoa ole, voisin jopa maksaa ulosotto velkani pois jos korot tiputettaisi pois. Ei se vaadi isoja ponnistuksia että saisi jonkun 200K€ maksettua, maksaanhan jotkut jopa 600k€ asuntolainojakin mutta nyt teen pimeitä töitä kun ulosotto mies saa n.50 tuhannen euron vuosikorkoa noille korvauksille. Eipä hirveesti huvita töitä tehdä verokortilla, pienempi paha se on että teen pimeesti keikkaa kuin se että tekisin ryöstöjä/huumekauppaa tai perin väkivalloin muiden saamisia niin ja en todellakaan nauti minkäänlaisia kela tai sossutukia eli eipä ne vero eurot mene siihen joita eräät täällä itkeskeli aikaisemmin.
Ei varmasti olekaan.Ainaisessa pelossa elämistä..Tokko kovin kummoista juosta kodin
ja linnan väliä.Kyllähän ne velatkin on soviteltavissa jos on töitä ja halua maksaa pois.
PitBull kirjoitti:Jos aletaan laskemaan siitä mihin ne teidän vero eurot kaikkineen menee niin jokaisesta eurosta jonka maksat veroa menee alle 10% vankiloiden ylläpitoon. Loput menee kaikkeen muuhun kuten kansanedustajien palkkaan, julkisten palveluiden ylläpitoon (koulut, lääkäripalvelut ja sosiaalipalvelut) ja kaikenlaiseen muuhun valtion pyörittämiseen.
Eniten minua huvittaa joka kuukausi veroja maksaessani ne venkulat jotka niitä
minun, ja monen muun, rahoja kuluttavat ja samalla itkevät miten pakolaiset syö meidän leipää
vaikkeivat nämä kaverit vaivaudu töihin, tai niitä veroja maksamaan.
PitBull kirjoitti:Olen ollut monta vuotta sitä mieltä että suomessa voitaisi siirtyä sellaiseen systeemiin että on yksityiset palvelut ja valtion/kunnan palvelut. Jos maksat veroja niin sulla oikeus käyttää valtion tukemaa koulua tai lääkäripalveluita ja jos et halua maksaa veroja niin maksaisit sitten niistä palveluista joita haluat käyttää. Eli siirrytään samanlaiseen systeemiin mitä jenkeillä on, kai se toimisi täälläkin :roll:
Näinollen venkuloilla, yksinhuoltajilla eikä maahanmuuttajilla olisi enää hampaita
saati muuta kivaa.Sitten itkisitte lisää siitä miten valtio sortaa.
PitBull kirjoitti:Pakko vielä lisätä: Olen käynyt viimeksi kunnan terveydenhoitajalla/lääkärin luona 2001 ja sen jälkeen olen käyttänyt yksityisiä jos on tarvinnut käydä hammalääkärissä tai olen tarvinnut jonkinlaista hoitoa. Niissä jopa saa palveluakin 8)
Saa, ja huomattavasti parempaa jos on rahaa millä maksaa.

PitBull kirjoitti:Edit: Mut mä oonkin vaan tyhmä rosvo joka pitäis viedä ladon taakse ja lopettaa, ei mun mielipiteille kannata hirveesti arvoa laskea :wink:
Jokaisella meillä on paikkamme täällä ja se vastapuolenkin kokemukset
antavat meille työssäkäyville aina pienen muistutuksen siitä ettei helppoa rahaa ole.
PitBull
Martin Beck

Damien kirjoitti:Hassua.Minä kun olin huomaavinani katkeruutta siitä että joillakin saattaa olla
muutakin kuin pleikkari ja yksiö punavuoressa. :wink:
En todellakaan ole katkera jos omistat punavuoresta yksiön sillä punavuoresta EI näe merta ja en tykkää niin vanhoista taloista. Kyllä asunto vähintään kaksio pitää olla. Mulla asiat niin huonosti etten omista edes pleikkaria, mutta toisaalta en edes tykkää pelata joten sinällään aivan sama.
Damien kirjoitti:Ei varmasti olekaan.Ainaisessa pelossa elämistä..Tokko kovin kummoista juosta kodin
ja linnan väliä.Kyllähän ne velatkin on soviteltavissa jos on töitä ja halua maksaa pois.
Niin jotkut konnat varmaan pelkää, miksi mun pitäisi pelätä ja ketä, sua?
En mä tiedä miltä tuntuu juosta kodin ja linnan väliä. mulla aina ollut sen verran pidemmät tuomiot että ehtii noi narkkarit ainakin pari kertaa käydä siinä välissä istumassa. Viimeksi istuin vain reilun vuoden, enkä edes menettänyt asuntoa siksi ajaksi kun sattuupi olemaan omistus asunto. Enhän mä mitään omista, mun lapsi omistaa asunnon ja kulkupelit on eri firmojen nimissä tai rahoitus yhtiön nimissä.
Mielestäni on turhaa ostaa käteisellä autoa jos sen voi maksaa pätkällä, jääpähän rahaa muuhunkin.

Damien kirjoitti:Eniten minua huvittaa joka kuukausi veroja maksaessani ne venkulat jotka niitä
minun, ja monen muun, rahoja kuluttavat ja samalla itkevät miten pakolaiset syö meidän leipää
vaikkeivat nämä kaverit vaivaudu töihin, tai niitä veroja maksamaan.
En mä itke sitä että suomessa on pakolaisia, mutta en minäkään mene toisiin maihin sikailemaan niinkuin ne tekevät.

Damien kirjoitti:Näinollen venkuloilla, yksinhuoltajilla eikä maahanmuuttajilla olisi enää hampaita
saati muuta kivaa.Sitten itkisitte lisää siitä miten valtio sortaa.

Saa, ja huomattavasti parempaa jos on rahaa millä maksaa.
Kuka täällä itkee, sinähän se :mrgreen:
Mua ei voisi paskan vertaa kiinnostaa jos venkulat tai maahanmuuttajat jää ilman leegoja. Yksinhuoltajat todennäköisesti kuuluisivat sen järjestelmän piiriin.
On kolmenlaisia rikollisia

-Huumehörhöt jotka tekee kilikali keikkaa että saa päivän annoksen, niitä voi kutsua venkuloiksi
-Ammattirikolliset jotka tekee bisnestä sen vuoksi että saavat rahaa ja pystyy elämään tavalla jolla itse haluaa. Kaipa meitäkin voidaan kutsua venkuloiksi jos niin haluaa :)
-Sitten on sellaiset jotka on tappanut "vahingossa" tai istuu jostain pikku jutusta ja se homma jää siihen.

Damien kirjoitti:Jokaisella meillä on paikkamme täällä ja se vastapuolenkin kokemukset
antavat meille työssäkäyville aina pienen muistutuksen siitä ettei helppoa rahaa ole.
Ihan miten sen ottaa 8)

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

PitBull kirjoitti: En todellakaan ole katkera jos omistat punavuoresta yksiön sillä punavuoresta EI näe merta ja en tykkää niin vanhoista taloista. Kyllä asunto vähintään kaksio pitää olla. Mulla asiat niin huonosti etten omista edes pleikkaria, mutta toisaalta en edes tykkää pelata joten sinällään aivan sama.
paradoksi saa päätöksensä. :D
PitBull kirjoitti: Niin jotkut konnat varmaan pelkää, miksi mun pitäisi pelätä ja ketä, sua?
En mä tiedä miltä tuntuu juosta kodin ja linnan väliä. mulla aina ollut sen verran pidemmät tuomiot että ehtii noi narkkarit ainakin pari kertaa käydä siinä välissä istumassa. Viimeksi istuin vain reilun vuoden, enkä edes menettänyt asuntoa siksi ajaksi kun sattuupi olemaan omistus asunto. Enhän mä mitään omista, mun lapsi omistaa asunnon ja kulkupelit on eri firmojen nimissä tai rahoitus yhtiön nimissä.
Mielestäni on turhaa ostaa käteisellä autoa jos sen voi maksaa pätkällä, jääpähän rahaa muuhunkin.
Tulevaisuudessa ehkä.Mutta poliisia ja linnaahan nuo välttelevät.
Aikaisemmin taisivat lainalla elävät ihmiset olla mielestäsi pellejä.
osamaksu kun on luotto/laina. :wink:
PitBull kirjoitti: En mä itke sitä että suomessa on pakolaisia, mutta en minäkään mene toisiin maihin sikailemaan niinkuin ne tekevät.
Sikailette siis meidän verorahoilla.Teet positiivisen poikkeuksen suomalaisessa suvaitsemattomuudessa.
Arvostan sitä.

PitBull kirjoitti:Kuka täällä itkee, sinähän se :mrgreen:
Mua ei voisi paskan vertaa kiinnostaa jos venkulat tai maahanmuuttajat jää ilman leegoja. Yksinhuoltajat todennäköisesti kuuluisivat sen järjestelmän piiriin.
On kolmenlaisia rikollisia
En ole valittanut.Minulla on asiat hyvin. :D

PitBull kirjoitti:-Huumehörhöt jotka tekee kilikali keikkaa että saa päivän annoksen, niitä voi kutsua venkuloiksi
-Ammattirikolliset jotka tekee bisnestä sen vuoksi että saavat rahaa ja pystyy elämään tavalla jolla itse haluaa. Kaipa meitäkin voidaan kutsua venkuloiksi jos niin haluaa :)
-Sitten on sellaiset jotka on tappanut "vahingossa" tai istuu jostain pikku jutusta ja se homma jää siihen.
Venkuloilla on vaan se vika ettei yleensä älykkyys riitä olemaan jäämättä kiinni.
PitBull
Martin Beck

Joko voidaan lopettaa vai pitääkö vielä alkaa vääntää? tästä hommasta ei jää muuten kuin paskan maku suuhun vaikka tää olikin ihan kivaa :mrgreen:

Mä sentään voin ja kehtaan myöntää et oon tyhmä, mutta turha sitä on enää itkeä kun on maito maassa :wink:

Aika monelta taisi mennä ohi sen mun tähän aiheeseen ensimmäinen postaus, ei sitä ollut provoksi tarkoitettu mutta minkäs teet :|

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

PitBull kirjoitti:
Mä sentään voin ja kehtaan myöntää et oon tyhmä, mutta turha sitä on enää itkeä kun on maito maassa :wink:
Harvinainen piirre myöntää tuollaista vaikka en ole sellaista edes ole huomannut mutta jos itse tiedät paremmin niin hatun nosto sille :mrgreen:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

No tuohon kiinnijäämiseen sanon vain,itse tiedät mihin lähdet ja jos "nettoansio" kattaa riittävän "tuntipalkan" tulevan tuomion ajaksi,niin aihetta voisi verrata siihen "verojenmaksuun".Kukin tyylillään ja edelleenkin jätkä senkun porskuttaa. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
PitBull
Martin Beck

Chopper kirjoitti:Harvinainen piirre myöntää tuollaista vaikka en ole sellaista edes ole huomannut mutta jos itse tiedät paremmin niin hatun nosto sille :mrgreen:
Kiitos, sä et vaan tiedä minkälainen paska oon :wink:
Oon tehnyt paskamaisia juttuja aika monelle sellaselle jotka eivät sitä ansaitse ja niitä kohtaan olen ollut lojaali jotka olisivat ansainneet muutaman kuution multaa päälle. Mutta tilinteon hetki tulee jokaisella, ennemmin tai myöhemmin, olen hyväksynyt jo kauan sitten että mun hautajaisissa ei tule olemaan kuin muutama surullinen naama (todennäköisesti nekin velkojia valtion puolelta :mrgreen: ) ja iloisia ihmisiä sitäkin enemmän mutta päivääkään en vaihtaisi pois. Oon saanut tutustua moniin oikeesti hyviin tyyppeihin, oon nähnyt ja kokenut asioita joita harvat ihmiset kokevat joten voisihan sitä sanoa että loppuen lopuksi olen aika tyytyväinen elämääni :shock:
John Doe kirjoitti:No tuohon kiinnijäämiseen sanon vain,itse tiedät mihin lähdet ja jos "nettoansio" kattaa riittävän "tuntipalkan" tulevan tuomion ajaksi,niin aihetta voisi verrata siihen "verojenmaksuun".Kukin tyylillään ja edelleenkin jätkä senkun porskuttaa. 8)

Iso D saa kohta jonkun paska halvauksen :mrgreen:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Vastaa Viestiin