Ehdollista paukkuu
-
Sami
Ehdollista paukkuu
Voi voi...
Mistäköhän sain ehdollista?
Pitääpä käyttäytyä kunnolla tästä edes ja omasta mielestäni käyttäydyn aina kuten herrasmiehen kuuluu.
En minäkään baarini mitään mutiaisia, neekereitä tai manneja ottaisi.
Kirjoittakaamme adressi tämän naisen vapauttamisen puolesta kunhan hänestä tulee tyttöystäväni.
Tää myrkyttäjä on varmasti kuvien perusteella nice piece of ass. Räjäytän dynamiitilla vankilan seinän ja vapautan hänet... sitten lähetään johkin aurinkorannoille vain kahden.

Kirjoittakaamme adressi tämän naisen vapauttamisen puolesta kunhan hänestä tulee tyttöystäväni.
Tää myrkyttäjä on varmasti kuvien perusteella nice piece of ass. Räjäytän dynamiitilla vankilan seinän ja vapautan hänet... sitten lähetään johkin aurinkorannoille vain kahden.
I am an African!
-
Sami
Tämän kirjoitin ihan tosissani.En minäkään baarini mitään mutiaisia, neekereitä tai manneja ottaisi
Läpällä.Kirjoittakaamme adressi tämän naisen vapauttamisen puolesta kunhan hänestä tulee tyttöystäväni.
Tosissani.Tää myrkyttäjä on varmasti kuvien perusteella nice piece of ass
Ehkäpä vitsi?Räjäytän dynamiitilla vankilan seinän ja vapautan hänet... sitten lähetään johkin aurinkorannoille vain kahden.
Laitetaampa hieman tekstiä tähän, vaikka asia sinänsä minua kiinnosta/minulle kuulu. Mutta itse moderoin jollakin netin miljoonista keskustelu palstoista. Voin kertoa, että jos kerran joutuu silmätikuksi sitten kannattaa olla matalalla profiililla. Jos tuntee kokeneensa vääryyttä `suck it up`. Asema ei ainakaan parane valittamalla. En todellakaan tiedä miksi sait ehdollista. Ja ei mua edes kiinnosta. Mutta ei niitä myöskään turhaan anneta. Joten oma, ystävällinen ohje on järki käteen ja mieti ennen kuin painat lähetys nappulaa. Kaikki unohtuu aikanaan mutta siihen asti, pysy tutkan alapuolella.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am