Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"Hihiihi", back to the yläaste. Jos ei pidä rasismista on automaattisesti lökäpöksy/whigger tai vaihtoehtoisesti kommari. Väsynyttä. Täällä kyllä mielestäni on jopa järkevää keskustelua alkanut olla rasismista ja muusta aihepiiriin liittyvästä, toivottavasti linja jatkuu eikä mene kumminkaan puolin nimittelylinjalle (Pyydän anteeksi jos olen itse jossain välissä moiseen syyllistynyt), pidetään tunteet kurissa vaikka "NE PERKELEET NATSIT " tai "PERKELEEN NEEKERIT" vituttaakin välillä.
katupoika ei ole varmaan jauhanut koko foorumilla mistään muusta kuin "vitun rasistit!!!!!1111111 nazit vittuu" Jos sinulla ei ole oikeasti mitään muuta sanottavaa täällä niin voisit poistua.
kuule sami, mielestäni sinä et ole oikea ihminen kommentoimaan muiden kirjoittajien postauksia, koska omasi ovat ihan samaa luokkaa jota juuri kritisoit. jos kirjoituksesi olisivat kautta linjan asiallisia, olisi eri juttu, mutta itse kirjoitat aika paljon päämäärätöntä soopaa, joten jätä häätämiset foorumin ylläpidolle ja kohenna omien kirjoitustesi tasoa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
kuule sami, mielestäni sinä et ole oikea ihminen kommentoimaan muiden kirjoittajien postauksia, koska omasi ovat ihan samaa luokkaa jota juuri kritisoit. jos kirjoituksesi olisivat kautta linjan asiallisia, olisi eri juttu, mutta itse kirjoitat aika paljon päämäärätöntä soopaa, joten jätä häätämiset foorumin ylläpidolle ja kohenna omien kirjoitustesi tasoa.
Sinulla ei ole ollenkaan varaa puhua kirjoitusten tasosta. Mitäpä jos itse panostaisit tuohon kieliasuun ja opettelisit merkkaamaan edes ne isot alkukirjaimet, jotka opeteltiin jo ala-asteella.
voi sami..siitä täällä tietää, että kirjoittajalla ei ole juurikaan sanottavaa, kun aletaan nyppiä toisia kirjoitusvirheistä*sääliö*. ja kirjoitusvirheillä ei ole juurikaan väliä, jos sisältö on kohdillaan, sulla on niin vähän sanottavaa yleensäkin, että sitä ei kielioppi pelasta, ei sillä, että se sulla noin ylipäätään mitään huipputasoa olisi. *pus*
jatka vaan valitsemallasi tiellä, annat niin älyttömästi lisää sisältöä keskusteluihin kommentoimalla ihmisen persettä yms. tekopyhyys on ah, niin kaunistava ominaisuus ja todella tekee sinusta loistavan kirjoittajan, jolla on varaa kuittailla muiden kirjoituksista<---sarkasmia
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Oletko huomannut, että tuo sinunkin tekstisi on aika henkilökohtaisuuksiin menevää? Kalessin näkee vaivaa siitä kun en pidä siitä, että foorumilla on ikäviä henkilöitä, jotka nimittelevät toisia. Kuten kaikki huomaamme niin Kalessin selvästi puollustelee kiusaajia ja nimittelijöitä. Onko sinusta kiusaaminen ja haukkuminen mukavaa? Kun itsekin tuollaista ylimielistä nimittelyä ja sarkasmia harrastat.
^ Sillä ei mitään merkitystä mitä sanot näissä asioissa, perusteluksi riittää että vilkaisee Lautamiehet-osion statistiikkaa. Olet väärä henkilö kommentoimaan kenenkään kirjoitusasua tai henkilökohtaisuuksiin menoa, ylipäätänsä mitään vastaavaa asiaa.
^Juurihan Kalessin kommentoi minunkin kirjoitusasua yms. Pirullinen noidankehä eikö totta? Tolla periaatteella täällä kukaan ei saisi sanoa toisista yhtään mitään.
Sami kirjoitti:^Juurihan Kalessin kommentoi minunkin kirjoitusasua yms. Pirullinen noidankehä eikö totta? Tolla periaatteella täällä kukaan ei saisi sanoa toisista yhtään mitään.
Kalessin kirjoitti:ja kirjoitusvirheillä ei ole juurikaan väliä, jos sisältö on kohdillaan, sulla on niin vähän sanottavaa yleensäkin, että sitä ei kielioppi pelasta, ei sillä, että se sulla noin ylipäätään mitään huipputasoa olisi. *pus*
Kyllä tuollainen harrastamasi järjestelmällinen ison alkukirjaimen käyttämättä jättäminen on mielestäni vastenmielistä. Toki sisältö on viesteissä se tärkeämpi asia, mutta kirjoitukset pitäisi mielestäni pyrkiä kirjoittamaan niin oikeakielisesti kuin vain pystyy. Eli sillä on väliä, ainakin jonkin verran.
EDIT: Mainittakoon vielä, että tahattomat kielioppivirheet ja kirjoitusvirheet ovat asia erikseen, niitä sattuu kaikille.
Viimeksi muokannut ShipWreck, Pe Elo 17, 2007 5:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sami kirjoitti:katupoika ei ole varmaan jauhanut koko foorumilla mistään muusta kuin "vitun rasistit!!!!!heittomerkki puuttuu 1111111nazit vittuu" Välimerkki puuttuu Jos sinulla ei ole oikeasti mitään muuta sanottavaa täällä pilkku puuttuu niin voisit poistua.
Sami kirjoitti:Sinulla ei ole ollenkaan varaa puhua kirjoitusten tasosta. Mitäpä jos itse panostaisit tuohon kieliasuun ja opettelisit merkkaamaan edes ne isot alkukirjaimet, jotka opeteltiin jo ala-asteella.