Kopla - 9
-
Pharaoh
- Martin Beck
Re: Kopla - 9
No mutta jos Urho on tuonut kopla9:n tänne ja Wagnerin tänne tuoma Arska kuuluu tähän koplaan niin eikö Wagner ole itse tämän tarinan luojia? 
Eikös tän ketjun jo voisi siirtää->vapaa keskustelu->miten leikitte lapsina?->Rofe ja polde-leikit.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
-
Pharaoh
- Martin Beck
On ymmärrettävää että varsinkin näin kesällä Konstan mieli palaa lapsuuden leikkeihin. Ja haluat nyt niistä kertoa.konsta kirjoitti:Eikös tän ketjun jo voisi siirtää->vapaa keskustelu->miten leikitte lapsina?->Rofe ja polde-leikit.
Ehkä leikit rofe&polde-leikkejäsi vieläkin? Se on ihan ok, suhtaudun ymmärtävästi. Perusta vaan oma leikki-ketjusi vapaalle palstalle.
Arska ei tuohon kuviteltuun koplaan liity millään tavoin.Pharaoh kirjoitti:No mutta jos Urho on tuonut kopla9:n tänne ja Wagnerin tänne tuoma Arska kuuluu tähän koplaan niin eikö Wagner ole itse tämän tarinan luojia?
Kopla-9 on puhtaasti Maza-Pharaoh-tuotantoa eikä tuolla taholla ole todistetavasti ollut mitän realistista tietoa Vanhan Olarin jengin henkilöistä tai tekemisistä.
Sen enemmin minä kuin Urhokaan emme ole käsittääkseniK-9-huuhaata kelpuuttaneet tiedoksi.
Urho on kelpuuttanut Kopla-9 teorian aivan omien listojensa kärkeen. Siitä on todisteena hänen intonsa nostaa teiria esiin myös Murhainfossa. Kunnioittakamme hänen päätöstään pitää teoria elossa. Kiitos Urho. Iso käsi Sinulle.Wagner kirjoitti:Sen enemmin minä kuin Urhokaan emme ole käsittääkseniK-9-huuhaata kelpuuttaneet tiedoksi.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Keskustele muualla ulokkeesi kanssa...näitä palstoja lukee lapsetkin.Maza kirjoitti:<blabla>Iso käsi Sinulle.Wagner kirjoitti:Sen enemmin minä kuin Urhokaan emme ole käsittääkseniK-9-huuhaata kelpuuttaneet tiedoksi.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Tämä on ymmärrettävää tuolta pohjalta. Teillä nuorilla ei ole kompetenssia arvioida meidän aikalaisten tietojen pitävyyttä.Wagner kirjoitti: Kopla-9 on puhtaasti Maza-Pharaoh-tuotantoa eikä tuolla taholla ole todistetavasti ollut mitän realistista tietoa Vanhan Olarin jengin henkilöistä tai tekemisistä.
Sen enemmin minä kuin Urhokaan emme ole käsittääkseniK-9-huuhaata kelpuuttaneet tiedoksi.
Re: Kupla - 9
Kyllä jo aiemmissa Bodom-keskusteluissa tuli osoitettua tietosi Olarin jengin osalta olemattomaksi.Pharaoh kirjoitti:Tämä on ymmärrettävää tuolta pohjalta. Teillä nuorilla ei ole kompetenssia arvioida meidän aikalaisten tietojen pitävyyttä.Wagner kirjoitti: Kopla-9 on puhtaasti Maza-Pharaoh-tuotantoa eikä tuolla taholla ole todistetavasti ollut mitän realistista tietoa Vanhan Olarin jengin henkilöistä tai tekemisistä.
P.S Setä Sinulle.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Wagner-setä: kerro lisää hurjasta nuoruudestasi Olarin jengin nöösipoikana. Isot pojat ottivat ehkä sinut joskus kioskille mukaan juomaan Jaffaa?Wagner kirjoitti:
Kyllä jo aiemmissa Bodom-keskusteluissa tuli osoitettua tietosi Olarin jengin osalta olemattomaksi.
P.S Setä Sinulle.
En ole ollut nuoruudessani Olarin jengin nöösipoikana.Pharaoh kirjoitti:Wagner-setä: kerro lisää hurjasta nuoruudestasi Olarin jengin nöösipoikana. Isot pojat ottivat ehkä sinut joskus kioskille mukaan juomaan Jaffaa?Wagner kirjoitti:
Kyllä jo aiemmissa Bodom-keskusteluissa tuli osoitettua tietosi Olarin jengin osalta olemattomaksi.
P.S Setä Sinulle.
Steppiä ja kokista tuolloin kylä kesäisin juotiin.
Aihe ei muuten millään tavoin sivua Bodomia tai keksimääsi kuplatarinaa.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Siis myonnätko nyt sitten näiden kaikkien vuosien jälkeen että sinulla ei olekaan mitään tekemistä Olarin koplan kanssa ja etta koko Arska-tarinasi on kupla?!Wagner kirjoitti:
En ole ollut nuoruudessani Olarin jengin nöösipoikana.
Arskan tunnustukset ovat faktaa. Se, ovatko ne tosia, on avointa.Pharaoh kirjoitti:Siis myonnätko nyt sitten näiden kaikkien vuosien jälkeen että sinulla ei olekaan mitään tekemistä Olarin koplan kanssa ja etta koko Arska-tarinasi on kupla?!Wagner kirjoitti:
En ole ollut nuoruudessani Olarin jengin nöösipoikana.
Ne ovat vahvistaneet muutamat Vanhan Olarin jengin jäsenet.
Heillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tuon keksimäsi Kupla-9:n kanssa.
Aika sitten keskusteluissa selvisi, ettet tiennyt mitään kyseisistä tahoista.
Enemmälti ei asiasta kannatane keskustelua enää käydä, kuplasi on puhjennut.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Minä en ole keksinyt mitään tarinoita. Olen vain kuullut jotain ja sanonut aina että tietoni on ns toisen käden tietoa. Koplan on tälle palstalle tuonut todistettavasti nimimerkki Urho ja Arskan nimimerkki Wagner.Wagner kirjoitti:
Arskan tunnustukset ovat faktaa. Se, ovatko ne tosia, on avointa.
Ne ovat vahvistaneet muutamat Vanhan Olarin jengin jäsenet.
Heillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tuon keksimäsi Kupla-9:n kanssa.
Aika sitten keskusteluissa selvisi, ettet tiennyt mitään kyseisistä tahoista.
Enemmälti ei asiasta kannatane keskustelua enää käydä, kuplasi on puhjennut.
Kopla-9 on 100% Urhon tuote. Hän lanseerasi Kopla-9 termin muinaisella Muuralan palstalla ja piti tarinaa väkevästi esillä. Jatkona tuolle missiolle, hän nosti Kopla-9:n esiin myös Murhainfossa. Kukaan muu ei sitä tehnyt. Wagnerin osuus Kopla-9:ään on alusta alkaen ollut aktiivinen Urhon peesaus.Pharaoh kirjoitti:Minä en ole keksinyt mitään tarinoita. Olen vain kuullut jotain ja sanonut aina että tietoni on ns toisen käden tietoa. Koplan on tälle palstalle tuonut todistettavasti nimimerkki Urho ja Arskan nimimerkki Wagner.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Tämähän on täysin perätöntä niinkuin sepustuksesi yleensäkin ovat olleet.Maza kirjoitti:Kopla-9 on 100% Urhon tuote. Hän lanseerasi Kopla-9 termin muinaisella Muuralan palstalla ja piti tarinaa väkevästi esillä. Jatkona tuolle missiolle, hän nosti Kopla-9:n esiin myös Murhainfossa. Kukaan muu ei sitä tehnyt. Wagnerin osuus Kopla-9:ään on alusta alkaen ollut aktiivinen Urhon peesaus.Pharaoh kirjoitti:Minä en ole keksinyt mitään tarinoita. Olen vain kuullut jotain ja sanonut aina että tietoni on ns toisen käden tietoa. Koplan on tälle palstalle tuonut todistettavasti nimimerkki Urho ja Arskan nimimerkki Wagner.