Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kirsi
Neuvoja-Jack

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kiitos huomiostanne, kullannuppuset, nyt ketjussa on aivan henkilökohtaisesti minua koskeviakin kysymyksiä, olen otettu :). Tätä juuri haettiinkin ;)

Vastaus kysymykseen: Tekisin erään minua ymmärtävän nimimerkin kanssa pari eettisesti vähiten kyseenalaista omaisuusrikosta (kohteena ylikansalliset lapsityövoiman/ halvan työvoiman kustannuksella hukeita voittoja tuottavat yhtiöt tjsp.) ja sitten lähdettäisiin Copacabanalle rakastelemaan ;) Yep.

Laitetaanpa eteenpäin, kenen kirjoittajakollegasi kanssa tekisit, minkä rikoksen ja then what?
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Laitetaanpa eteenpäin, kenen kirjoittajakollegasi kanssa tekisit, minkä rikoksen ja then what?
Mä joutuisin lainaamaan tuon rikoskumppanin eräältä toiselta keskustelupalstalta... kaveri kun on niin kiltti kuin voi kiltti olla, niin hän olisi täydellinen kumppani Kaikkien Aikojen Pankkiryöstöön :shock:

Jaettaisiin (jätti)saalis puoliksi ja hemmoteltaisiin kumpikin omia perheitämme loppuiän helpolla elämällä 8) Ja tietysti järjestettäisiin aina keikan vuosipäivänä muisteluilta ja kehuttaisiin toinen toisiamme estoitta.

Jalat maassa ja järki päässä vai tunteet pelissä ja pää pilvissä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Sekä että!

Ja sama kysymys jatkukoon, on huomattavasti helpompi kysymys kuin edeltäjänsä =)
Jalat maassa ja järki päässä vai tunteet pelissä ja pää pilvissä?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Jalat maassa ja järki päässä ilman muuta, mutta ei pelkästään. Pienehkö ripaus tunnetta ja pää oikein (siis järkevästi 8) ) valituissa pilvissä on paras sekoitus.

Oletko pääasiassa city-, maaseutu- vai erämaaihminen? Siis jos voisit valita ilman taloudellisia rajoitteita.
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Maybrick kirjoitti:
Oletko pääasiassa city-, maaseutu- vai erämaaihminen? Siis jos voisit valita ilman taloudellisia rajoitteita.
Jos voisin valita niin olisin niitä kaikkia vuorotellen.Viihdyn hyvin myös erämaassa ja maaseudulla mutta kyllä sitä kaipaa myös vilinää ja vilskettä ymäpärilleen (ennen kaikkea baareja :lol: ).Mihinkään en täydellisesti sopeutuisi loppuelämäkseni, luulisin.

Jatketaan samalla
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Samma här ja lisäksi vielä rantsuihminenkin 8) Siksipä on hyvä elellä vähän joka puolella kyliä, ei tuu aika pitkäksi :wink:

Ja sama kysymys eteenpäin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kirsi
Neuvoja-Jack

Maaseutu tai erämaa, aivan ehdottomasti. Olen vakavissani ehdottanut kumppanilleni että eikö me voitaisi ryhtyä maatalaousyrittäjiksi, mutta ei ottanut idea vastapuolen suunnalta oikein tuulta siipiensä alle ;) Olen aina haaveillut, ja haaveilen edelleen, maatilan emännyydestä. Jos ero tästä liitosta tulee laitan ilmon "maaseudun tulevaisuuteen", tämä on päätetty asia. Toisaalta erämaassa (kun nyt kai puhutaan Lapista) on sellaista magiikkaa todella, mitä en ole mistään muualta maailmasta tavoittanut. Jos joku poromiesyrittäjä tai maitotilallinen lukee tämän, voi vastaisuuden varalta laittaa hiemn yhteystietojaankin, kiitti ;). Jotta homma ei olisi turhan ristiriidaton, lisätään nyt se, että lomailen aina ulkomailla mieluiten (suurissa) kaupungeissa.

Eteenpäin...
Anteeksiantaminen on taakkansa pudottamista maahan. Armo on välttyä saamasta sitä varpailleen. Ymmärrys on huomata, ettei ollutkaan mitään anteeksiannettavaa. (Bertil Martinsson)
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kirsi kirjoitti:Eteenpäin...Oletko pääasiassa city-, maaseutu- vai erämaaihminen? Siis jos voisit valita ilman taloudellisia rajoitteita.
Maaseutu. Maaseudulla olen koko ikäni asunut, ja haluan asua edelleenkin. Mihinkään kaupungin betonilähiöön mua ei saa millään. Toisaalta toi "erämaa"-teemakin kiehtoo, mutta luulen tämän maaseudun olevan se minun juttuni.

Pistetään vieläkin sama seuraavalle: Oletko pääasiassa city-, maaseutu- vai erämaaihminen? Siis jos voisit valita ilman taloudellisia rajoitteita.
"Yöperho on koteloitunut"
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Olen hyvin pitkälti city-ihminen, joskin maaseudulla on silloin tällöin oikeinkin mukavaa. Erämaa ei kutsu minua juuri ollenkaan.

Minkälainen avaimenperä sinulla on ja montako avainta nipussasi roikkuu? :mrgreen:
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

elisa_day kirjoitti:Minkälainen avaimenperä sinulla on ja montako avainta nipussasi roikkuu? :mrgreen:
Pinkki possu ja kuudet avaimet.

Mitä et voi vastustaa? :lol:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Upeita kristallilaseja. Niiden ohi en pääse. Tosin koulutan itseäni asian suhteen, menestys vain ollut heikko toistaiseksi.

Minkä asian/tavaran ohitat kaupassa/torilla inhosta värähtäen? Miksi?
Nothing is quite what it seems
miinushka
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Kalatiskin!
En voi sietää tuoreen kalan hajua. :|
(ristiriitaista on se, että kala on kuitenkin mielestäni hyvää, haju vaan etoo..)

Jatketaan samalla vielä!
Maybrick kirjoitti: Minkä asian/tavaran ohitat kaupassa/torilla inhosta värähtäen? Miksi?
Quis custodiet ipsos custodes?
Kirsi
Neuvoja-Jack

Maybrick kirjoitti:Minkä asian/tavaran ohitat kaupassa/torilla inhosta värähtäen? Miksi?
En olisi ehkä osannut vastata ilman edellistä, mutta kalatiski se todella on, tai paremminkin meren eläviä tarjoilevan tiskit, ja siinä ihnossa on paljon pelkoa. Toivottavasti kukaan ei koskaan tarjoile mulle esim. hummeria, koska mä todennäköisesti pyörtyisin kauhusta jos sellainen tuotaisiin mun eteen lautaselle :( Kaloista, tuntuu pahalta kun ne joskus vielä tiskillä elävät. Jossain maissa joissa perusasasioita ei ole vielä sivistytty peittämään siisteihin tuotantopakkauksiin, törmää kauppahalleissa tiskeihin joissa on kokonaisia sikoja sellaisenaan roikkumassa, paloitellaan sitä mukaa kun kauppa käy. Ei oikein hyvältä tunnu kulkea ohi.

Jatketaan ja muunnellaan kysymystä siten että minkä tiskin ohi et kaupassa pääse poimimatta jotain mukaasi tai ainakin haaveilematta hetken siinä edessä?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kirsi kirjoitti: Jatketaan ja muunnellaan kysymystä siten että minkä tiskin ohi et kaupassa pääse poimimatta jotain mukaasi tai ainakin haaveilematta hetken siinä edessä?
Pääsen kaikkien tiskien ohi ilman että pakko ostaa jotain,enkä jaksa haaveilla minkään omistamisesta,sitä joko ostetaan tai ollaan ilman sen enempiä haaveilematta.

Mato-onki vai virveli?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Mato-onki.

Hiili-, kaasu-, puu- vai sähkögrilli?
"Yöperho on koteloitunut"
Lukittu