Lintupojat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Merivuokko
Jane Marple

Re: Lintupojat

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

Ja pojanpoika vielä paremmaksi.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: pojat , pojat...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Merivuokko kirjoitti:Se on kummalista tuo isoisäsi näkeminen, koska tutkijat pystyivät jäljittämään
poikien kulkureitin hyvinkin tarkasti. Oli näkijöitä mm. ns. Maitotalon karjakot,
näkivät poikien kulun ojien pintaria pitkin, jalkasin, eivätkä suinkaan veneellä.
Myös poikien lähdöllä ja paluulla oli näkijöitä.
Että, valehteliko isoisäsi vai sinäkö valehtelet, vieläpä tarkoituksella.
Välillä herjaat Arskaa, josta olet jo ollu tuomiolla, kuulemma ja lintupojat
harmittavat sinua aivan erityisesti.
Kolme ihmistä murhataan ja isoisäsi ei täytä edes kansalaisvelvollisuuttaan,
vaan luikuilee pitkin nurkkia.
Varsinainen provoiluyritys...en ole ollut tuomiolla koskaan mistään herjauksesta.
Ns maitogtalon karjakot taisivat olla Marjatta-tasoa -joo-kyllä-mäkin-tiedän-ja-näin.
Perusteluna se, ettei murhaniemen länsipuolella ole kenelläkään havaintoa pojista.
Isoisäni ilmoitti tuolloiselle KRP:lle tarkoin olinpaikkansa Bodomilla surma-aamuna,
jossa ilmeisesti Dahlbyn rantakalliolta joku hänestä oli ottanut valokuvankin.
Jostain syystä poliisia ei kiinnostanut kuulla tuona aamuna järvellä kalastamassa olleita.
Tai edes kunnolla näitä 'lintutieteilijöitä', joiden tarinat ovat varsin läpinäkyvästi -tarinoita.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jaa, että herjattiin Wagnerin isoisävainaata.

Eikös toinen "lintupojistakin" myös kuollut jopa melko nuorena kovaan työntekoon, joten noilla omituisilla höpinöillään Wagner haukkuu ja pilkkaa samalla tapaa vainaata.

Erittäin epälooginen kirjoittaja, tämä Wagner, jonka puheet eivät miltään osin pidä paikkaansa.

"Arska myytti" on tuubaa ja sellaisena se pysyy, vaikka Wagner "Arskasta" yrittää tehdäkin sijaiskärsijää, samoin kuin Suomen -60 luvun poliiseistakin, jotka kyllä mokasivat, mutta eivät lahjusten takia.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:<blabla>epälooginen kirjoittaja, tämä Wagner, jonka puheet eivät miltään osin pidä paikkaansa.<blabla>
En juuri ole puheita pitänyt, mitä nyt loppupuheenvuoroja oikeusistuimissa.
Kertomani asiat pitävät kyllä paikkansa. Niin Arskan kuin muunkin osalta.

Sanavarastomme, logiikkamme, tietomme asiasta ja arviointikykymme vain on erilainen.

Hyökkäävä asenteesi on käsittämätön ja tuo mieleen seniilin siilen, joka piikit pystyssä piehtaroi koko ajan kuviteltuja uhkia kohtaan pizzoituakseen superuhossaan lopulta rekan alle. Hyvä oliivialusta.

Latinaksi edelläkerrotusta ilmiöstä käytetään d-alkuista ilmausta (suomeksi juoppohulluus, suom.huom)

:lol:
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Merivuokko
Jane Marple

Siis, Heikki ja Kalevi näkivät Olavi Kivilahden onkimassa ja Dahlbyn
rannalla miehen, joka selvästi seurasi heidän kulkuaan, siis näki heidät.
Mutta, he eivät nähneet koko matkansa aikana Wagnerin isoisää järvellä
eivätkä ketään muutakaan.
Siispä, missä Wagnerin isoisä oli?
Merivuokko
Jane Marple

Paluumatkallaan he näkivät saman keltapaitaisen pojan ongella, veneessä.Keltainen paita näkyi hyvin.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Merivuokko kirjoitti:Siis, Heikki ja Kalevi näkivät Olavi Kivilahden onkimassa ja Dahlbyn
rannalla miehen, joka selvästi seurasi heidän kulkuaan, siis näki heidät.
Mutta, he eivät nähneet koko matkansa aikana Wagnerin isoisää järvellä
eivätkä ketään muutakaan.
Siispä, missä Wagnerin isoisä oli?
Wagnerin isoisä oli Bodomilla ongella veneessään Dahlbyn kalliosta itään havaiten mm. Martti Kolin poikansa kanssa onkimassa Oittaan lahden turolla. Veneilijöitä oli muitakin, ainoa tunnistamaton
vene oli kolinalla ja kiireellä murhaniemestä Högnäsiin lähtenyt vene.
Isoisäni järvellä olon ikuisti rannalta toistaisesi tuntematon valokuvaaja, joka myös toimitti kuvansa Arvo Leirimaalle Keskusrikospoliisiin.

Tuo paikallaolonsa on siten selvästi dokumentoitu samoin kuin Kolin ja muiden kalastajien järvelläolo.

Martti ja Ossi Koli sen enemmän kuin isoisäni eivät olleet nähneet rannalla ketään aamuaurinkoa ottamassa tai onkimassakaan eivätkä myöskään mitään liikettä rannalla.

Myös tämän vuoksi 'lintupoikien' kertomus 'kello kuuden' miehestä vaikuttaa keksityltä samoin kuin muukin kertomansa.

P.S Ilmoitit Merivuokko murhaniemen kuuluneen 'lintupoikien' reviiriin. Haluatko täsmentää sitä ?

8)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Lintupojat

Merivuokko kirjoitti:Paluumatkallaan he näkivät saman keltapaitaisen pojan ongella, veneessä.Keltainen paita näkyi hyvin.
Puppua.

Miksi kukaan muu järvellä olleista ei tuota keltapaitaista poikaa huomannut ?
Kerroit aiemmin tuon veneen olleen Oittaanlahdella.
Siellä kalastivat veneessä vain Martti Koli ja poikansa Ossi.

Taitaa olla sepitettyä tarinaa näiden 'lintutieteilijöiden' koko kertomus.

Minkähän takia ?

P.S Voisitkos Merivuokko jo täsmentää sitä, miksi murhaniemi kuului poikien reviiriin ?

8)
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Re: pojat , pojat...

Merivuokko, vastaustasi odotellaan.
Todennäköisin syin poliisin tulisi kuulla veljeäsi esimerkiksi siksi, miksi kertoivat tarinoita.

8)
Merivuokko
Jane Marple

:D Koeta kestää Wagner, vaikka isoisäsi potuttaa sinua, koska ei ilmeisesti
hoitanut ilmoitusvelvollisuuttaan, vaan mahdollisesti konttasi nelivedolla
pois niemestä kenkien kanssa etteivät jälkikoirat haistaisi.
Tämä taakka on raskas kannettava, mutta koeta kestää, elämää tämä vain
on.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Merivuokko kirjoitti::D Koeta kestää Wagner, vaikka isoisäsi potuttaa sinua, koska ei ilmeisesti
hoitanut ilmoitusvelvollisuuttaan, vaan mahdollisesti konttasi nelivedolla
pois niemestä kenkien kanssa etteivät jälkikoirat haistaisi.
Tämä taakka on raskas kannettava, mutta koeta kestää, elämää tämä vain
on.
4 § Joka häväisee kuolleen miehen muistoa siten, että vastoin parempaa tietoansa perättömästi sanoo hänen olleen syypään nimitettyyn rikokseen, tahi nimitettyyn rikoksen lajiin, tai muuhun sellaiseen tekoon, joka, jos vainaja olisi elänyt, olisi voinut saattaa hänet halveksimisen alaiseksi, taikka sellaisesta levittää valheen tahi perättömän kulkupuheen, rangaistakoon vankeudella korkeintaan kuudeksi kuukaudeksi taikka sakolla.

8)
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hyvä, että Wagner kerroit meille Suomen laista tuon selvyyden, sillä itse jatkuvasti loukkaat Arskan isää, syyttämällä häntä lahjusten maksamisesta poliisikunnalle, joka on niin utopistinen ajatus, ettei vertaa maan päällä.

Selvyyden vuoksi myös Wagnerille se, että Arskan isähän, siirtyi ajasta ikuisuuteen tuossa jokunen vuosi sitten.

Ei kenelläkään olisi ollut niin paljoa rahaa, että olisi vuosikaudet pystynyt pitämään sellaista joukkoa rahalla kurissa,(poliisin ylin johto, alempi johto, rivipoliisit, politiikot, verotarkastajat, ym populaa) ettei siitä olisi jotain ulos vuotanut.

Kyllä sen nyt jokainen, vähä-älyisiä lukuunottamatta tajuaa!
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Hessu52 kirjoitti:<shit>itse jatkuvasti loukkaat Arskan isää, syyttämällä häntä lahjusten maksamisesta poliisikunnalle</shit>
En ole syyttänyt ketään lahjusten maksamisesta kenellekään.
Itse olet tuonut esiin Arskan faijan kestitykset: pitäisikö ne kopioida tällekin forumille ?
Ota se ylänappi paidastasi auki.
Saattaa parantaa aivoverenkiertoa.

:lol:
Merivuokko
Jane Marple

:mrgreen: Wagner, lueppa uudestaan kaikki kirjoituksesi lintupojista ja
vertaa kirjoituksiini taatastasi, eikö yhtään ala säteillä.
Lintupojat tulivat rehellisesti heti kertomaan tietonsa, mutta mitä teki
taatasi, ainakin oman kertomasi mukaan, vai oletko kertonut perättömiä,
että taatasi olisi ollut paikalla.
Wagnerilla taitaa olla selvittämättömiä asioita itsensä kanssa, vai miten on?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Merivuokko kirjoitti:Paluumatkallaan he näkivät saman keltapaitaisen pojan ongella, veneessä.Keltainen paita näkyi hyvin.
Eivät ainakaan poliisillle kertoneet mistään keltapaitaisesta veneessä, koska Kivilahden löytymiseen meni 11 päivää ja poliisi ei ikimaailmassa olisi löytänyt häntä, ellei hän itse olisi ilmoittautunut. Poliisi etsi ainoastaan aamulla ongella ollutta 12-vuotiasta.

Aaamulla kuuden aikaan pojat eivät myöskään nähneet Dahlbyn niemellä ketään, koska siitä ei ole mainintaa missään, eikä poliisi koskaan etsinyt tällaista henkilöä.

Kannattaako Merivuokko sinun yrittää syöttää näitä epäuskottavia tietoja jatkuvasti nettiin? Nimittäin jokuhan voisi tehdä niistä johtopäätöksen: aidolla poissulkemismentelmällä voidaan perustellusti päätellä, ettei aamun tunteina rikospaikalla tai sen läheisyydessä nähty kuin kaksi henkilö, jotka sittemmin, osoittautuivat...
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Vastaa Viestiin