Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

Damien kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:Niin, ja jo kyylätessä ärsyyntyy toisten kirjoituksista. 8)
Tästä tunnistaa palstapoliisin. :wink:
Ja tästä tunnistaa omistavansa elämän:
Copy kirjoitti:Kävin uimassa, ulkona,
Hyvä että saatiin linjavetoa näihinkin asioihin. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Minusta tuossa Copyn ensimmäisessä viestissä oli asiaakin, mutta kuinka ollakaan, tartutaan heti epäoleellisesti vain viestin muotoon tms. :roll:

Olen samaa mieltä kuin Copy, että esim. toisten psyyken, lääkityksentarpeen tai muun asiaan liittymättömän arviointi ja muu turha vittuilu ärsyttää. Tosin se ei minua muuten hetkauta, kuin että ilman sitä viettäisin varmaan enemmän aikaa palstalla. Ihan hyvä sinänsä, että tulee laitettua sivu/koko kone kiinni vähän useammin nykyisin.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

PaulaDrew kirjoitti:Minusta tuossa Copyn ensimmäisessä viestissä oli asiaakin, mutta kuinka ollakaan, tartutaan heti epäoleellisesti vain viestin muotoon tms. :roll:
Yleisellä tasolla, en pelkästään Copyn tekstiin.
PaulaDrew kirjoitti:Olen samaa mieltä kuin Copy, että esim. toisten psyyken, lääkityksentarpeen tai muun asiaan liittymättömän arviointi ja muu turha vittuilu ärsyttää.
Onneksi ylläpito puuttui asiaan aika äkkiä.
Kuitenkin pisti hämmentämään tuo Copyn haukkuminen, en tiedä ketä idiootiksi tarkoitti
mutta kuten Marsalkka jo totesi, aika kryptisiä viestinsä tosiaan ovat.
Tiedä sitten ovatko ne sitten osoitus jonkin sortin älykkyydestä. :roll:
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Copyn kirjoitusten kryptisyydestä tulee mieleen eräs toinen palstalla aiemmin vaikuttanut kirjoittaja:

"en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti..."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
PaulaDrew
Jack Bauer

Damien kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:Olen samaa mieltä kuin Copy, että esim. toisten psyyken, lääkityksentarpeen tai muun asiaan liittymättömän arviointi ja muu turha vittuilu ärsyttää.
Onneksi ylläpito puuttui asiaan aika äkkiä.
Kuitenkin pisti hämmentämään tuo Copyn haukkuminen, en tiedä ketä idiootiksi tarkoitti
mutta kuten Marsalkka jo totesi, aika kryptisiä viestinsä tosiaan ovat.
Tiedä sitten ovatko ne sitten osoitus jonkin sortin älykkyydestä. :roll:
Markjaako tarkoitat? Ei, ei minua Markja ärsytä, hänen viesteissään kuitenkin lukee muutakin kuin lääkkeet, lääkkeet, nillinnillin ja nännännännää. Markjahan keskustelee, vaikkakin tyylillä jonka seuraukset ovat varmasti muutakin kuin viikon banni minfoon.

Olen muuten nähnyt minfossa vain muutaman niin kryptisen kirjoittajan, etten olisi pienellä yrittämisellä tajunnut (tai ainakin luullut tajuavani) mitä hän tarkoittaa. Mutta eihän mikään tietenkään velvoita edes yrittämään.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

PaulaDrew kirjoitti:Markjaako tarkoitat?
En.Tarkoitin että noista lääkejutuistahan muutamalle taisi tulla pikku huilitauko.
PaulaDrew kirjoitti:Olen muuten nähnyt minfossa vain muutaman niin kryptisen kirjoittajan, etten olisi pienellä yrittämisellä tajunnut (tai ainakin luullut tajuavani) mitä hän tarkoittaa. Mutta eihän mikään tietenkään velvoita edes yrittämään.
No, nyt et tainnut ymmärtää. :D
edit. Minua hiukan kiinnostaisi kuka on solvannut Copyä idiootiksi täällä?
Copy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Copy »

niin niin marsalakka, kryptoa, kuten afgaani peräinen hepo? Kryptoa, ei ole ollenkaan, en ole täällä ollut toisella nikillä, miksi olisin, sen nyt kuten tekin osaatte painottaa googlea, käyttävänä jokainen hoksaa. Pääpointti oli se vaikka en vihjannut mitään, heti asianomaiset jopa tunnisti itsensä ja tuli kommentoimaan. ; ) Lisää kryptoa, palsta poliisit on ihmeissään, sanomasta irroitetaan lause jota nussitaan, jokaisella tapansa kun ei kokonaisuutta osaa hahmottaa ; )
PaulaDrew
Jack Bauer

^^ :D , luulin kuitenkin ymmärtäväni ja se riitti näinkin pitkälle. Tosin sen kummempaan yrittämiseen en sinun viestisi tapauksessa panostanut kauheasti.

En ole seurannut enkä huomannut moderointia pitkään aikaan muuten kuin nyt Markjaan ja Rosamarineen liittyen enkä edes yrittänyt selvittää mistä ne tulivat.

Ihan turha keskustelunaihe minun osaltani, minua ei ärsytä nyt mikään. Anteeksi, kun häiritsin. Ylös ja ulos :arrow:
Marsalkka
Horatio Caine

Copy kirjoitti:niin niin marsalakka, kryptoa, kuten afgaani peräinen hepo? Kryptoa, ei ole ollenkaan, en ole täällä ollut toisella nikillä, miksi olisin, sen nyt kuten tekin osaatte painottaa googlea, käyttävänä jokainen hoksaa. Pääpointti oli se vaikka en vihjannut mitään, heti asianomaiset jopa tunnisti itsensä ja tuli kommentoimaan. ; ) Lisää kryptoa, palsta poliisit on ihmeissään, sanomasta irroitetaan lause jota nussitaan, jokaisella tapansa kun ei kokonaisuutta osaa hahmottaa ; )
Voisitko edes hieman keskittyä, niin tuosta kirjallisesta solkotuksestasi saisi jotain tolkkua?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Copy kirjoitti:Pääpointti oli se vaikka en vihjannut mitään, heti asianomaiset jopa tunnisti itsensä ja tuli kommentoimaan.
Niin.Jokuhan otti itseensä jäsentelyn mainitsemisesta.Nyt ymmärrän kyllä miksi. 8)
Copy kirjoitti:niin niin marsalakka, kryptoa, kuten afgaani peräinen hepo? Kryptoa, ei ole ollenkaan, en ole täällä ollut toisella nikillä, miksi olisin, sen nyt kuten tekin osaatte painottaa googlea, käyttävänä jokainen hoksaa. Pääpointti oli se vaikka en vihjannut mitään, heti asianomaiset jopa tunnisti itsensä ja tuli kommentoimaan. ; ) Lisää kryptoa, palsta poliisit on ihmeissään, sanomasta irroitetaan lause jota nussitaan, jokaisella tapansa kun ei kokonaisuutta osaa hahmottaa ; )
Onko siulla nyt ihan oikeasti varaa sanoa kuka on idiootti ja kuka ei? :roll:
Palstapoliisikin on yhdyssana.Vähän niinkuin rikospoliisi.
Ja kuten PaulaDrew jo mainitsi, kyllähän noista selvän saa kun viitsii lukea jääpala suussa.
Jos viitsii, itse yleensä skippaan.
Copy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Copy »

Varaa ei ole sanoa ketään miksikään, PAITSI itse arvostelioita.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Mulla on ilmeisesti tylsä lauantai, mutta minä kyllä ymmärrän tuon pointin siitä, miksi kirjoitusasuun puututaan. Typoja tulee kaikille, mutta todella jäsentelemätöntä tai kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä on vaikea lukea. Jos siinä on pointti, se hukkuu nopeasti. Kyse ei usein edes ole siitä, että ihmiset eivät osaisi kirjoittaa. Vaikka omasta peruskoulusta on vähän aikaa, epäilen ettei sieltä pääse edelleenkään läpi jos teksti äidinkielenaineessa on seuraavanlaista (aihe: nuorten alkoholinkäyttö):

enmä niinq tie... musta tuntuu niinkun että poliisit niinkun puuttuu meidän nuorten ryyppy reissuihin liian kovasti!!!! me oltiin mun bestiksen kans käymäs yx perjantai kosken rannassa ja sine tuli sit joku kyttä... ja se sit otti niinkun meiän juomat ja kaato ne maaha!!!! me oltiin ihan niinkun et häh!!!! ja se vie kysy et keltä me ollaan ne saatu ihan kun me kärtsättäs meijun serkku siit!!!! sit me saatii joku 20e sakkoo ja meiät vietiin kotiin ja mutsi oli ihan hiilenä... ja mä sain niinkun kax viikkoo arestii enkä päässy ees päivittään galtsuun mun profiilii... vittu meiän mutsi on niinkun ihan perseest!!!! mut nyt se aresti on niinkun ohi ja me mennään sinne niinkun ryyppään taas!!!!

Eli se isojen kirjainten käyttäminen, tekstin kappalejako ja välimerkkien yksöiskäyttö voidaan nähdä ihan kunnioituksena lukijoita kohtaan ja on suotavaa, jos haluaa antaa itsestään fiksun ja keskusteluun kykenevän kuvan. Todella huono kieli aiheuttaa, että jengi ei joko lue viestiä tai jos lukee, ei anna sille millaistakaan painoarvoa.

Mä niinkun tajuun, että teinixit kirjoittaa huonosti, mutta aikuiset? Pliis.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Copy kirjoitti:...kun katsoo viellä kellon aikoja ja vertaillee, eräille suosittelen kyllä ulkona käymistä ja ihmisten ilmoille menemistä, nikkejä tänne en sano, jokainen tietää jos tuntee itsensä tästä.
Copy kirjoitti:Enkä minäkään ole täydellinen, en todellakaan, en alennu toisten henk.koht piikittelyyn...
8)
Every ship must sail a world.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Copy kirjoitti:Varaa ei ole sanoa ketään miksikään, PAITSI itse arvostelioita.
Tulihan sitä keskittymistä.Jatka toki samaan malliin. 8)
Marsalkka
Horatio Caine

arvostelioita
Hmm... Samanlaisia kirjoitusvirheitä kuin neiti Holmesilla. Onkohan jonkinlainen tyyppivika?
Lukittu