Nainen surmasi miehen Jyväskylässä -06

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

uun0 kirjoitti:Haiskahtaa siltä, että Lucija75:lla on tarkat tiedot tapauksesta, johtuen siitä, että hän itse on tämä Taija... ainakin äkkiseltään voisi näin päätellä 1) nimimerkistä 2)asuinpaikasta 3)"tiedän tapauksesta paremmin kuin muut"- viesteistä... :wink:
Profilointia.

Loppujen lopuksi, foorumilla kuitenkin on useitakin tekijöitä, pienempää ja suurempaa, joten väliäkös tuolla, vaikka joku itseään koskevassa keskustelussa juttelisikin. Tuskin kovinkaan moni haluaa paljastua näissä keskusteluissa ja vaikka haluaisikin, on turha mielestäni arvuutella noin yleisesti. Kertoo jos kertoo, on kertomatta jos on.

Pitäisi olla pikemminkin tyytyväinen siihen, että saadaan myös aitoa ja kunnollista tietoa tapauksista tekijöiden kautta, eikä vain sitä tietoa, mitä poliisi julkistaa tai lehdet kirjoittelee ja arvailee - ne kun ei läheskään aina pidä edes paikkaansa ne jutut, kuten moni tietää.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

cool
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja cool »

uun0 kirjoitti:Haiskahtaa siltä, että Lucija75:lla on tarkat tiedot tapauksesta, johtuen siitä, että hän itse on tämä Taija... ainakin äkkiseltään voisi näin päätellä 1) nimimerkistä 2)asuinpaikasta 3)"tiedän tapauksesta paremmin kuin muut"- viesteistä... :wink:
Todennäköisesti istuu suljetussa talossa,joten tuskimpa ainakaan nettiin pääsee ja eipä taida lomillekkaan vielä päästä vuosiin. Ettei ois Taijan sisko?
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

cool kirjoitti:
Todennäköisesti istuu suljetussa talossa,joten tuskimpa ainakaan nettiin pääsee ja eipä taida lomillekkaan vielä päästä vuosiin. Ettei ois Taijan sisko?
Ovatko he kaksosia?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

MrX
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja MrX »

Sekalaisia fiiliksiä pyörii kyllä päässä, kun lukee tältä forumilta näitä juttuja. Tuttuja nimiä tulee vastaan.

Tämänkin tapauksen uhri oli itselleni tuttu radioharrastuksista. Sami oli ihan hyvä tyyppi selvänä. Päissään suht rasittava, mutta kukapa ei?

Taijakin taitaa olla entinen peruskoulun luokkakaverini 4-9lk. Ainakin nimi ja ikä täsmää. Koulun jälkeen en ole tainnut paria kertaa useammin nähdäkään. Toivottavasti meno rauhoittuu kun joskus siviiliin pääsee. Se vaan vaatii monesti sen tuttavapiirin karsimista. Jaksamista ja parempaa jatkoa täältä.
Lucija75
Alokas

Viesti Kirjoittaja Lucija75 »

Hmm, kiintoisaa vaan ei osunut oikeaan, ikävä (?) kyllä. Mutta läheltä olen, sen enempää tuskin tarvitsee täällä itsestään kertoa.

:?
;)
hya
Alokas

Re: Kaakkolammen surma -06

Viesti Kirjoittaja hya »

Lueskelin tässä tuoreinta Alibia (06/09) ja juttua - Naisvankien uusi elämä: ”Jätimme pahan”. Eikös tämä punahilkka, joka jutussa kertoo vapautuvansa lokakuussa 2010/2011, ole juurikin ketjusta tuttu henkilö? :?:
Lehti ei enää ole hyppysissäni, joten vapautumishetken kanssa muistini pätkii.
Turri
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Turri »

-escada- kirjoitti:
apollo kirjoitti:Ettei tää ollu se juttu, jossa tyttöystävä pisti poikakaverinsa kylmäksi kaakkolammella? Oli yöllä soittanut siskolleen ja kertonut hänelle tapahtumat.

Sama tyttö oli aikaisemmin tappanut Kuokkalassa jonkun holistin nimeltä pygmi. Tyttö lähtöisin kypärämäestä.

En siis ole varma tästä, mutta jotenki tuo ikä täsmää ja jos on sama juttu, niin asia on selvitetty.
Tämän lainaamani jutun uhrin tunsin. Sisaruksieni kanssa oli ennen kaveri, kotipaikkakunnallaan ennen Jyväskylään muuttoa. Aika naisten miehen maine hänellä oli, joten ehkä nyt sitten sattui turhan mustasukkainen tapaus kohdalle. Alibin juttu tästä on minulla koneella ja valokuvakin omassa kansiossa uhrista.
Ihan mielenkiinnosta: Onko kellään tietoa tästä Pygmistä? Sattuisiko olemaan joskus Mikkelissäkin vaikuttanut Jari Viher... jotain, en muista sukunimen loppuosaa?
Maxwell Smart
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Maxwell Smart »

Lehen mukaan vapautuu 2011.
taina

Viesti Kirjoittaja taina »

tämä kyseinen nainen sattuu olemaan hyvä ystäväni.
suorittaa tuomiotaan eikä paljoa ole enää jäljellä.
taina

eipäs ole kun avotalossa.
taina

niin ja tämän pygmin nimi ei ollut se jota joku tuossa ehdotti.. se jääköön niiden tietoon jotka asiasta tietävät...
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

hya kirjoitti:Lueskelin tässä tuoreinta Alibia (06/09) ja juttua - Naisvankien uusi elämä: ”Jätimme pahan”. Eikös tämä punahilkka, joka jutussa kertoo vapautuvansa lokakuussa 2010/2011, ole juurikin ketjusta tuttu henkilö?
Sama likka.
Taija
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Taija »

Juu, vapaudun 2011 lopulla ja olen avotalossa. Muuta? :)
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Taija kirjoitti:Juu, vapaudun 2011 lopulla ja olen avotalossa. Muuta? :)
Suomessa on liian lyhyet tuomiot henkirikokseen syyllistyneille. Tunnet varmaan suurta ylpeyttä itsestäsi? Olet siis tosi cool 8)
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Taija
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Taija »

Tuomioistuinten tuomioihin en kantaa ota ja minkäänlaista ylpeyttä tällaisista jutuista varmaan on turha hakea, jopa minä tosi cool tyyppi olen sitä mieltä.

Kivaa päivänjatkoa sinullekin.
Haluan kuolla luotisateessa suudellen.
Vastaa Viestiin