Oottelen tässä josko Tuksulta ilmestyis ihan cd täys musaa, AMB ei usko, että Tuksu sais koko levyllistä matskuu muka, mä väitän ed. vastaan
Johanna Tukiainen
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
Heeeh..no niin..mitäs tässä nyt sit enää mitään sanomaan..ja näin
Oottelen tässä josko Tuksulta ilmestyis ihan cd täys musaa, AMB ei usko, että Tuksu sais koko levyllistä matskuu muka, mä väitän ed. vastaan
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Minä en keksi yhtään järjellistä ja loogista syytä, miksi pitäisi ymmärtää Puksua, enkä myöskään keinoja siihen.Damien kirjoitti:Syvin pahoitteluni negatiivisuudestani.Meidän pitäisi kyllä ymmärtää Puksua.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Jokaisenhan meidän on töitä tehtävä ja aika rautaisella pietiteetillä Jossu tuon apinoinnin hoitaa.
Pakko kai siitä on jo hattua nostaa.
Pakko kai siitä on jo hattua nostaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Se Kalinaisen poitsu on Antti, Niko on miehiinpäinrosamarine kirjoitti:No just! Se Kalinaisen poitsu oli tää BB-NikoMää missasin koko Tammerfestit tyystin tänä vuonna, toivottavasti en ensi vuonna! Ja ny missaan vielä meripäivät ja Deep Purplenkin
![]()
Siltikin, ihmeellinen on tää Tuksun rusketus, hmm...ihanko oisin nähny solariumlasien rajat silmien ympärillä?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
rosamarine
- Adrian Monk
Aah...no, en ole seurannu BB:tä, enpä tiennytkään
Vielä sen verran, että onko Henna Kalinainen (Jossun kämppis) eri tyyppi kuin Henna Tuominen? Vai ovatko yksi ja sama?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
ps. tuokin "liitto" katkesi erittäin lyhyeen.rosamarine kirjoitti:Henna Kalinainen (Jossun kämppis)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Pakko nyt vähän selventää kun näkyy menevän henkilöt noin iloisesti sekaisin
Vuonna 2007 BB:ssä kilpaili tuo Niko Nousiainen joka on tuossa sivun 50 yhteiskuvassa vasemman puolimmainen henkilö.
Viime vuoden eli 2008 BB:ssä kilpaili Niko Saarinen joka putosi jo melko alkuvaiheessa pois ööh.. erikoisen käyttäytymisen takia.
Tää 2008 Niko S peri tuksulta noi tv kamerat kotiinsa ja niin syntyi Nipsu tv.
Niko S on siis miehiinpäin kallellaan
Niko N joka tuossa Tuksun kanssa poseeraa on hetero ja asuu avoliitossa Nooransa kanssa.
Ja ei Kalinainen ja Tuominen eivät ole sama henkilö
Selvennykseksi vielä kerrottakoon että nämä tiedot on saatu ihan lukemalla iltapäivälehtiä, BB:tä en ole seurannut ensimmäisen kauden jälkeen
Vuonna 2007 BB:ssä kilpaili tuo Niko Nousiainen joka on tuossa sivun 50 yhteiskuvassa vasemman puolimmainen henkilö.
Viime vuoden eli 2008 BB:ssä kilpaili Niko Saarinen joka putosi jo melko alkuvaiheessa pois ööh.. erikoisen käyttäytymisen takia.
Tää 2008 Niko S peri tuksulta noi tv kamerat kotiinsa ja niin syntyi Nipsu tv.
Niko S on siis miehiinpäin kallellaan
Niko N joka tuossa Tuksun kanssa poseeraa on hetero ja asuu avoliitossa Nooransa kanssa.
Ja ei Kalinainen ja Tuominen eivät ole sama henkilö
Selvennykseksi vielä kerrottakoon että nämä tiedot on saatu ihan lukemalla iltapäivälehtiä, BB:tä en ole seurannut ensimmäisen kauden jälkeen
Silikonitissit on vähän sama asia kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kivahan sitä on hivellä mutta ei se kyyti siitä parane.
Hymyn nettisivut
Onpas paha uhkaus! Vähän sama kun liikennevaloissa takanaoleva tööttäilisi ja uhkais tulla pesemään sun tuulilasisi. Tai kassajonossa hidastellessasi takanaoleva uhkaisi maksaa ostoksesi.Johanna Tukiainen uupui: ”Muutan pois Suomesta!”
Kohuleidi Johanna Tukiainen kertoo Hymylle lähettämässään tekstiviestissä harkitsevansa muuttoa Tukholmaan.
-Elämäni Suomessa on pilattu paskajulkisuudella, Tukiainen pamauttaa.
-En jaksa tätä lyttäämistä enää. En ansaitse sitä. Olen hyväsydäminen ja älykäs ihminen, joka ansaitsee paljon enemmän elämässä. Olen ihan loppu, hän huokaisee Hymy-lehdelle.
Neitokainen on harkinnut myös Kaliforniaan muuttamista.
Miten voi huokaista tekstiviestitse? 
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Varmaan jotenkin tähän tyyliin: "Muutan kohta Kööpenhaminaan ja otan Ruotsin kansalaisuuden, *huoh*"Kylli kirjoitti:Miten voi huokaista tekstiviestitse?
Yhyy siis voi itku jos menetetään tuksu..
Nanika ga tooku matteiru to
Tämä ei taida olla vielä täällä http://www.iltalehti.fi/viihde/200907149924126_vi.shtml
"Ketopirin" viittaa ilmeisesti ketiapiiniin, joka ei ole varsinaisesti masennuslääke vaan antipsykootti.Johanna Tukiainen: Lihoin 10 kiloa masennuksen takia
Tiistai 14.7.2009 klo 10.05
Johanna Tukiainen tilittää blogissaan masennuslääkkeistä johtuvaa painonnousuaan.
Johanna Tukiainen iloitsee blogissaan, että onneksi rusketus kaunistaa. (KARI PEKONEN)
Masennuslääkkeitä Tukiainen kertoo syöneensä pitkän avoliittonsa kariutumisen sekä median paineiden takia.
- Olen joutunut syömään Ketopirin-nimisiä masennuslääkkeitä, joista huomasin vasta nyt, että niiden selosteessa lukee että yhtenä haittavaikutuksena voi olla voimakaskin painonnousu. Lisäksi käyttämäni Opamox rauhoittavat lääkkeet turvottavat, Tukiainen kertoo 7 päivää -lehden verkkosivuilla julkaistavassa blogissaan.
Painonnousu johtuu naisen mukaan lääkkeiden lisäksi myös stressistä. Hän kertoo, ettei ole syönyt eikä juonut yhtään sen enempää, kuin aiempina vuosina. Yksi syy on myös siviilisääty: parisuhteissa ollessaan hän kun on aina hyvässä kunnossa.
- Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala. Se vielä korostuu, kun olen aika lyhyt.
Tukiainen uskoo, että mieli paranee stressikilojen pudotessa. Painonsa - tai kengänkokonsa - kertomista hän ei häpeile.
- Dollsdancers -kuvagalleriassamme on paljon kuvia minusta ja siitä, minkä näköinen oikeasti olen. Olen vuosia ollut samannäköinen kuin esim. kansikuvassamme jossa meillä on punaiset lateksiasut, ja siihen kuntoon aion tulla takaisin. Vaatekokoni on aina ollut 34-36, nyt se on 38. Ei nyt kuitenkaan kauhean suuri vielä sekään. Kengänkokoni mulla on 36-37.
Tuksu: kirjoitti:Nyt mulla alkaa tapahtumaan Britney Spears -ilmiö, että olen alkanut turpoamaan kuin pallokala.
Pakko ihailla sitä, miten Tuksu elättää itsensä suoltamalla absoluuttista pa*kaa tiedotusvälineiksi itseään kutsuville juorukelloille!
Mäkin voisin varmaan tiputtaa housut joka kerta kun annan jonkun kommentin, mutta ei siitä silti kukaan mitään maksaisi!
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Tuostakin voidaan olla montaa mieltä kun katselee sitä kuvaa aikaisemmalta sivultaMariacka kirjoitti: Johanna Tukiainen iloitsee blogissaan, että onneksi rusketus kaunistaa. (KARI PEKONEN)
Kauneus kyllä kaukana mutta kauneushan on katsojan silmissä.
Ei se Tuksu täältä mihinkään häviä,on sen verran julkisuuden kipeä että pysyy otsikoissa keinolla millä hyvänsä.Moneskohan kerta tuokin on kun lupaa muuttaa tai pysyä pois julkisuudesta ja itse myöntänyt olevansa riippuvainen julkisuudesta.Kyllä sieltä Jenkeistäkin toimii puhelinyhteys/nettiyhteys Suomeen,pysyy julkisuudessa kun kertoilee julkkisbileistä sun muista bailaamisistaan Hymyn/Seiskan sivuilla
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kas tästä syystä lääkäri ei lääkettä määrätessään kerro mitä haittavaikutuksia lääke saattaa aiheuttaaTukiainen kirjoitti:- Olen joutunut syömään Ketopirin-nimisiä masennuslääkkeitä, joista huomasin vasta nyt, että niiden selosteessa lukee että yhtenä haittavaikutuksena voi olla voimakaskin painonnousu
Onhan se toki hyvä laittaa lääkkeen syyksi, saa ainakin syödä hyvällä omallatunnolla.
Ohoh, meniköhän tuksulla taas numerot sekaisin? Ihan heti en lähtisi uskomaan että oikeasti pystyy vieläpä hengittämään niissä 38 numeron vaatteissa. Ja niin, eikös Tuksu sanonut että painaa 57... Uskoo ken tahtoo
(lainaus muokattu yleisön pyynnöstä
Nanika ga tooku matteiru to