Pub Prison **AVATTU**
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Re: Pub Prison **AVATTU**
Tää vois ottaa YHDEN yömyssyn ja sit huomenna pitää turnajaiset Clyden tyyliin=totaalinen nollaus raskaan viikon päätteeksi. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Saako noin nuoret ottaa mitään? Tarjoilija! Tämä JohnDoe on alaikäinen, ainakin vaikuttaa vinhasti sellaiselta.
Nothing is quite what it seems
-
Scythe
Täällä sataa ja ukkostaa älyttömästi, joten piti tulla pubin suojiin sadetta pitämään. Keskioluella lähtee iltapäivä rattoisasti ja sitten illalla rokkirientoihin. 
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kuules Mayb(e)Rick....tuo avatar on babykuva ihan tarkoituksella ja papereissa on ihan erilainen kuva ja syntymäaika.
Nyt vois kyllä maistua erittäin kylmä Lonkero,näin ennen saunaan menoa ja saunan jälkeen sit Sakua ja Valgee viereen,joka kerta ja usein,jotta se "nollaus" pääsee alkuun.

-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ovella aika kulunut selitys, ai ai...John Doe kirjoitti:tuo avatar on babykuva ihan tarkoituksella ja papereissa on ihan erilainen kuva ja syntymäaika.
Perjantai käyntiin sillä ainoalla hyvällä asialla millä savolaiset ovat siunanneet meitä, Olvilla.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mimmones jukeboxi täällä kuppilassa on?
Nyt just sopeis tunnelmaan suomalaisesta Pitkä kuuma kesä-elokuvasta oleva fiktiivinen bändi ja biisi (jos niin voi sanoa) kuin "The Vittupäät - Mä vihaan sua!".
Nooh.. jääkaappi on melkeen kuin kainalossa..ja eikun uutta tölkkiä auki.
Otetaan sille!! Mun jääkaapille...
Nyt just sopeis tunnelmaan suomalaisesta Pitkä kuuma kesä-elokuvasta oleva fiktiivinen bändi ja biisi (jos niin voi sanoa) kuin "The Vittupäät - Mä vihaan sua!".
Nooh.. jääkaappi on melkeen kuin kainalossa..ja eikun uutta tölkkiä auki.
Otetaan sille!! Mun jääkaapille...
"Yöperho on koteloitunut"
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
No nyt on käyty saunassa ja vois aloittaa sen nollaamisen.....TARJOILIJA,Sakua ja Valgeeta heti tänne nurkkaan....toi iso D haluaa selkeesti ISON viskin risiiniöljyllä,joten saamansa pitää,laita mun piikkiin.
Nii ja avatar EI tule vaihtumaan,ikinä 
Sakua löytyy autotallista monta lavaa.. eikun otat vaan sieltä!! Jääkaappikylmiä ne ei ole.. mutta ei kauhean kuumiakaan..John Doe kirjoitti:TARJOILIJA,Sakua ja Valgeeta heti tänne nurkkaan....
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Tarttis muuten oikeesti tulla käymään siel "etelässä",ku omat varastot on finaalissa,jos vaan töiltään ehtis joku viikonloppu.
No onneks Tartolainen duunikaveri on lähdös käymään kotona kohtsillään ja "tilaus" onnistuu helposti.
Lisää Sakua ja Valgeeta....Solmulle mitä vaan,minä tarjoon. 
TÄNNE NYT heti jotain oikein riipasevaa! Iltavuorot takana ja viikonloppu vapaa edessä! Minä tarjoan, mutta vain harvoille ja valituille
Ei sovi alkaa liian avokätiseksi näin laman alla 
Nanika ga tooku matteiru to
Solmu, täältä nurkastahan se löytyy. Vähän piilossa on kyl, en meinannut itsekään heti löytää. No tässä kun seiseskelen, niin voisin laittaa tämmöisen
http://www.youtube.com/watch?v=3Oe_Rxt9wB0
Ja toinen vielä putkeen pitkän kuuman kesän kunniaksi http://www.youtube.com/watch?v=yInK1fa-5YE
Ja pitkä kolmonen, kiiitoos.
http://www.youtube.com/watch?v=3Oe_Rxt9wB0
Ja toinen vielä putkeen pitkän kuuman kesän kunniaksi http://www.youtube.com/watch?v=yInK1fa-5YE
Ja pitkä kolmonen, kiiitoos.
Kas, täällähän on oikeat juomat menossa.. Mulle yks Saku Rock ja tavanmukainen Valgee-snapsi, kiitos. Itse en viitsi tota Sakua varastoida kotiin, sitä saa huoltikselta tai kaupasta lisää. Tai Super-Alkosta tilaamalla jossei itse viitsi lähteä hakemaan 
No kiitos noistakinskywalker kirjoitti:Solmu, täältä nurkastahan se löytyy.
Nauttikaa
Pakko laitta tämmönenkin: http://www.youtube.com/watch?v=c2bvcuoePC0
Se aina jostain syystä poistetaan näistä jukeboxien valikoimista viranomaisten toimesta, sit taas joku (baarimikko?) käy sen lisäämässä. No nyt voi taas hetken aikaa kuunnella.
Ja kandee kattoo toi videokin tuolta scriiniltä (sellaisenkin hommanneet näemmä). Eläinystävä likes! biisistä ja videosta
Se aina jostain syystä poistetaan näistä jukeboxien valikoimista viranomaisten toimesta, sit taas joku (baarimikko?) käy sen lisäämässä. No nyt voi taas hetken aikaa kuunnella.
Ja kandee kattoo toi videokin tuolta scriiniltä (sellaisenkin hommanneet näemmä). Eläinystävä likes! biisistä ja videosta