Mielenkiintoista, tosin en halua kuvitella liian yksityiskohtaisesti tuota tapahtumaaloneliness kirjoitti:Oliskohan Harriet Makepeace ja Marsalkka penetroitunut ja siitä tuloksena tullut kaksoisveljet Damien ja otus.
Ärsyttää Murha.infossa->
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kieltämättä vallan häiriintynyt ajatus huomioon ottaen että allekirjoittaneella ja Marsalkalla
ainoa yhdistävä tekijä on avatarien viikset.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Turha noista muiden kirjoituksista on ärsyyntyä, tällä palstalla on ihan toimiva ignore-systeemi, eli tuo ystävät/vihamiehet-toiminto.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ulkonäkö ja kirjotustyyli sama. Omahyväistä paskaa, itsekseen hykertelyä omalle "nokkeluudelle".Damien kirjoitti:Kieltämättä vallan häiriintynyt ajatus huomioon ottaen että allekirjoittaneella ja Marsalkalla
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Mietippäs nyt hetki munapää.loneliness kirjoitti:Ulkonäkö ja kirjotustyyli sama. Omahyväistä paskaa, itsekseen hykertelyä omalle "nokkeluudelle".
Aivan samanlainen pallinaama kuin esimerkiksi nimimerkki loneliness.
Tietääkseni Harriet Makepeace ei enää juurikaan palstalla viihdy ja ilman Marsalkkaa
täälläkin eräät nikit saisivat syöttää huolettaa propagandaansa muille ilman minkään näköisiä
viitteitä faktoista, saati perusteluista.
Tälläkin saitilla löytyy helposti 10-20 nimimerkkiä jotka osaavat jatkuvasti esittää
provojaan mutteivät vastata niihin esitettyihin kysymyksiin tai vastaväitteisiin.
Kyllä, minun mielipiteeni ovat usein osuneet yksiin Marskin kanssa.
Ja aika monen muunkin.Henkilökohtaisesti kyseiseen nimimerkkiin minulla ei ole sen
kummempia tunnesiteitä kuin se, että Marsalkka osaa jopa välillä sivaltaa siihen
esitettyyn kackelsbergiin, jopa hauskasti.Toisin kuin sinä.
Avautumisesi oli "yllättäen" tosi ala-arvoinen siinä mielessä että se oli vain puhdas lainaus jo aiemmin kirjoitetusta.En ymmärrä miksi minuun kohdistuvaan loukkaukseen vedetään muita kirjoittajia.
Ei taida vaan lahjat riittää parempaan?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ja mitä virheisiin tulee, kumarrettakoon nyt kansakunnan edessä.
Olen hyvin huono vetäytymään väittelyistä ja provoiluista.Anteeksi siis jos joku on tästä mielensä pahoittanut.Erästä aikamme suurmiestä lainatakseni:
Olen hyvin huono vetäytymään väittelyistä ja provoiluista.Anteeksi siis jos joku on tästä mielensä pahoittanut.Erästä aikamme suurmiestä lainatakseni:
MotiivitOn kirjoitti:Onneksi mulla ei ole omatuntoa, koska täällä nyt vaan on niin helvetin hienoa, että ei kykene poistumaan takavasemmalle, ei ikinä! (keskisormiolio)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Joopajoo, Damien, muuten hyvä tuo lainauksesi, mutta mun nähdäkseni MotiivitOn on kyllä poistunut sinne takavasemmalle
Mutta jatka toki valitsemallasi linjalla, mun puolestani täällä saa horsmatkin rehottaa...

Mutta jatka toki valitsemallasi linjalla, mun puolestani täällä saa horsmatkin rehottaa...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Olen samaa mieltä lonelinessin kanssa. Just nuo mainitsemasi idiootit pysäyttää keskustelun "omalla nokkeedullaan". Damien on pahin trolli, mitä tää sivusto pitää yllään. Kaverilla ei ole ikinä mitään asisaa, mutta silti sönkkää joka ketjuun. Daimen hoi; miten oot juhannusfestareillea nummirokissa, kasvatat vauvaa, käyt treffeillä, lisäksi hoidat pihaa ja päivystät tällä palstalla 24/7. TAIDAT PUHUA PASKAA
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Ai että marsalkka on täällä joku poliisi, joka estää palstalla tapahtuvat asiattomuudet? Marsalkalta en muista nähneeni yhtään järkevää viestiä, jolla vietäisiin asiaa mitenkään eteenpäin. Ei täällä mikään vitun sankari tai kielioppikikkailija tarvitsekaan olla, mutta jatkuva turhanpäiväinen vittuilu tuskin hyödyttää ketään. Siinä sinä ja marsalkka loistatte jaetulla ykköspaikalla. Nimeä nyt vaikka ensin ne 15 provoajaa palstalta?Damien kirjoitti:Mietippäs nyt hetki munapää.loneliness kirjoitti:Ulkonäkö ja kirjotustyyli sama. Omahyväistä paskaa, itsekseen hykertelyä omalle "nokkeluudelle".Ensinnäkään en pidä itseäni parempana kuin muut.
Aivan samanlainen pallinaama kuin esimerkiksi nimimerkki loneliness.
Tietääkseni Harriet Makepeace ei enää juurikaan palstalla viihdy ja ilman Marsalkkaa
täälläkin eräät nikit saisivat syöttää huolettaa propagandaansa muille ilman minkään näköisiä
viitteitä faktoista, saati perusteluista.
Tälläkin saitilla löytyy helposti 10-20 nimimerkkiä jotka osaavat jatkuvasti esittää
provojaan mutteivät vastata niihin esitettyihin kysymyksiin tai vastaväitteisiin.
Kyllä, minun mielipiteeni ovat usein osuneet yksiin Marskin kanssa.
Ja aika monen muunkin.Henkilökohtaisesti kyseiseen nimimerkkiin minulla ei ole sen
kummempia tunnesiteitä kuin se, että Marsalkka osaa jopa välillä sivaltaa siihen
esitettyyn kackelsbergiin, jopa hauskasti.Toisin kuin sinä.
Avautumisesi oli "yllättäen" tosi ala-arvoinen siinä mielessä että se oli vain puhdas lainaus jo aiemmin kirjoitetusta.En ymmärrä miksi minuun kohdistuvaan loukkaukseen vedetään muita kirjoittajia.
Ei taida vaan lahjat riittää parempaan?
Mitä lainausta nyt tarkoitat? Jos tuota edellistä tarkoitat niin en yrittänyt olla mitenkään vitun nokkela, vaan kerroin vain miltä vaikuttaa. Vittu mikä hiihtäjä sä olet. Vedin muita tähän mukaan, koska olet samaa kastia noiden palstan kuonaan kuuluvien hiihtäjien kanssa, olet osa tiimiä, u know?
Paavo Arhinmäki on äijä!
apollo kirjoitti:Olen samaa mieltä lonelinessin kanssa. Just nuo mainitsemasi idiootit pysäyttää keskustelun "omalla nokkeedullaan". Damien on pahin trolli, mitä tää sivusto pitää yllään. Kaverilla ei ole ikinä mitään asisaa, mutta silti sönkkää joka ketjuun. Daimen hoi; miten oot juhannusfestareillea nummirokissa, kasvatat vauvaa, käyt treffeillä, lisäksi hoidat pihaa ja päivystät tällä palstalla 24/7. TAIDAT PUHUA PASKAA
Olen tehnyt saman havainnoin.Joka toiseen ketjuun pitää päästä kommentoimaan vaikka ei ole mitään olennaista asiaakaan,vitsit niin huonoja ettei jaksa edes naurattaa.
Naureskelin tuossa taannoin tuolle Nummirock jutulle
No jokainen taaplaa tyylillään mutta silti vituttaa tuollaiset "joka paikan höylät" jotka olevinaan niin vitun viisaita vaikka antavat itsestään juuri päinvastaisen kuvan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Ai MotiivitOnkin feidas täältä? Eikä Mike Mannertakaan ole mun mielestä täällä enää näkynyt..? Vaikka kyseisten kirjoittajien kanssa tuli toisinaan otettua vähän yhteen, niin harmi kyllä, jos ovat tosiaan feidanneet täältä. Kavereilla oli kuitenkin selkeät mielipiteet jota arvostan aina ja välillä ihan hauskoja läppiäkin.maija turjukka kirjoitti:mun nähdäkseni MotiivitOn on kyllä poistunut sinne takavasemmalle
Mitä Marsalkkaan ja Damieniin tulee, niin oon ihan samaa mieltä muutaman yllekirjoittaneen kanssa. Kummallekin se omien mielipiteiden (selkeä) esilletuominen näyttää tuottavan aivan valtavia vaikeuksia. Tuntuu siltä, että syystä tai toisesta ei uskalleta olla jotain mieltä asioista ja tuoda omia mielipiteitä esiin. Ehkä pelätään, että muut teilaavat ne mielipiteet samalla tavalla kuin he teilaavat muiden jutut..? En tiedä. Joka tapauksessa tuntuu siltä, ettei näistä kirjoittajista saa yhtään mitään irti.
Kaverit on tosiaan erikoistuneita tohon tyhjänpäiväiseen trollailuun, loputtomaan saivarteluun ja merkityksettömien one-linereiden ja hymiöiden heittelyyn. Vituttaa, kun moni hyvin alkanut keskustelu on loppupäästä käytännössä sitä, että joka toinen viesti on Damienin/Marsalkan ja sisältää just jotain tyhjiä one-linereita tai sitten on pätkitty jonkun kirjoittajan pitkä viesti miljoonaan osaan ja kommentoidaan joka lausetta erikseen, jotta ylipäänsä saadaan se mahdollisuus siihen saivarteluun ja yleiseen pätemiseen.
Ei nää jutut nyt sen suuremmin ärsytä, kun kuitenkin vietän täällä niin vähän aikaa, mutta kyllä täällä joskus aikaisemmin tuntui keskustelut sujuvan vähän fiksummalla kaavalla.
Mike lähti ulkomaille painamaan duunia...katupoika kirjoitti: Eikä Mike Mannertakaan ole mun mielestä täällä enää näkynyt..?
Aijaa? Mitä hommia vai onks se salaisuus?Chopper kirjoitti:
Mike lähti ulkomaille painamaan duunia...
No, toivottavasti johonkin lepposaan mestaan hyvällä liksalla. Ei kai sitä muuten kukaan näin hienoa maata vois jättää taakseen, haha.
Ei mitään lepposta duunia. Ei tietoa uusimmista käänteistä kun ei ole siellä mahdollisuuksia samanlaisiin yhteyksien pitoon . Lupasi ilmoitella itsestään heti kun mahdollisuus. Kertoilen kuulumisia jos ja kun kuulen Mikestä joskus jotain ja saan luvan kertoilla enemmän asioita.katupoika kirjoitti:Aijaa? Mitä hommia vai onks se salaisuus?Chopper kirjoitti:
Mike lähti ulkomaille painamaan duunia...
No, toivottavasti johonkin lepposaan mestaan hyvällä liksalla. Ei kai sitä muuten kukaan näin hienoa maata vois jättää taakseen, haha.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Vielä kun sinulla olisi ollut jotain annettavaa.katupoika kirjoitti: Kaverit on tosiaan erikoistuneita tohon tyhjänpäiväiseen trollailuun, loputtomaan saivarteluun ja merkityksettömien one-linereiden ja hymiöiden heittelyyn. Vituttaa, kun moni hyvin alkanut keskustelu on loppupäästä käytännössä sitä, että joka toinen viesti on Damienin/Marsalkan ja sisältää just jotain tyhjiä one-linereita tai sitten on pätkitty jonkun kirjoittajan pitkä viesti miljoonaan osaan ja kommentoidaan joka lausetta erikseen, jotta ylipäänsä saadaan se mahdollisuus siihen saivarteluun ja yleiseen pätemiseen.
Ehkä se kirjoitukseen jäsenneltynä vastaaminen johtunee siitä että tyhmempikin minfolainen
sen ymmärtäisi.Näitä kun tuntuu aina riittävän.
Sinua sietäisi lähinnä vituttaa oma saamattomuutesi, ei se, kenen joka toinen viesti on.
Suosittelisin närästykseen tuota ystävät/vihamiehet toimintoa.