Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
Re: Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
Ei sitä voi olla huomaamatta
Nothing is quite what it seems
-
MagiaMilla
- Scooby-Doo
Sori!
Nyt en ole kännissä mut tämä osasto sai mut rekisteröitymään m.infoon.
Seuraavan kerran kun tänne kirjoitan lupaan olla humalassa
Nyt en ole kännissä mut tämä osasto sai mut rekisteröitymään m.infoon.
Seuraavan kerran kun tänne kirjoitan lupaan olla humalassa
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Semisti Rai&Rai, ugh tanssii koffien kanssa 
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Hyvä känni päällä ja nukkumaan pitäisi mennä. Kapinoin ja dokaan koko yön. Katotaan sit huomenna.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Eurooppalaisittain sitä tulee siemailtua valkkaria ja Ganes päällä stereoissa pitkästä aikaa. Täytyypä ottaa kohta yöpala ja mennä tutimaan. Hienoa, että kerkesin päivällä valmistaa kunnon epäterveelistä pasta-jauhelihakastiketta.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
aattelin ostaa koiran, bordellincollien
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Graavi, kuinka vastuullinen koiran omistaja sä olisit. En tiiä oikeen. Pokeri on meijän peli eiksjeh häh.gravedigger kirjoitti:aattelin ostaa koiran, bordellincollien
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tietäsin missä on myytävänä yks. Sillä on tosin vaan kolme jalkaa, mutta halvalla lähtee!gravedigger kirjoitti:aattelin ostaa koiran, bordellincollien
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
kameleontti
- Lauri Hanhivaara
Taidan olla huppelissa kun nikkiä lukematta päässäni bookkasin lonelinessin kommentin lautamiehissä Damienin piikkiin... Saako täällä avautua siitä, mikä Minfossa ärsyttää, koska olen kuitenkin hieman laitamyötäisessä?
Avaudun kuitenkin, sanotte mitä sanotte.
Miksi pitää olla ilkeä sellaisille nikeille, jotka eivät ole pahantahtoisia ja jotka pääsääntöisesti todella tuovat jotain sisältöä tänne palstalle? Ihan oikeasti ihmiset, kasvakaa hieman aikuisemmiksi. Nilkeille saatte minun puolesta kuittailla ihan rauhassa, mutta jos jätetään viattomat nikit kuitenkin rauhaan. Vaikka olenkin vain tälläinen taustalukija, niin taidan häipyä vähäksi aikaa muualle.
Hyvää yötä.
Avaudun kuitenkin, sanotte mitä sanotte.
Miksi pitää olla ilkeä sellaisille nikeille, jotka eivät ole pahantahtoisia ja jotka pääsääntöisesti todella tuovat jotain sisältöä tänne palstalle? Ihan oikeasti ihmiset, kasvakaa hieman aikuisemmiksi. Nilkeille saatte minun puolesta kuittailla ihan rauhassa, mutta jos jätetään viattomat nikit kuitenkin rauhaan. Vaikka olenkin vain tälläinen taustalukija, niin taidan häipyä vähäksi aikaa muualle.
Hyvää yötä.
Kylä ny on hönö päällä. Paikallisessa räkälässä missä just ammuskeltiin hetki sitten. Suomirokkia livenä, kaljaa ja kännisiä tyyppejä. Kylä kohta jonkun väännön saan aikaan. Nyt vaan puuttuu se yllyttäjä kun oon liian yllytyshullu.
Lisää löylyä, PRKL!!!
”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."

”Kyynelien tuskaa, verien velka." Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen: - "Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa."
Eikö täällä ole muka juotu tiistain jälkeen? No nyt onkin korkea aika. Eilenkin olisi tosin ollut. Mitään oikeasti fiksua sanottavaa en silti keksi.
"Viestin yhteenveto
Tähän viestiketjuun on tullut ainakin yksi vastaus. Saatat haluta tarkistaa viestiäsi tämän varjolla."
No parasta!
"Viestin yhteenveto
Tähän viestiketjuun on tullut ainakin yksi vastaus. Saatat haluta tarkistaa viestiäsi tämän varjolla."
No parasta!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Bordelli ei myyny mulle Colliee, ostin hotdogin.
Ehkämaailman yyklsin bari. piste.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
andeleandeleandele!!!
Ja tas känishä... Koff vois lopettaa nuo tarjoukset, maksa viheltää jo hoosiannaa... Tai siis paikallinen kauppaketju vois nostaa hintoja ettei tulis ostettua olutta. Tuutanakele... Tai no aivan sama oikeastaan. ...Ei se vielä retkuksi tee jos vähän renttuilee... Kiitokset äskeisestä lauseesta kuuluvat ehdottomasti M. Servolle. (ja Napanderille).