Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Damien kirjoitti:Ja eräiden kirjoittajien verenpaineen tasaamiseksi:
*repesi ihan kympillä*
No niin, porukka. Rauhoittukaas. Damien on mitä on, ja jos ette kestä, niin katsokaa muualle. (Niin minä teen suurimman osan teidän tekstien kohdalla, auttaa kummasti! )
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Mun täytyy kyllä jollain tasolla ihailla tätä porukkaa täällä, kun näiden nimettömien viestien, kirjoitustyylin ja joskus mukaan liitettyjen kuvienkin perusteella osataan tehdä johtopäätöksiä mahd.multinikeistä, kaveerauksista ja muusta. Osaisinpa minäkin. Mulle menee kaikki ihan täydestä kuin väärä raha, vaikka voin väittää olevani melko asiantuntija kirjallisissa tyyleissä.
Mutta niinkuin jo aiemmin olen omana mielipiteenäni esittänyt: täällä minfossa onkin tavallista fiksumpaa porukkaa. Kokenutkin menee halpaan. Tuosta laatikosta oikealla ei löydy sopivaa hymiötä tähän tarpeeseen, joten tähän sellainen pallo, keltainen, pyöreä ja tyhjä.
Maybrick kirjoitti:kun näiden nimettömien viestien, kirjoitustyylin ja joskus mukaan liitettyjen kuvienkin perusteella osataan tehdä johtopäätöksiä mahd.multinikeistä, kaveerauksista ja muusta.
Ne onkin ne parhaista parhaat.Harmi vain että kuluttavat potentiaalinsa täällä toisten kirjoittajien
henkilökohtaisten asioiden arpomiseen, lahjoillaan kun olisi varmaan jo muutamakin rikosmysteeri selvitetty.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ehkä tämä kaikki kertoo juuri turhautumisesta minfoon. Kunnollisia aloituksia menneiden päivien jutuista tippuu kovin harvakseen, jos silloinkaan. Juuri suunnittelin (toivottavasti pysyn suunnitelmassa), että pengon taas takavuosien Alibit ym. rikoslehdet ja blokkaan niistä juttua.
Kivahan se on lukea näitä mielipiteitäkin
Maybrick kirjoitti:Mun täytyy kyllä jollain tasolla ihailla tätä porukkaa täällä, kun näiden nimettömien viestien, kirjoitustyylin ja joskus mukaan liitettyjen kuvienkin perusteella osataan tehdä johtopäätöksiä mahd.multinikeistä, kaveerauksista ja muusta. Osaisinpa minäkin. Mulle menee kaikki ihan täydestä kuin väärä raha, vaikka voin väittää olevani melko asiantuntija kirjallisissa tyyleissä.
Mutta niinkuin jo aiemmin olen omana mielipiteenäni esittänyt: täällä minfossa onkin tavallista fiksumpaa porukkaa. Kokenutkin menee halpaan. Tuosta laatikosta oikealla ei löydy sopivaa hymiötä tähän tarpeeseen, joten tähän sellainen pallo, keltainen, pyöreä ja tyhjä.
Älä nyt rupea vaatimattomaksi. Eilen vai milloin juuri kehuit itseäsi estottomasti ja huikeaa kykyäsi tehdä useita asioita samaan aikaan. Äskeiseenkin viestiisi mahtui yksi oodi itsellesi.
Maybrick kirjoitti:^Kappas vain! Enhän turhaan kehunut minfolaisia... Teidän silmiltänne ei pääse varmaan mikään karkuun.
Mielestäni kaikki se tieto, minkä kirjoittaja on jakanut yleisessä keskustelussa itsestään, on vapaasti käytettävissä.
Raukkamaista ja jollain tavalla sairastakin on sen sijaan lähteä tekemään sitä "huonoa provoa" yksityiskeskustelujen puolelta/arvailemaan kirjoittajan oikeaa elämänlaatua, parisuhdetta tai sen tilaa ym.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
rosamarine kirjoitti:
Mielestäni kaikki se tieto, minkä kirjoittaja on jakanut yleisessä keskustelussa itsestään, on vapaasti käytettävissä.
Olemme sitten ilmeisesti eri mieltä siitä, onko henkilökohtaisuuksiin meneminen välttämätöntä. Minusta ei ole. Minusta sillä ei ole mitään väliä, minkälaisia tyyppejä nimimerkkien taakse kätkeytyy, sillä kun kaikki (markjaa ja sitä ufotyyppiä lukuunottamatta) liikumme täällä anonyymeinä, riitelevät asiat, eivät ihmiset.
joey kirjoitti: Minusta sillä ei ole mitään väliä, minkälaisia tyyppejä nimimerkkien taakse kätkeytyy, sillä kun kaikki (markjaa ja sitä ufotyyppiä lukuunottamatta) liikumme täällä anonyymeinä, riitelevät asiat, eivät ihmiset.
^ No tietysti ongelmia tulee heti, kun anonymiteetin takaa astutaan uskottavuuden takia hieman esiin, muttei kuitenkaan kerrota kaikkea. Siis jos ymmärsin oikein pointtisi
joey kirjoitti:^ No tietysti ongelmia tulee heti, kun anonymiteetin takaa astutaan uskottavuuden takia hieman esiin, muttei kuitenkaan kerrota kaikkea. Siis jos ymmärsin oikein pointtisi
Juu, kyllähän ymmärsit Että näköjään täällä lautamiehissä me mennään vielä aika lapsenkengissä.
Mutta siis, sulla oli hyvä pointti, mikä on muistamisen arvoinen eli :"Minusta sillä ei ole mitään väliä, minkälaisia tyyppejä nimimerkkien taakse kätkeytyy, sillä kun kaikki (markjaa ja sitä ufotyyppiä lukuunottamatta) liikumme täällä anonyymeinä, riitelevät asiat, eivät ihmiset." Näillä linjoilla yritän mennä minäkin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Minua ärsyttää asiaton kielenkäyttö.
Kuvittelin tullessani, että täällä suurin osa olisi täysi-ikäisiä ettei tarvitsisi kuunnella mitään teinimeininkiä eli joka toinen tai kolmas sana halutaan tekstin painoarvon lisäämiseksi (?) laittaa kiroilemalla.
Minusta se, jos mikä on aika sivistymätöntä.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Samaa mieltä.
Yhdellä toisella foorumilla toimin moderaattorina ja sieltä saa vähän väliä muokata noita kirosanoja pois. Niitä ei onneksi paljoa ole kun säännöissä lukee, että se on kielletty. Eipä se anna yhtään sen enempää painoarvoa kirjoituksille, oikeastaan päinvastoin.