Oriveden vainaja 2007
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Re: Oriveden vainaja
Jos vaatteet olivat alunperin jonkun toisen? Jos alkuperäinen omistaja oli nimikoinut ne ja laput oli poistettu siksi. (varastettu, lainattu, ostettu vaikka netin kautta, second hand shopista tai kirppikseltä..
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Onko sinulla tapana merkata nimelläsi kaikki vaatteesi, alushousuja myöten?Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos vaatteet olivat alunperin jonkun toisen? Jos alkuperäinen omistaja oli nimikoinut ne ja laput oli poistettu siksi. (varastettu, lainattu, ostettu vaikka netin kautta, second hand shopista tai kirppikseltä..
Muista lähdekritiikki!
Mutta ne laputhan oli poistettu nimenomaan alusvaatteista, jotka on ehkä poistettu ihan vain siksi että ne monesti hankaavat. Päällä olevissa vaatteissahan täytyi olla laput tallella, muutenhan emme tietäisi niiden merkeistä. Ehkä niissäkin oli tuotenumerot tallella? Kannattaisi niitäkin varmaan tarkistella, kun kerran H&Mkin tekee osittain eri mallistoja eri maihin niin ehkä Nextilläkin olisi eri malleja vientiin. Tiedän,ohkainen oletus... Muistaakseni nextin etiketit on kiinnitetty kokonaan vaatteeseen, siis joka sivulta, eikä vain ylälaidasta kuten yleensä. Olisiko tämä ollut syynä siihen että ne olivat saaneet jäädä paikalleen, ei halunnut riskeerata reikiä vaatteissa, tavalliset laputhan saa helposti leikattua tai vaikka revittyäkin.
Tai sitten nainen on asunut esimerkiksi ihan vaan jossain kerrostalossa, jossa on ollut yhteinen pyykinpesutupa ja nainen on varmuuden vuoksi merkannut omat alusvaatteensa? Sitä vaan en edelleenkään keksi, että miksi ne laput olisi myöhemmin leikattu irti? Ellei nainen itse tai joku muu halua, että naista ei vaatteiden perusteella tunnisteta.skoone kirjoitti:En tiedä varmasti onko tätä pohdittu aiemmin. Mutta, jos kaikista vaatteista oli leikattu pois merkkilaput, niin voisi ajatella, että niissä olisi ollut naisen nimi ai nimikirjaimet. Ehkä hän oli asunut paikassa, missä vaatteet vietiin yhteiseen pyykkiin? Jokin laitos?
Itse kallistun edelleen sille puolelle, että naisen laukku on lennonaikana väliaikaisesti hävinnyt ja nainen on joutunut ostamaan uusia alusvaatteita. Ja ihan mahdoton ajatus ei ole tämä seuraavakaan, joskin varmaan aika harvinainen. Mutta minä ostin läjän vauvan vaatteita veljeni vauvalle ja tiskillä oli harjoittelija, joka oli mies. Hintalaput ja varashälyttimet olivat kiinni juurikin siinä kokolappusessa ja uskokaa tai älkää, mutta tämä mies leikkasi ne kaikki laput pois, jotta sai hintalaput ja varashälyttimet irti
Mutta, toki on mahdollista, että ne laput on leikattu pois ihan vaan sen hankaamisen takiakin. Ainakin täällä Espanjassa on muutamia vaatemerkkejä, joiden laput ovat ihan älyttömän pitkät, siis kymmenenkin senttiä. Ja vaikka en muuten lappuja juuri leikkaile, niin nämä otan kyllä aina pois!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Carina :
Tsekkaas Espanjan ja Portugalin missing persons sivuja, jos löydät.
Ei oikein avautuneet minulle , kun koitin selvittää. Kun en osaa muuta , kuin " due grande cervecas "
Palkkioksi saat kaksi lippua seuraavaan taisteluuni , joka saatetaan käydä Valenciassa loppukesästä ?
T
Härkä
Ei oikein avautuneet minulle , kun koitin selvittää. Kun en osaa muuta , kuin " due grande cervecas "
Palkkioksi saat kaksi lippua seuraavaan taisteluuni , joka saatetaan käydä Valenciassa loppukesästä ?
T
Härkä
Korjaus äskeiseen :
Dos grande...
Mutta en siksi kirjoittanut.
Somerolta löytynyt vuonna 2007 toukokuussa kadonnut mies muumioituneena ?!!!
Poliisilta meni 2 tuntia aikaa henkilön tunnistamiseen + !!!
Olkoonkin , että oli varmasti paikkakuntalainen , mutta kuitenkin.
Voi olla noinkin nopeaa.
Ei ole tarkoitus ko. tapausta alkaa tässä vatvomaan.
T
Härkä
Dos grande...
Mutta en siksi kirjoittanut.
Somerolta löytynyt vuonna 2007 toukokuussa kadonnut mies muumioituneena ?!!!
Poliisilta meni 2 tuntia aikaa henkilön tunnistamiseen + !!!
Olkoonkin , että oli varmasti paikkakuntalainen , mutta kuitenkin.
Voi olla noinkin nopeaa.
Ei ole tarkoitus ko. tapausta alkaa tässä vatvomaan.
T
Härkä
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Henkilöpaperit vainajalla voivat kertoa paljon. 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Henkilöpaperit :
Näyttää pääsevän hautaan ilman papereitakin , tai sitten niiden kanssa.
T
Härkä
Näyttää pääsevän hautaan ilman papereitakin , tai sitten niiden kanssa.
T
Härkä
Itse poistan alusvaatteiden laput siksi, että kun käyttää lantiofarkkuja niin laput töröttää ulos pöksyistä. Kaikkien ei tarvitse nähdä minkä merkkiset ja kokoset alusvaatteet on päällä.
Härkätaistelujen suurena vastustajana taidan kohteliaasti kieltäytyä palkinnostahärkä kirjoitti:Carina :
T
Härkä
Katselin kuitenkin noita kadonneita ja hyvin vähän tuntui olevan sopivia ehdokkaita, aivan kuten arvelinkin. Espanjalaisilla kun on niin vahvat piirteet ja tummat hiukset ja silmät, että uskoisin siitä mainittavan, jos epäilyket kohdistuisivat tänne päin. Löysin kaksi ehdokasta, jotka ajallisesti saattaisivat sopiva, mutta en sitten oikeen muuten tiedä?
Ehdokas numero 1 : http://www.mseg.gba.gov.ar/desaparecidos/index.htm
Valitettavasti tuolta ei saanut kopioitua kuvaa joten laitoin nyt linkin. Tällä olisi kastanjanväriset hiukset ja kadonnut 24.2.2007 tosin pituus vain 160cm..
Ehdokas numero 2: http://www.bublegum.net/desaparecidos/1 ... C+BC).html

Hiukset on tässä kuvassa vaaleat, mutta oma tyvikasvu näyttää varsin tummalta. 170cm pitkä ja kadonnut marraskuussa 2006.
Jos joku haluaa vielä itse katsella kadonneita täältä päin, niin laitan linkit:
http://www.mseg.gba.gov.ar/desaparecidos/index.htm
http://www.bublegum.net/desaparecidos
No onpas tyhmät noi ekat sivut kun ei edes linkkiä saa laitettua
Ekalla tarkotin täältä: http://www.mseg.gba.gov.ar/desaparecidos/index.htm löytyvää Albaraccin Juliana Florencia S:sää, joka löytyy vasemman puoleisesta rivistä ja 31 alhaalta päin katsottuna..Onpas kyllä tyhmät sivut, ei voi muuta sanoa..Pahoittelen!
Ekalla tarkotin täältä: http://www.mseg.gba.gov.ar/desaparecidos/index.htm löytyvää Albaraccin Juliana Florencia S:sää, joka löytyy vasemman puoleisesta rivistä ja 31 alhaalta päin katsottuna..Onpas kyllä tyhmät sivut, ei voi muuta sanoa..Pahoittelen!
Hei!
Olen tällä palstalla seuraillut tätä keskustelua lähes alusta saakka ja niin kävi kuin usealle muullekin että en malttanut enää olla osallistumatta keskusteluun. Ensiksikin täytyy nostaa hattua teille jotka aktiivisesti olette jaksaneet kaivaa mahdollisia tietoja ja yrittää selvitellä tuon naisparan kohtaloa.
Käväisin itse tuossa lomareissulla Oriveden suunnalla ja samalla myös vilkaisemassa (tietysti) tuota hautaa. Siinä mietiskellessä jotenkin tuli mieleeni että koska naisen henkilöllisyys on selvästi yritetty salata (ei henkkareita, puhelinta eikä mitään muutakaan tunnistettavaa) niin voisiko olla, että nuo matkalipun ja passin palat on laitettu hämäysmielessä hänen laukkuunsa? Nainen olisikin tullut Orivedelle vaikka Ruoveden tai Kangasalan suunnalta? Lisäksi hän voisi olla asunut Suomessa jo pitempään, mutta jostain syystä häntä ei olisi kukaan ilmoittanut kadonneeksi (joko siksi että täällä ei ole sukulaisia, koska tullut alunperin vuosia sitten esim Saksasta tms. tai sitten nämä jotka ovat syyllisiä katoamiseen eivät halua ilmoittaa häntä kadonneeksi...). Sekin mielestäni puoltaa ajatusta että hän on asunut Suomessa jo jonkin aikaa tai ainakin tuntenut Oriveden seutua koska löytyi niin keskeltä ei mitään. Tarkoitan sitä että jos olisi tullut esim. Tampereen lentokentälle ulkomailta tuntematta Suomea, niin varmasti olisi ollut lähempänäkin metsää minne "hävitä". Miksi siis juuri Orivesi ja noin vaikea kulkuinen paikka???
Nämä siis vain ajatuksia mitä tuo juttu minulle tuo mieleen..
Olen tällä palstalla seuraillut tätä keskustelua lähes alusta saakka ja niin kävi kuin usealle muullekin että en malttanut enää olla osallistumatta keskusteluun. Ensiksikin täytyy nostaa hattua teille jotka aktiivisesti olette jaksaneet kaivaa mahdollisia tietoja ja yrittää selvitellä tuon naisparan kohtaloa.
Käväisin itse tuossa lomareissulla Oriveden suunnalla ja samalla myös vilkaisemassa (tietysti) tuota hautaa. Siinä mietiskellessä jotenkin tuli mieleeni että koska naisen henkilöllisyys on selvästi yritetty salata (ei henkkareita, puhelinta eikä mitään muutakaan tunnistettavaa) niin voisiko olla, että nuo matkalipun ja passin palat on laitettu hämäysmielessä hänen laukkuunsa? Nainen olisikin tullut Orivedelle vaikka Ruoveden tai Kangasalan suunnalta? Lisäksi hän voisi olla asunut Suomessa jo pitempään, mutta jostain syystä häntä ei olisi kukaan ilmoittanut kadonneeksi (joko siksi että täällä ei ole sukulaisia, koska tullut alunperin vuosia sitten esim Saksasta tms. tai sitten nämä jotka ovat syyllisiä katoamiseen eivät halua ilmoittaa häntä kadonneeksi...). Sekin mielestäni puoltaa ajatusta että hän on asunut Suomessa jo jonkin aikaa tai ainakin tuntenut Oriveden seutua koska löytyi niin keskeltä ei mitään. Tarkoitan sitä että jos olisi tullut esim. Tampereen lentokentälle ulkomailta tuntematta Suomea, niin varmasti olisi ollut lähempänäkin metsää minne "hävitä". Miksi siis juuri Orivesi ja noin vaikea kulkuinen paikka???
Nämä siis vain ajatuksia mitä tuo juttu minulle tuo mieleen..
Carina :
Se ehdokas , jossa oli monta kuvaa , näyttäisi sopivalta.
Siellähän saattaa olla muitakin ?
Jollet ole jo laittanut , niin voisitko espanjaksi laittaa viestin ja identifyme.org sivuston näille tahoille ?
Voin tarjota Veteranot taistoni jälkeen ( Espanjalainen brandy )
Suosittelen.
En totta puhuen itsekkään moisista taisteluista ole kiinnostunut, enkä tykkää.
T
Härkä
Se ehdokas , jossa oli monta kuvaa , näyttäisi sopivalta.
Siellähän saattaa olla muitakin ?
Jollet ole jo laittanut , niin voisitko espanjaksi laittaa viestin ja identifyme.org sivuston näille tahoille ?
Voin tarjota Veteranot taistoni jälkeen ( Espanjalainen brandy )
Suosittelen.
En totta puhuen itsekkään moisista taisteluista ole kiinnostunut, enkä tykkää.
T
Härkä
Parahin Härkä ja muut kanssa kirjoittelijat, ikäväkseni täytyy tunnustaa, että omat espanjankielen taitoni eivät taida riittää moisen kirjeen laatimiseen, mutta sen sijaan teen parhaani, jotta saisin siihen vähän käännösapua. Yritän siis kuitenkin saada sanan perille ja tiedot myös tänne päin maailmaa meidän Tuntemattomasta!
Mietin edelleen sitä vierailua/ soittamista sinnePirkkalan lentokentälle. Koitin löytää sinne sähköpostiosoitetta, mutten onnistunut. Raaskisinkohan soittaa täältä päin maailmaa sinne ja tiedustella puhelinlaskun uhallakin siitä Get act- laukusta. Jos matkustajalta katoaa laukku, tehdään siitä kirjallinen ilmoitus lentokentän tietokoneelle, johon kirjoitetaan myös tuntomerkit laukusta. Ja jos oikeen super hyvä tuuri olisi, niin sieltä saattaisi löytyä jopa naisen nimi tai ainakin puhelinnumero
Mietin edelleen sitä vierailua/ soittamista sinnePirkkalan lentokentälle. Koitin löytää sinne sähköpostiosoitetta, mutten onnistunut. Raaskisinkohan soittaa täältä päin maailmaa sinne ja tiedustella puhelinlaskun uhallakin siitä Get act- laukusta. Jos matkustajalta katoaa laukku, tehdään siitä kirjallinen ilmoitus lentokentän tietokoneelle, johon kirjoitetaan myös tuntomerkit laukusta. Ja jos oikeen super hyvä tuuri olisi, niin sieltä saattaisi löytyä jopa naisen nimi tai ainakin puhelinnumero
Edit:Poistin tuplaviestin.
Viimeksi muokannut Anile, Pe Heinä 24, 2009 8:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.