Minulle jotain piristävää näin aamutuimaan. Ollut ilmeisesti rankka työviikko kun heräsin vasta kaheltatoista
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Rosa, luulen, että ne jotka tunsivat viestistä omantunnon kolauksen, tuskin tulevat tähän sitä sanomaan
Kyllä, edelläolleet olette osanneet ilmoittaa ajoissa - vaikka harmi onkin ettei teitä nyt sitten näe
Minulle jotain piristävää näin aamutuimaan. Ollut ilmeisesti rankka työviikko kun heräsin vasta kaheltatoista
Olisko vaikka kahvi sillä tappajakermalla ja sokurilla.
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Syksylle joku kiva miitti? vink vink 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mitä, johan tässä pian on syksy
Joku muu vois kyllä tällä kertaa järkätä, tai ainakin katsoa sen päivän joka oikeasti sopii kaikille
Kippis uudelle avatarelle!
Kippis uudelle avatarelle!
Clyde "vaihtoi vaatteita" .. Outo katsella kun näytät niin erilaiselta
Mulle yks kylmä Bavaria ja mukava tuoli... Mitäs siskot ootte mieltä Holmesin bannista?
Mulle yks kylmä Bavaria ja mukava tuoli... Mitäs siskot ootte mieltä Holmesin bannista?
ELÄ ja anna toisten elää
Joo, näitä värittömiä on niin miellyttävempi katsoa kun värit ei hyppää silmille 
Minä en paljoa ehtinyt tuohon Holmesin keskusteluun lautamiehissä edes perehtyä. Tässähän saa pelätä päivä päivältä enemmän että koskahan se kyöpeli minut vie
Minä en paljoa ehtinyt tuohon Holmesin keskusteluun lautamiehissä edes perehtyä. Tässähän saa pelätä päivä päivältä enemmän että koskahan se kyöpeli minut vie
Rosmarine tossa "Holmesin sivulla" paljasti mun luonteen.... olen arka
Tuollainen riitely ei kyllä paljon mieltä nosta, kun toinen tulee melkein linjoja pitkin jostain tuntemattoman kirjoittelusta... Olisiko "hieman" liian henkilökohtaisesti ottanut koko jutun
Huh, bannia olis saanut saada Matulakin, tasapuolisuuden nimissä
Huoh, toisen Bavarian vois vielä nauttia..
Clyde, värittömyys pieninä annoksina jopa piristää kaikessa värittömyydessäänkin
Tuollainen riitely ei kyllä paljon mieltä nosta, kun toinen tulee melkein linjoja pitkin jostain tuntemattoman kirjoittelusta... Olisiko "hieman" liian henkilökohtaisesti ottanut koko jutun
Huh, bannia olis saanut saada Matulakin, tasapuolisuuden nimissä
Huoh, toisen Bavarian vois vielä nauttia..
Clyde, värittömyys pieninä annoksina jopa piristää kaikessa värittömyydessäänkin
Viimeksi muokannut Kakira, La Heinä 25, 2009 1:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ELÄ ja anna toisten elää
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
matula vaan ei tainnut rikkoa sääntöjä, ainakaan yhtä kovasti.Kakira kirjoitti:Huh, bannia olis saanut saada Matulakin, tasapuolisuuden nimissä
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Puhun vähän OT. Naisilla monella on jonkin henkilön kuva avatarissa, muistuttaako se teitä tai onko jotain yhtäläisyyksiä? Ite mietin aluksi jonkun kuusen, koivun ym. puun kuvaa että hämäisi oikein kunnolla. Eläinkunnnan edustajaan sitten tuli päädyttyä 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Clyde kivat vaatteet 
Kakira, juu, mie kamalan napakasti taas läksin sanomaan, mutta mielestäni Miss Holmes on kirjoittanut kauniisti ja vaikka pohdiskelisikin miten vaan, niin miksi hänellä ei siihen olisi oikeutta täällä? Nyt en ole kyllä seurannu Ulvila ketjua
Siellä puhuu liian paljon samat ihmiset, niin meni jossain kohdin mielenkiinto...
Matula olis ansainnu banninsa myös...
Mie vaan tätä pepsi dietia, kun ei täs hotellissa oo alkoholitarjoilua
edit. Copy, no muistuttaa juu tosi paljon mua, mä olen sinisilmänen plondi
Kakira, juu, mie kamalan napakasti taas läksin sanomaan, mutta mielestäni Miss Holmes on kirjoittanut kauniisti ja vaikka pohdiskelisikin miten vaan, niin miksi hänellä ei siihen olisi oikeutta täällä? Nyt en ole kyllä seurannu Ulvila ketjua
Matula olis ansainnu banninsa myös...
Mie vaan tätä pepsi dietia, kun ei täs hotellissa oo alkoholitarjoilua
edit. Copy, no muistuttaa juu tosi paljon mua, mä olen sinisilmänen plondi
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Copy, ota tästä tuoppi niin jutellaan lasin äärellä
Minulla tuo naikkonen on nimimerkin takia tuossa, mikäli hoksaat sen "jujun" siinä. No, kai meilläkin on jotain yhteistä.. en vain välttämättä ole hoksannut sitä vielä.
Rosa, kiitoksia
Minulla tuo naikkonen on nimimerkin takia tuossa, mikäli hoksaat sen "jujun" siinä. No, kai meilläkin on jotain yhteistä.. en vain välttämättä ole hoksannut sitä vielä.
Rosa, kiitoksia
Ottaisin iiiison kupin kahvia ja huomenta vaan kaikille.
Minun avassani on kivellä kuoliaaksi lyöty nainen, joten ei juurikaan löydy yhtäläisyyksiä minun kanssani.
Nikilläni ja avallani tosin on ilmeinen yhteys.. 
Minun avassani on kivellä kuoliaaksi lyöty nainen, joten ei juurikaan löydy yhtäläisyyksiä minun kanssani.
O-ou! Nyt eltsu saa bannit, kun rikkoi sääntöjä
Eikös tuon nikin ja oikean nimen yhdistäminen ollut kiellettyä
Tässä se kahvi. Otatko korvapuustin? Juuri tuli uunista.
Aivan juu. Tosin ajattelin Clyde kohdallasi että kyseessä on normaali nikki. Vaikka kauniin näköinen naikkonen tarjoaa tuoppia, sanon ei
Kahvia kiitos
No mutta äkkiä nuo "kinastelut" unohtuu. "Järkevin" ketju jossa perustellaan huolella tuntuisi olevan -911, siihen olisi itselläkin paljon sanottavaa mutta ei jaksa mennä huiskimaan linkkien kansssa, niitä kun saisi miljoonan postata. Jossain määrin fakta on ok, mutta joskus ei. Tosin oman mielipiteen ilmaiseminen faktana on sitten eriasia. Sitten on ketjuja joihin olisi asiaa, jotka itselle on erinäisistä syistä päivänselviä mutta niihin vaan ei vaivaudu osallistumaan. Jokaisella meistä on tietty osa-alue vahva, josta tietoa piisaa ilman kvg:tä, toisille sen selittäminen on turhauttavaa
No mutta äkkiä nuo "kinastelut" unohtuu. "Järkevin" ketju jossa perustellaan huolella tuntuisi olevan -911, siihen olisi itselläkin paljon sanottavaa mutta ei jaksa mennä huiskimaan linkkien kansssa, niitä kun saisi miljoonan postata. Jossain määrin fakta on ok, mutta joskus ei. Tosin oman mielipiteen ilmaiseminen faktana on sitten eriasia. Sitten on ketjuja joihin olisi asiaa, jotka itselle on erinäisistä syistä päivänselviä mutta niihin vaan ei vaivaudu osallistumaan. Jokaisella meistä on tietty osa-alue vahva, josta tietoa piisaa ilman kvg:tä, toisille sen selittäminen on turhauttavaa
Clyde kirjoitti:O-ou! Nyt eltsu saa bannit, kun rikkoi sääntöjäEikös tuon nikin ja oikean nimen yhdistäminen ollut kiellettyä
![]()
Joo, kahvia äkkiä ja korvapuustia kans, jos tästä aivotkin lähtisi käyntiin.
Halusin lempparisarjani kuvan, ja löytyi vielä naikkonen joka tosiaan ulkonäöltään muistuttaa mua jonkin verranCopy kirjoitti:Puhun vähän OT. Naisilla monella on jonkin henkilön kuva avatarissa, muistuttaako se teitä tai onko jotain yhtäläisyyksiä? Ite mietin aluksi jonkun kuusen, koivun ym. puun kuvaa että hämäisi oikein kunnolla. Eläinkunnnan edustajaan sitten tuli päädyttyä
No, ehkä mullakin nahka paksunee kun tarpeeksi kauan näissä piireissä pyörinrosamarine kirjoitti: Kakira, juu, mie kamalan napakasti taas läksin sanomaan, mutta mielestäni Miss Holmes on kirjoittanut kauniisti ja vaikka pohdiskelisikin miten vaan, niin miksi hänellä ei siihen olisi oikeutta täällä?
Mutta ihmisen kielenkäyttö oli jotain kamalaa, kiroilu kun on muutenkin tylsää kuunneltavaa, saatikka että sitä harjoitetaan "keskusteluissa". Saa ihmisestä heikkohermoisen ja lapsellisen kuvanDamien kirjoitti: matula vaan ei tainnut rikkoa sääntöjä, ainakaan yhtä kovasti.
Jos vielä yhden Bavaria tölkin napsauttaisi auki.. tää on erittäin hyvää ja prosentteja 0,0, sopii sateiseen, ja miksei aurinkoiseenkin päivään plus pysyy nuppi selvänä
Ja kohta kauppaan, yök
ELÄ ja anna toisten elää