Mikäs täällä on kirjoittaessa. Kuitenki niitä harvoja osioita jossa voi vielä jotain sanoa ilman että joku faktamies alkaa heti mussuttaa, vaikka sitten pilkun paikasta jos ei muuta keksi!Damien kirjoitti:^Ja varsinkin se, että kirjoittajat pitävät lautamiesosaston pinnalla.
MissHolmes
Re: MissHolmes
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
rosamarine kirjoitti:No johan on kunnon ajojahti laitettu päälle. Tää on myöskin mielipidefoorumi, missä pitäisi olla sanktiot pohdinnalle/faktoille/paskanjauhannalle/ihan mille tykkäät.
Vai alkaakos täällä näkyä ilmiö nimeltä "sä et saa tulla mun hiekkalaatikolle ja sä et saa koskee mun leluihin"?
Matula, kokeile todellakin sitä vihamiestoimintoa, ainakin jonkin aikaa, kyllä se siitä...
Tähänkö on tultu? Että mielipidefoorumilla ei uskalleta ottaa enää kantaa? Eikä haluta tulla vainotuksi? Nyt on kovin jotkut "nettipersuunat" tehneet hyvää työtä, koska ei täällä ole mitään virkaa, jos ei uskalleta sanoa sitä, mitä mieltä on!kakira kirjoitti:Muuta en uskalla kommentoida, saatikka ottaa kantaa, en halua "vainotuksi"![]()
Antaa kaikkien hautajaisvieraiden ja muitten diipadaapojen jauhaa mitä haluaa, mielipide on ja pitää olla ja sen saa sanoa, joutumatta vainotuksi. Ja mua saa edelleen vainota vapaasti, mun elämä ei murene siitä, mutta mielipiteetkään eivät ilman kunnon perusteluja muutu, vaikka huutaisitte tai karjuisitte sikaniskanne tumman punaisiksi
Ihanaa kun tietää olleensa oikein ärsyttävä niin että kaikenmaailman kusipäisiä rosamarineitakin jää hampaankoloon potuttamaan pitkäksi aikaa niin että tuntuu! Taidat olla erittäin katkera tyyppi mikä näkyy tuosta vuodatuksestasi. Jatka sitä Minfon typerällä paskallasi täyttämistä, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
.
.
kaukana poissa
.
kaukana poissa
.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
&joku muu kirjoitti:Pieni askel ihmiskunnalle mutta suuri askel palstalle kohti loppua. Tää ketju kuvaa palstan nykytilaa aika hyvin...
Siinä meillä mainio esimerkki "palstan nykytilasta".joku muu kirjoitti:Mikäs täällä on kirjoittaessa. Kuitenki niitä harvoja osioita jossa voi vielä jotain sanoa ilman että joku faktamies alkaa heti mussuttaa, vaikka sitten pilkun paikasta jos ei muuta keksi!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."