MissHolmes

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Mika on MissHolmesin kirjoituksellinen anti talla palstalla ?

MissHolmes selkeasti tuo uutta palstalle ja hanen pohdintansa on vahvasti perusteltuja
17
28%
MissHolmes on ajoittain antanut myos minulle pohtimisen aihetta, vaikka hanen perusteluissaan ei aina ole jarkea
26
43%
En ole seurannut enka huomannut kyseisen nimimerkin kirjoituksia
5
8%
MissHolmes on vain palstatilan tuhlaaja, jolla ei ole mitaan perusteita vaitteilleen
4
7%
MissHolmes pitaisi valittomasti poistaa koko palstalta, koska hanen antinsa palstalle on mitaton
8
13%

Ääniä yhteensä: 60

joku muu
Armas Tammelin

Re: MissHolmes

Viesti Kirjoittaja joku muu »

Damien kirjoitti:^Ja varsinkin se, että kirjoittajat pitävät lautamiesosaston pinnalla. 8)
Mikäs täällä on kirjoittaessa. Kuitenki niitä harvoja osioita jossa voi vielä jotain sanoa ilman että joku faktamies alkaa heti mussuttaa, vaikka sitten pilkun paikasta jos ei muuta keksi! :D
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

rosamarine kirjoitti:No johan on kunnon ajojahti laitettu päälle. Tää on myöskin mielipidefoorumi, missä pitäisi olla sanktiot pohdinnalle/faktoille/paskanjauhannalle/ihan mille tykkäät.

Vai alkaakos täällä näkyä ilmiö nimeltä "sä et saa tulla mun hiekkalaatikolle ja sä et saa koskee mun leluihin"?

Matula, kokeile todellakin sitä vihamiestoimintoa, ainakin jonkin aikaa, kyllä se siitä...
kakira kirjoitti:Muuta en uskalla kommentoida, saatikka ottaa kantaa, en halua "vainotuksi" :oops: :lol:
Tähänkö on tultu? Että mielipidefoorumilla ei uskalleta ottaa enää kantaa? Eikä haluta tulla vainotuksi? Nyt on kovin jotkut "nettipersuunat" tehneet hyvää työtä, koska ei täällä ole mitään virkaa, jos ei uskalleta sanoa sitä, mitä mieltä on!
Antaa kaikkien hautajaisvieraiden ja muitten diipadaapojen jauhaa mitä haluaa, mielipide on ja pitää olla ja sen saa sanoa, joutumatta vainotuksi. Ja mua saa edelleen vainota vapaasti, mun elämä ei murene siitä, mutta mielipiteetkään eivät ilman kunnon perusteluja muutu, vaikka huutaisitte tai karjuisitte sikaniskanne tumman punaisiksi :lol:

Ihanaa kun tietää olleensa oikein ärsyttävä niin että kaikenmaailman kusipäisiä rosamarineitakin jää hampaankoloon potuttamaan pitkäksi aikaa niin että tuntuu! Taidat olla erittäin katkera tyyppi mikä näkyy tuosta vuodatuksestasi. Jatka sitä Minfon typerällä paskallasi täyttämistä, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

.
.

kaukana poissa

.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

joku muu kirjoitti:Pieni askel ihmiskunnalle mutta suuri askel palstalle kohti loppua. Tää ketju kuvaa palstan nykytilaa aika hyvin...
&
joku muu kirjoitti:Mikäs täällä on kirjoittaessa. Kuitenki niitä harvoja osioita jossa voi vielä jotain sanoa ilman että joku faktamies alkaa heti mussuttaa, vaikka sitten pilkun paikasta jos ei muuta keksi! :D
Siinä meillä mainio esimerkki "palstan nykytilasta". :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Vastaa Viestiin