aaah...merzistä sukeutui kotipsykologi, kun noin syvällisesti arvioit kuvieni vaihtamistakin. "häilyvästä ja hallistevasta haluisesta luonteesta kertoo muutkin kuin alati vaihtuvat avattaret" WTF? etkös ole koskaan kuullut, että vaihtelu virkistää??

ja sitten, mä olen kyllä ihan rouva, jos nyt kerran sille linjalle lähdetään. jos viestiketjut olisivat ihan vain niiden esim. kahden kirjoittelijan välisiä henk.koht. keskusteluita niin sitten niitä ei varmaankaan pitäisi olla täällä kaikkien nähtävillä, eikö? jos täällä on ketju, siihen voit luonnollisesti myös kirjoittaa, mutta pitäisikö sinun mielestä aina kysyä ketjun aloittajalta, sopiiko aiheeseen vastata?
ja niin, mitä ja miksi? ihan siksi, että kirjoituksistasi ei sisältöä ihan ekalla (eikä myöskään tokalla) kerralla ymmärrä, joten lienee korrektia kysyä mitä mahdat postauksellasi tarkoittaa, koska luulisin, että sinunkin kommenteissasi on jonkin sorttinen pointti siellä taustalla ja joissain tilanteissa se myös kiinnostaisi (usko tai älä)
mutta tiedätkö, mua ei närästä, että sä et pidä mun tyylistä. ei sun tarvitsekaan, joten mun puolesta tämä keskinäinen nokittelu voi loppua tähän. sä et pidä minusta ja minä en pidä sinusta, ok?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-