Pitti, älä anna kaikkien provojen kiusata, olet kirjoittanut mukavasti ja fiksusti asioista ja se, että joskus elämä ei mene niinkuin sukulaiset tai itse sen joskus on ajatellut, ei tee susta sen huonompaa ihmistä kuin kenestäkään muistakaan. Kirjoitit hyvin ja näin. Arvostan suuresti.
Ja monesti edellisessä ammatissani olin tekemisissa niiden kamalien sosiopaattien kanssa ja voin kertoa, että enemmän inhimillisyyttä löytyi sieltä kuin näistä kunnollisista kansalaisista. Rikos ei koskaan kannata ja olen itse menettänyt pikkuveljeni aika raa'alla tavalla. En ole katkera, shit happens, ja toivon tekijälle, että saisi elämänsä kuntoon, varmaan on saanutkin. Siltikin, aina on toinen mahdollisuus ja niin kauan kun on mahdollisuus laittaa elämänsä uusiksi, se tilaisuus kannattaa käyttää.
Kiitos viime aikaisista piristävistäkin kommenteista, mitä olet kirjoittanut ja toivon sydämestäni, että saat elämäsi kuntoon ja ne ihmiset, jotka ovat sinun lähellä, ne oikeat rakkaat, näkisivät myös, että sydämesi on kultaa.
Eipä mulla muuta sit...
EDIT: Vielä lisäys, kun sain siihen mahdollisuuden
Tosimiehen tunnistaa myös siitä, että osaa pyytää anteeksi. Erittäin kunnioitettavaa!Marsalkka kirjoitti:Anteeksi myös. Menin tuossa vähän liian pitkälle aiemmin.
, Terrieri