Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

:shock: Uuuuuuu Cotton on ihan MIEHEN pituinen sitten NAM
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Huikeat 163,5cm.

Joku täällä aiemmin kertoikin ettei ole voinut korkkareita käyttää kun poikaystävä on ollut saman pituinen. Mulla oli ihan samanlainen tilanne vuosia vuosia sitten. Onneksi pääsin siitä "paatintapista" eroon :lol:
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

176cm. Kouluaikana häiritsi,enään ei juurikaan. Harmittaa vaan,kun ei kauheen korkeita kenkiä kehtaa käyttää, ja hyvännäköisiä/seksikkäitä matalakorkoisia on vaikea löytää...

Toisinaan olen kamalan kateellinen itseäni selvästi lyhyemmille (alle 163cm tjs) naisille..Olisi niin kiva joskus olla sellainen pikkuruinen=/

Mutta, mitä vanhemmaksi on tullut, sitä enemmän olen tullut sinuiksi itseni kanssa. Onneksi En ole koskaan sortunut huonoryhtiseksi pituuteni takia, vaan olen ylpeästi istunut selkä suorana :)
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Pituutta 156cm ja ympärysmitta sama :lol: No ei sentään...mutta pienestä vipuvarresta huolimatta voimaa on: ex-poikaystävä sai jumalattoman kohtauksen, kun menin nostelemaan sitä ihmisten ilmoilla. Höh, mitäs oli sellainen kukkakeppi.
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

lyhyyttä kaikki 155cm :mrgreen:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Kokki myöntää olevansa 180cm tasan.
A man's got to do what a man's got to do.
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ingrid kirjoitti:Pituutta 156cm ja ympärysmitta sama :lol: No ei sentään...mutta pienestä vipuvarresta huolimatta voimaa on: ex-poikaystävä sai jumalattoman kohtauksen, kun menin nostelemaan sitä ihmisten ilmoilla. Höh, mitäs oli sellainen kukkakeppi.
Hmm...jos et olekaan voimanainen vaan se poikaystävä vain oli kevyttä sarjaa edustava? Kyllä nainen kuin nainen nostaa tollaset 60kg.

Itselläni on 175 sentin vipuvarsi. Taitaa olla nykyisin alle keskipituuden mutta olen siitä onnellisessa asemassa että ikinä en ole potenut mitään Tom Cruise-komplekseja...( = Olen NIIIN hyvännäköinen mutta onnettoman lyhyt :wink: )
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

albaanisissi kirjoitti:190+-2cm rinnan ympärys näin penkkireenin jälkeen 148cm :lol: painoo saatte sitte arvailla
Kun omasta rinnanympäryksestäni vähennetään luku 10 saadaan melko tarkkaan meikäläisen omamassa. Albaanisissi siis painaa 138kg jos on samasta luusta veistetty kuin Ripper. 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
elisa_day
Jack Bauer

Re: Pituutesi

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Nyt on kyllä pakko vastata tähän kalluppiin, kun huomasin, että täällähän on pitkiä miehiä (ihanaa :wink: ) sekä pari kohtalontoveria.

Eli pituutta 180 cm, ehkä sentti tai pari ylikin. Joskus kärsin suurista komplekseista pituuden takia, mutta en enää. On kivaa olla pitkä. Ja miehen on ehdottomasti oltava ainakin korkokengän koron verran pidempi. 8)
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

171 cm
Hexan
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Hexan »

167.5 cm. Tasan.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

161,5 cm ja juu, käytän lähes aina korkkareita, lisää katu-uskottavuutta :mrgreen:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Clyde
Axel Foley

Re:

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Jack the Ripper kirjoitti:Hmm...jos et olekaan voimanainen vaan se poikaystävä vain oli kevyttä sarjaa edustava? Kyllä nainen kuin nainen nostaa tollaset 60kg.
Joo, tämänkin edellinen ollut ihme kukkakeppi jota on saanut vähänväliä suojella pahoilta pojilta ;) Inkku, olisi ollut kiva olla paikalla näkemässä pojan ilme 8) Kaveripiiri ihmetteli kun nostin Bonnien. Höh, eihän se paina kuin 100kg enkä minä mikään voimanainen ole :shock:
Nanika ga tooku matteiru to
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

158cm olen minä ja vaikka tätä ei kysytty niin kerron silti, että mieheni on 190cm ja olisi prkl pitänyt lyhyempi ottaa aikanaan :lol:

On nimittäin ärsyttävää olla aivan eri "tasolla" aina. Jos mies antaa seistessä pusun niin joudun varvistamaan ja mies joutuu kumartumaan ja siitä tulee sellainen keskenkasvuinen olo. Joskus vielä ravinteleissa luuhatessamme hitaiden tanssiminen oli sitä, että mies kuikuilee pääni yli tanssilattialle (tai minne lie...) ja minä haistelen miehen kainaloita. Naimisiin mennessä käsikynkkä ei onnistunut koska käteni olisi ollut yläviistossa joten mentiin sitten käsi kädessä vaan. Minkäänlainen seisten tapahtuva seksi ei tietenkään onnistu.

Eli siis minun pääni yltää suurinpiirtein miehen kainaloon seistessä ja se on oikeasti ärsyttävää. Joku 175cm mies olis tässä suhteessa just passeli, olis vähän pidempi muttei huitelis tuolla taivaissa kuitenkaan.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti: Minkäänlainen seisten tapahtuva seksi ei tietenkään onnistu.
Syliseksi,mies seisoo ja sinä sylissä.Takaapäin,molemmat seisoo,tosin sinä kumarassa...
Kyllä näitä variaatioita riittää :wink:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin