Ja toisaalta, miksi ihmeessä minä puhuisin tässä ketjussa pelkästään eksäni älykkyysosamäärästä, ihankuin se edes minua kiinnostaisi hah hah
Pituutesi
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pituutesi
Heh...aivan 
Ja toisaalta, miksi ihmeessä minä puhuisin tässä ketjussa pelkästään eksäni älykkyysosamäärästä, ihankuin se edes minua kiinnostaisi hah hah
(lopetan eksästä puhumisen ny tyystin, kun ei kiinnosta muutenkaan)
Viimeksi muokannut rosamarine, Pe Heinä 31, 2009 9:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Olen exäsi
181, levossa. Ja pystyyn kun nousee, niin sentin verran hupenee nivelvalysten kiinni vetaytymiseen 
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Miehen paras mitta 18-20cm, ilman mitään ylimääräisiä tiimalasimutotoja. Tasainen paksuhko rinko paras

ELÄ ja anna toisten elää
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
^Onko kyseisestä puutarhatontusta iloa muualla kuin petuniapuskan vahtina? 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kyllä sillä puutarhan tyhjän kolon ainakin täyttääDamien kirjoitti:^Onko kyseisestä puutarhatontusta iloa muualla kuin petuniapuskan vahtina?
ELÄ ja anna toisten elää
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ennalta tutkimattomiin koloihin kannattaa heittää raidin muurahaiskarkotetta ennen puutarhatonttua. 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Onneksi k.o. kolo on monen taholta tutkittu, todettu hyväksi iman mitään ötököitä ja nykyinen tonttu täyttää sen täydellisestiDamien kirjoitti:Ennalta tutkimattomiin koloihin kannattaa heittää raidin muurahaiskarkotetta ennen puutarhatonttua.
ELÄ ja anna toisten elää
-
rosamarine
- Adrian Monk
MegarepsCopy kirjoitti:Olen exäsi
HeheeMegarepsNo moikka eksä
Jokos olet kertonut puutarhatontun koon btw?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Eiih persia! Sun on pakko olla mun eksä koska se on todellakin bemari mies!Copy kirjoitti:HeheeMegarepsNo moikka eksä
Jokos olet kertonut puutarhatontun koon btw?
Kato mun Bemari hajosi, lähti samalla aikas monta centtiä pois
Joo, mun äiti on 155cm ja isukki 180cm, että pysytään melkein asiassa
Itseasiassa en omista bemaria (on kai sitä kokoa ilman bmw:täkin
Puhun hmmn.. normaalisti tai hiukka nopeammin, vähän kuin kirjoitan, aina saa korjailla :DKusipääksi sanottu joskus Exän(vai monikossa pitäisi sanoa =) tiimoilta, maybe maybe, maailma on pieni. Jos nyt vedetään kunnolla OT:si niin muutama lause (tässä joskus) pisti silmään, puhuit samanlailla kuin mun isoveli

Puhun hmmn.. normaalisti tai hiukka nopeammin, vähän kuin kirjoitan, aina saa korjailla :DKusipääksi sanottu joskus Exän(vai monikossa pitäisi sanoa =) tiimoilta, maybe maybe, maailma on pieni. Jos nyt vedetään kunnolla OT:si niin muutama lause (tässä joskus) pisti silmään, puhuit samanlailla kuin mun isoveli
Mielenkiintoista, nyt lähden kauppaan ja sillä reissulla pohdin pituuksiaJoo, mun äiti on 155cm ja isukki 180cm, että pysytään melkein asiassa
Tama nyt periaatteessa kuuluisi tuonne Vapaan Keskustelun Tuksu ketjuun, mutta ihan pakko oli laittaa tanne, johtuen tuosta Kakiran sanailusta 
Ja ettei mene OT:ksi, niin todettakoon, etta toinen veljistani on hieman lyhyempi ja toinen hieman pidempi kuin mina
Kakira kirjoitti:Kyllä sillä puutarhan tyhjän kolon ainakin täyttää
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1512893Iltasanomat kirjoitti:Kanerva myös toteaa yhden viestinsä lopuksi: "Kuulostaa lähes fantasialta. Oletko pitänyt puutarhasi kunnossa?"
Ja ettei mene OT:ksi, niin todettakoon, etta toinen veljistani on hieman lyhyempi ja toinen hieman pidempi kuin mina
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Jos nettitestiin on luottaminen, niin enpähän kuulu ainakaan enemmistöön.rosamarine kirjoitti:Muoks. Luulen, että 176 olisi liian korkea jopa sinulle, koska suurin osa (n. 68 %) ihmisistä asettuu älykkyysosamäärältään välille 85–115 =)
Ja jottei menisi OT:ksi niin isäni on yli 190 cm ja äitini jotain 165 cm tietämillä. Olen samanpituinen täysi-ikäisten pikkuveljieni kanssa ja pikkusiskostani tulee näillä näkymin yhtä pitkä kuin minusta.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Jaa puhuin vai?Copy kirjoitti: Jos nyt vedetään kunnolla OT:si niin muutama lause (tässä joskus) pisti silmään, puhuit samanlailla kuin mun isoveli![]()
Ainiin, mun eksä ei ole kusipää, se on oikein kultanen, mukava hemmo kun on 1000 kilsaa välissä
(meillä on nykyään hyvät välit)
Ei nettitesteihin ole luottaminenelisa_day kirjoitti:Jos nettitestiin on luottaminen, niin enpähän kuulu ainakaan enemmistöön. 8
Juu, mun mummo oli 150cm eli voisin päätellä, että meidän suvussa tyttäret kasvaa aina hitusen äitejään pidemmiksi ja pojat/miehet kasvaa niin, että vain taivas on rajana