Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja markja »

ABC kirjoitti:Vaihtakaa markjan yleistyksiin sanan 'nainen' tilalle 'neekeri', niin mikään moderoitu palsta tai verkkolehti tässä maassa ei niitä julkaisisi. John Lennon oli selvästikin väärässä sanoessaan, että "naiset ovat yhteiskunnan neekereitä". Neekereitä ei nykyisin saa haukkua mutta naisia saa!
Kaltaisesi sananvapauden viholliset pitäisi lähettää kaikki junalla Kiinaan. Sinusta epämiellyttäviä asioita ei saisi sanoa ääneen jos et ole niistä samaa mieltä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

ketsku kirjoitti:
Miten joku voi oikeasti olla noin saatanan tyhmä lehmä kuin sinä olet? En minä ole missään väittänyt, etteikö tehtävään olisi ollut muita hakijoita. Valehtelet taas tapasi mukaan.
Ahaa, okei. Mitäs sille sun oikeusjutulle sitä työnantajaa vastaan kuuluu joka ei ottanut sua töihin netistä lukemiensa juttujen perusteella? Ja edelleen kiinnostaa mikä tuo sun erityisen paska hommasi mahtaa olla?
Vastattattu jo sinulle useampaan kertaan, mutta idioottina et tietenkään tajua taaskaan. Vituttaako, kun jatkuvasti osoitan, miten tyhmä ja luku- ja/tai ymmärrystaidoton olet? Vai etkö tajua sitäkään?
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Miten joku voi oikeasti olla noin saatanan tyhmä lehmä kuin sinä olet? En minä ole missään väittänyt, etteikö tehtävään olisi ollut muita hakijoita. Valehtelet taas tapasi mukaan.
Ahaa, okei. Mitäs sille sun oikeusjutulle sitä työnantajaa vastaan kuuluu joka ei ottanut sua töihin netistä lukemiensa juttujen perusteella? Ja edelleen kiinnostaa mikä tuo sun erityisen paska hommasi mahtaa olla?
Vastattattu jo sinulle useampaan kertaan, mutta idioottina et tietenkään tajua taaskaan. Vituttaako, kun jatkuvasti osoitan, miten tyhmä ja luku- ja/tai ymmärrystaidoton olet? Vai etkö tajua sitäkään?
Älä kiertele vaan vastaa esittämiini kysymyksiin: Mitäs sille sun oikeusjutulle sitä työnantajaa vastaan kuuluu joka ei ottanut sua töihin netistä lukemiensa juttujen perusteella? Ja edelleen kiinnostaa mikä tuo sun erityisen paska hommasi mahtaa olla?

Muitakin kiinnostaa!
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

markja kirjoitti: Miksi jauhat tuota paskaa, minkä olen tuhat sivua sitten selittänyt rautalangasta vääntäen?
Oot tuhat sivua sitten selittänyt "tuota paskaa"? Mitä mustikkaa? eiku vattua...

markja kirjoitti:Tuhat kertaa jo sanottuna: Jos naisia vituttaa se, että naiset keskimäärin saavat paskempaa palkkaa kuin miehet keskimäärin, niin siitä sitten vaan naiset, painukaa hitsareiksi, putkimiehiksi, diplomi-insinööreiksi jne. jne. eli sellaisille aloille, jossa maksetaan enemmän palkkaa kuin mitä hoitsuille, siivoajille ja tarjoilijoille maksetaan. Ammatinvalinta on JOKAISEN HENKILÖKOHTAINEN ASIA JA VALINTA ja sen seurauksena tuleva palkkaus on siis niin ikään JOKAISEN HENKILÖKOHTAINEN ASIA JA VALINTA.
Jos ei oma palkka ja työtehtävä miellytä naisia, niin sopii katsoa peiliin vaan.
Olet oikeassa tässä! Eikä kaduta oma palkkapussi!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
markja
Adrian Monk
Viesti:

ketsku kirjoitti:Älä kiertele vaan vastaa esittämiini kysymyksiin: Mitäs sille sun oikeusjutulle sitä työnantajaa vastaan kuuluu joka ei ottanut sua töihin netistä lukemiensa juttujen perusteella? Ja edelleen kiinnostaa mikä tuo sun erityisen paska hommasi mahtaa olla? Muitakin kiinnostaa!
Tuohon olen vastannut jo kaksi kertaa tämän ketjun aikana. Pelle.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Aamulehti.fi:
Äidiltä huostaanotettu jo 13 lasta - Taas raskaana!
...36-vuotias Winters on ollut elämästään suuren osan raskaana, mutta hän on saanut pitää lapsiaan itsellään korkeintaan kahden vuoden ikään asti...Äidin mukaan viranomaiset ovat toimineet todennäköisesti oikein ottaessaan hänen lapsensa huostaan, mutta siitä huolimatta hän haluaisi vielä "toisen" mahdollisuuden.
No niin, taas näitä tapauksia. Naisen oikeus lapseen ylittää sekä miesten oikeudet omaan kehoonsa, että lasten oikeudet saada syntyä haluttuna ja elää tervettä elämää. Ja yhteiskunta senkun maksaa vaan...
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:Aamulehti.fi:
Äidiltä huostaanotettu jo 13 lasta - Taas raskaana!
...36-vuotias Winters on ollut elämästään suuren osan raskaana, mutta hän on saanut pitää lapsiaan itsellään korkeintaan kahden vuoden ikään asti...Äidin mukaan viranomaiset ovat toimineet todennäköisesti oikein ottaessaan hänen lapsensa huostaan, mutta siitä huolimatta hän haluaisi vielä "toisen" mahdollisuuden.
No niin, taas näitä tapauksia. Naisen oikeus lapseen ylittää sekä miesten oikeudet omaan kehoonsa, että lasten oikeudet saada syntyä haluttuna ja elää tervettä elämää. Ja yhteiskunta senkun maksaa vaan...
Siis hetki, mitä tekemistä tuolla yllä olevalla uutispätkällä on miehen kehon kanssa? Mikä juttu toi miehen oikeudet omaan kehoon on?
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Älä kiertele vaan vastaa esittämiini kysymyksiin: Mitäs sille sun oikeusjutulle sitä työnantajaa vastaan kuuluu joka ei ottanut sua töihin netistä lukemiensa juttujen perusteella? Ja edelleen kiinnostaa mikä tuo sun erityisen paska hommasi mahtaa olla? Muitakin kiinnostaa!
Tuohon olen vastannut jo kaksi kertaa tämän ketjun aikana. Pelle.
Ei kuule löydy. Sitä on kyllä kysytty useammankin kerran useiden eri henkilöiden toimesta mutta vastausta ei ole tullut. Lisäksi löysin tekstin joulukuulta jossa sanot, että sinun ja naiskollegasi palkat ovat täsmälleen samat. Nyt 7 kuukauden aikana palkkasi on kuitenkin parempi kuin muiden? Minkäköhän ylennyksen säkin muka olet tänä aikana ehtinyt saada. Olisit varmasti infonnut siitä jotenkin joten epäilenpä, että valehtelet palkastasi. Ja pakko kyllä välillä epäillä, että onko sulla töitä ollenkaan. Kuka tollasta naistenvihaajaa voi pitää töissä jossa työkavereina ja potilaina on naisia? Vaikea kuvitella, että osaat käyttäytyä asiallisesti naisia kohtaan missään.
markja
Adrian Monk
Viesti:

ketsku kirjoitti:Siis hetki, mitä tekemistä tuolla yllä olevalla uutispätkällä on miehen kehon kanssa? Mikä juttu toi miehen oikeudet omaan kehoon on?
Niin, sinusta on outoa, että miehillä pitäisi olla oikeus heidän omaan kehoonsa.
Ei kuule löydy.
Sinun tyhmyydellesi ja lukutaidottomuudellesi minä en voi mitään.
Lisäksi löysin tekstin joulukuulta jossa sanot, että sinun ja naiskollegasi palkat ovat täsmälleen samat. Nyt 7 kuukauden aikana palkkasi on kuitenkin parempi kuin muiden? Minkäköhän ylennyksen säkin muka olet tänä aikana ehtinyt saada.
Idioottina et siis tajua, että
A) Saan todellakin samaa palkkaa kuin TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ tekevät naispuoliset kollegat.
B) Saan todellakin hieman parempaa palkkaa kuin naispuoliset kollegani.
C) Kaikki kollegani työpaikallani EIVÄT TEE täsmälleen samaa työtä kuin mitä minä saan.

Et tajua, että naispuoliset kollegani eivät tee TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ kuin mitä minä teen ja siksi minä saan hieman heitä parempaa palkkaa, mutta, palkkani on tietysti sama kuin TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ tekevillä naiskollegoillani on. Et tajua näinkään yksinkertaista asiaan, aivan kuten muutkaan idioottifemakot, siksi luulette, että miehillä on parempi palkka kuin naisille.
Kuka tollasta naistenvihaajaa voi pitää töissä jossa työkavereina ja potilaina on naisia? Vaikea kuvitella, että osaat käyttäytyä asiallisesti naisia kohtaan missään.
Idioottina femakkona kuvittelet, että miesten sukupuolisyrjinnästä puhuminen ja naisten etuoikeuksista valittaminen tekee minusta naisten vihaajan. Sinä se vihaaja olet, kun haluat, että miehiä on syrjittävä jatkossakin ja naisten on jatkossakin saatava nauttia etuoikeuksistaan. Minä kannatan tasa-arvoa, sinä syrjintää.
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Siis hetki, mitä tekemistä tuolla yllä olevalla uutispätkällä on miehen kehon kanssa? Mikä juttu toi miehen oikeudet omaan kehoon on?
Niin, sinusta on outoa, että miehillä pitäisi olla oikeus heidän omaan kehoonsa.

Ei kuule löydy.
Sinun tyhmyydellesi ja lukutaidottomuudellesi minä en voi mitään.
Niin vai onko asia niin, että sinä et ole vastannut siihen kysymykseen? Voisitko viisaana ja lukutaidollisena etsiä mulle sen vastauksen?

Et tajua, että naispuoliset kollegani eivät tee TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ kuin mitä minä teen ja siksi minä saan hieman heitä parempaa palkkaa, mutta, palkkani on tietysti sama kuin TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ tekevillä naiskollegoillani on. Et tajua näinkään yksinkertaista asiaan, aivan kuten muutkaan idioottifemakot, siksi luulette, että miehillä on parempi palkka kuin naisille.
Tää edelleen kuulostaa valheelta. Mikä homma on sellainen mitä muut sairaanhoitajat eivät tee mutta yksi tekee? Taidat saada kuitenkin vain jotain henkilökohtaista mieslisää? Mikä juuri susta tekee niin erikoisen sairaanhoitajan, että sulla on paremmin palkattu eri homma kun niillä naiskollegoillasi? Mä perustelin oman palkkani, perustele sinäkin omas!
Kuka tollasta naistenvihaajaa voi pitää töissä jossa työkavereina ja potilaina on naisia? Vaikea kuvitella, että osaat käyttäytyä asiallisesti naisia kohtaan missään.
Idioottina femakkona kuvittelet, että miesten sukupuolisyrjinnästä puhuminen ja naisten etuoikeuksista valittaminen tekee minusta naisten vihaajan. Sinä se vihaaja olet, kun haluat, että miehiä on syrjittävä jatkossakin ja naisten on jatkossakin saatava nauttia etuoikeuksistaan. Minä kannatan tasa-arvoa, sinä syrjintää.
Kyllä sä olet kuule tuhannesti todistanut olevasi ihan oikea naistenvihaaja. Sä et vain puhu sukupuolisyrjinnästä vaan myös vihaat naisia. Sen nyt tajuaa sun tekstejä lukiessa varmaan ihan jokainen.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Ketsku,
markja kirjoitti:Et tajua, että naispuoliset kollegani eivät tee TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ kuin mitä minä teen ja siksi minä saan hieman heitä parempaa palkkaa, mutta, palkkani on tietysti sama kuin TÄSMÄLLEEN SAMAA TYÖTÄ tekevillä naiskollegoillani on.
markja ei tee samaa työtä kuin työtoverinsa ja siksi saa parempaa palkkaa. Hänen kolleegoillaan, jotka siis tekevät samaa työtä mitä markja, saavat saman verran palkkaa vaikka ovatkin naisia.
Ajattelin vääntää rautalangasta, ajattelin, että et hoksannut mitä markja ajoi takaa.
Nanika ga tooku matteiru to
markja
Adrian Monk
Viesti:

ketsku kirjoitti:Kyllä sä olet kuule tuhannesti todistanut olevasi ihan oikea naistenvihaaja. Sä et vain puhu sukupuolisyrjinnästä vaan myös vihaat naisia. Sen nyt tajuaa sun tekstejä lukiessa varmaan ihan jokainen.
Hienosti väistit ja koetat puhua jostain muusta kuin itse aiheesta. Harmittaako, kun sunt on taas ajettu nurkkaan, typerät väittämäsi nuijittu lyttyyn yksi kerrallaan, valheesi paljastettu ja typeryytesi kaikkien nähtävillä?

Tietysti harmittaa. Ethän muuten tuollaista soopaa kirjoittelisi ja puhuisi asian vierestä koko ajan.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Clyde kirjoitti:markja ei tee samaa työtä kuin työtoverinsa ja siksi saa parempaa palkkaa. Hänen kolleegoillaan, jotka siis tekevät samaa työtä mitä markja, saavat saman verran palkkaa vaikka ovatkin naisia. Ajattelin vääntää rautalangasta, ajattelin, että et hoksannut mitä markja ajoi takaa.
Kun lukee tämmöisiä kirjoituksia, niin ei enää ole niin kovin suuri ihme, miksi eräät naiset luulevat, että heitä syrjitään. He vain ovat yksinkertaisesti aivan liian tyhmiä ymmärtämään logiikkaa ja järkeviä perusteluita ja siksi uskovat kaikenlaiseen hömppään ja valheisiin, vaikka heille vääntää rautalankaa miten paljon tahansa.

Minä saan samaa palkkaa kuin samaa työtä ja työtehtävää samalla kokemuksella tekevä nainenkin saa. Minun työni, työtehtäväni ja kokemukseni poikkeavat toki paljonkin siitä, mitä keskiverto naisella hoitoalalla on, jonka vuoksi palkkanikin poikkeaa hieman siitä, mitä keskiverto naisella hoitoalalla on. Femakot eivät tajua näinkään yksinkertaisia asioita, koska he ovat idiootteja.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ja hoitoalan palkat ovat edelleen perseestä.... anteeksi.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

rosamarine kirjoitti:Ja hoitoalan palkat ovat edelleen perseestä.... anteeksi.
Komppaan täysin.
Nanika ga tooku matteiru to
Lukittu