Kioskimies ja DNA
Re: Kioskimies ja DNA
Niin, ei ehkä mikään viittaa Assmaniin, mutta oli kuitenkin jossaan vaiheessa epäiltyjen listalla?
Niinkuin muutama muukin henkilö -joiden nimiä en todellakaan muista ulkoa... (Sorry).
Niin:
Jos/Kun Gustafsson on ainoa (?) elossa oleva, niin toki on helppo syyttää häntä. (Niinkuin tiedämme).
Ja vaikka syyllistä/syyllisiä ei ole saatu kiinni - tullaanko koskaan saamaan kiinni? - on ymmärrettävää ettei DNA:ta tai muita todisteita varmaan löydy -ainakaan hyväkuntoisina-, niin salaliittoteoriat elävät mielikuvissa. -Ja sekin on ihan ymmärrettävää, kun on nämä spekulaatiot ja pakkomielteet.
-Ehkä joku todella hyvä valehtelija, -patologinen valehtelija- onkin syyllinen. Joku sen aikaisista poliiseista, kun eivät tehneet tutkintaa kunnolla?
(Huh huh, mikä spekulaatio, sorry).
Niinkuin muutama muukin henkilö -joiden nimiä en todellakaan muista ulkoa... (Sorry).
Niin:
Jos/Kun Gustafsson on ainoa (?) elossa oleva, niin toki on helppo syyttää häntä. (Niinkuin tiedämme).
Ja vaikka syyllistä/syyllisiä ei ole saatu kiinni - tullaanko koskaan saamaan kiinni? - on ymmärrettävää ettei DNA:ta tai muita todisteita varmaan löydy -ainakaan hyväkuntoisina-, niin salaliittoteoriat elävät mielikuvissa. -Ja sekin on ihan ymmärrettävää, kun on nämä spekulaatiot ja pakkomielteet.
-Ehkä joku todella hyvä valehtelija, -patologinen valehtelija- onkin syyllinen. Joku sen aikaisista poliiseista, kun eivät tehneet tutkintaa kunnolla?
(Huh huh, mikä spekulaatio, sorry).
Ei pitäs aina puhuu näin paljon..
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
Tosikot älkää vaivautuko - ei ihminen aina toiselle vittuile.
^Nimim. teemu on toisessa ketjussa kirjoittanut tarkkaan Assmanniin kohdistuneista epäilyistä sekä myös tutkinnasta. Vaatteet on tutkittu (toisin kuin väitetään), sormenjälkiä verrattu rannasta löytyneeseen pulloon jne.
Toisekseen, kuolleita vastaan ei voida nostaa syytteitä, joten nuo vaateet sukulaisten DNA-tutkimuksista voi unohtaa.
Toisekseen, kuolleita vastaan ei voida nostaa syytteitä, joten nuo vaateet sukulaisten DNA-tutkimuksista voi unohtaa.
Onko tästä jossain parempaa tietoa? Siis siitä, että Mäki olisi ollut pelastettavissa? Vai oliko trauma niin massiivinen (kallo sisäänpainunut isolta alueelta), että turvotus aivoissa aiheutti ns. aivokuoleman, jossa sydän lyö, mutta hengitys lakkaa? Ja ihminen myös näyttää kuolleelta.konsta kirjoitti:Oikeuslääkärin mukaan myös AM eli iskujensa jälkeen jonkin aikaa, eikä häntä "varmistettu". Sodista tiedetään, että pahemmistakin vammoista on selvitty.
Ei tuosta ollut muuta mainin, kuin se, että AM ei kuollut välittömästi. Veikkaisin juuri tuota, että sydän löi, mutta näytti kuolleelta, kuten ehkä Nilsikin.Mariacka kirjoitti:Onko tästä jossain parempaa tietoa? Siis siitä, että Mäki olisi ollut pelastettavissa? Vai oliko trauma niin massiivinen (kallo sisäänpainunut isolta alueelta), että turvotus aivoissa aiheutti ns. aivokuoleman, jossa sydän lyö, mutta hengitys lakkaa? Ja ihminen myös näyttää kuolleelta.konsta kirjoitti:Oikeuslääkärin mukaan myös AM eli iskujensa jälkeen jonkin aikaa, eikä häntä "varmistettu". Sodista tiedetään, että pahemmistakin vammoista on selvitty.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Joo Nisukkasi kuali myäs, mutta heräs kualleista, ja taas oli yksi ihme Bootomin tapahtumiin lisää, konstalta löytyy juttuja heh heh.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Näin luulen käyneen. Tuulikin sydän luultavasti löi jonkun aikaa, hengitys lakkasi ja aivot oli mennyttä.Mariacka kirjoitti:Onko tästä jossain parempaa tietoa? Siis siitä, että Mäki olisi ollut pelastettavissa? Vai oliko trauma niin massiivinen (kallo sisäänpainunut isolta alueelta), että turvotus aivoissa aiheutti ns. aivokuoleman, jossa sydän lyö, mutta hengitys lakkaa? Ja ihminen myös näyttää kuolleelta.konsta kirjoitti:Oikeuslääkärin mukaan myös AM eli iskujensa jälkeen jonkin aikaa, eikä häntä "varmistettu". Sodista tiedetään, että pahemmistakin vammoista on selvitty.
Aivan eri asia kuin se, että Gustafsson oli selkeästi havaittavissa eläväksi eikä siihen mitään pulssien testaamisia tarvita. Kyllä sen huomaa jo kohtalaisen matkan päästä hengittääkö joku vai ei. Tästä minulla on henkilökohtaista kokemusta kun löysin lähipiiriin kuulunen henkilön kuolleena.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Höpö höpö Konsta, Nils ei todellakaan näyttänyt kuolleelta, vaan hengitti kuten elävä ihminen tekee. Sen kyllä huomaa hengittääkö joku vai ei. Saat luvan keksiä paremman selityksen miksi kiilusilmä jätti Gustafssonin henkiin vaikka on hän oli selvästi elossa. Ja jätä ne ikuiset löpinäsi siitä, että kyseessä ei ollut tappamisen ammattilainen eikä pulsseja mitattu.konsta kirjoitti:[
Ei tuosta ollut muuta mainin, kuin se, että AM ei kuollut välittömästi. Veikkaisin juuri tuota, että sydän löi, mutta näytti kuolleelta, kuten ehkä Nilsikin.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Niin, oliko paikalla ammattitappaja, joka voimakkailla käsillään käsitteli tottuneesti tikaria ja raskasta astaloa, koska kaikki kävi niin äänettömästi.
Vai oliko "akentti-arvaamaton", joka tupeksi totaalisesti, sillä yksi jäi henkiin.
- hymm -
Vai oliko "akentti-arvaamaton", joka tupeksi totaalisesti, sillä yksi jäi henkiin.
- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Kyllä kioskimiehen lapsi on ollut sitä mieltä että isänsä ei ole tappanut niitä telttailijoita.
On minulle itse henkilökohtaisesti näin sanonut.
On minulle itse henkilökohtaisesti näin sanonut.
Tietoa tulee koko ajan lisää ja sitä kaivataan. On hyvä muistaa ja tietää, että sellaistakin tietoa on todella paljon, jota ei näillä palstoilla yleisesti esitellä.
Yv tä vain rohkesti ja kootaan yhdessä tietoa yksiin kansiin.
Yv tä vain rohkesti ja kootaan yhdessä tietoa yksiin kansiin.
Totuus on faktojen tunnustamista.
-
Ron_Burgundy
- Nikke Knatterton
Tuosta AM:n elämisestä/aivokuolleisuudesta voin kertoa sen, että aikoinaan teurastushommia tehneenä tiedän sen, että esim. nauta tainnutetaan tainnutuspistoolilla, jolloin siitä tulee aivokuollut. Hengitys pysähtyy ja silmärefleksit lakkaavat. (koetetaan koskettaa silmäripsiä ja mitään ei tapahdu) mutta sydä lyö ja refleksinomaiset liikkeet saattavat olla yllättävänkin voimakkaita.
Eli tainnutuksen jälkeisessä "pistämisessä" jolloin veret lasketaan, pitää olla varovainen ettei tule osumaa refleksinomaisesta potkusta. Pistopaikka on nautaeläimellä lähes vastaava kohta kuin johon seppoa oli puukotettu.
Minun mielestäni surmaaja on ollut jonkin verran perillä teurastamisesta, ellei kyseessä ollut sattuma/vahinko puukottaessa että osui tiettyyn paikkaan.
Syynä muiden uhrien puukottamiselle voisi olla se, että heihin on tullut aivovaurio ja jäänyt refleksin aiheuttamia liikkeitä jolloin surmaaja on ajatellut että he eivät kuolleet ja on päättänyt viimeistellä puukolla. Nautaeläimellä 10 min tainnutuksesta, niin ei tule verta juuri mitään vaikka tökit puukolla ellei osu valtimoon (irmelin niskassa olleet jäljet) vaikka refleksejä olisi.
Nautaa teurastettaessa taas epäonnistunut tainnutus tekee sen, että nauta tipahtaa heti, refleksinoamaisia pakkoliikkeitä ei ole, mutta virkoaa jonkin ajan kuluttua. Näin on voinut käydä NG:lle että on mennyt vain tajuttomaksi, eikä ole ollut pakkoliikkeitä jolloin surmaaaja ajatteli hänen kuolleen.
No tämä oli tällaista ajatusten virtaa jota en ole aiemmin paljastanut. Nimim yli 500 nautaa teurastaneena
Eli tainnutuksen jälkeisessä "pistämisessä" jolloin veret lasketaan, pitää olla varovainen ettei tule osumaa refleksinomaisesta potkusta. Pistopaikka on nautaeläimellä lähes vastaava kohta kuin johon seppoa oli puukotettu.
Minun mielestäni surmaaja on ollut jonkin verran perillä teurastamisesta, ellei kyseessä ollut sattuma/vahinko puukottaessa että osui tiettyyn paikkaan.
Syynä muiden uhrien puukottamiselle voisi olla se, että heihin on tullut aivovaurio ja jäänyt refleksin aiheuttamia liikkeitä jolloin surmaaja on ajatellut että he eivät kuolleet ja on päättänyt viimeistellä puukolla. Nautaeläimellä 10 min tainnutuksesta, niin ei tule verta juuri mitään vaikka tökit puukolla ellei osu valtimoon (irmelin niskassa olleet jäljet) vaikka refleksejä olisi.
Nautaa teurastettaessa taas epäonnistunut tainnutus tekee sen, että nauta tipahtaa heti, refleksinoamaisia pakkoliikkeitä ei ole, mutta virkoaa jonkin ajan kuluttua. Näin on voinut käydä NG:lle että on mennyt vain tajuttomaksi, eikä ole ollut pakkoliikkeitä jolloin surmaaaja ajatteli hänen kuolleen.
No tämä oli tällaista ajatusten virtaa jota en ole aiemmin paljastanut. Nimim yli 500 nautaa teurastaneena
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Hohhoijaa. Ikiwanha selitys NG eloonjäämiselle. Et ole ensimmäinen, joka esittää samaa ikivanhaa ja teennäistä selitystä.Ron_Burgundy kirjoitti:
Gustafssonin eloonjäämiselle on realistisempi selitys. Tiedätkö mikä se on?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
strangelove
- Adrian Monk
Murhaaja hakkasi uhrejaan satunnaisesti. Joku häiritsi "toimitusta", jolloin murhaaja joutui keskeyttämään riehumisensa.groot kirjoitti:Hohhoijaa. Ikiwanha selitys NG eloonjäämiselle. Et ole ensimmäinen, joka esittää samaa ikivanhaa ja teennäistä selitystä.Ron_Burgundy kirjoitti:
Gustafssonin eloonjäämiselle on realistisempi selitys. Tiedätkö mikä se on?
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Höpö höpö. Iskut olivat tarkkoja ja osuivat päänalueelle. Mikään ei häirinnyt tekijää, se ei ole selitys NG henkiinjäämiselle. Etkö sinäkään tiedä oikea selitystä miksi NG on elossa?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Jos surmaaja hakkasi sattumanvaraisesti uhreja, silloin olisi kaikkien pitänyt saada tasapuolisiesti vammoja ja suurimman vieläpä muita enemmän, jollei hän sitten ole piiloutunut muiden uhrien alle.
Sitä olen ihmetellyt, kuinka Irmelin pään vammat ovat suurimmalta osalta vasemmalla puolella, kun hän Gussen mukaan nukkui vasemmalla kyljellään?
Eiköhän tuo kioskimiehen DNA ole jollain tavalla tutkittu, kuten on tutkittu P.P:n ja muutaman muunkin epäilyksen alaisena olleen.
Luulisin poliisin näin ainakin tehneen, niin kioskimiehen sukulaisten kohdalla, sillä kukapa haluaisi ikänsä kantaa syyllisen viittaa, mutta kun vierasta DNA-jälkeä ei ole teltasta löytynyt, niin aika mahdottomalta tuntuu, että joku ulkopuolinen olisi hikoilematta hakannut ja puukottanut kaksi pikkutyttöä ja yhden hyväkuntoisen nuorukaisen hengiltä.
Kyllä kuolaa ja hikeä pitäisi teltasta löytyä ja nimenomaan tuon kiilusilmäisen surmaajan, joten teltta vaan uuteen, erittäin tarkkaan syyniin.
Jätettäköön Tarja Halosen ensivuoden lisämäärärahat pois ja sijoitetaan nekin selvittämättömien murhatapausten tutkintoihin, niin hyvää tulee.
Entäs jos mitään ei teltan uusista erittäin tarkoista tutkimuksista huolimatta löydykään?
Kuinka suuri mahdollisuus voi olla sellainen, ettei surmaaja tappotöissään jätä minkäänlaista DNA-jälkeä itsestään telttaan, ei hikeä, ei räkää ?
Mielestäni 0 %:a.
Sitä olen ihmetellyt, kuinka Irmelin pään vammat ovat suurimmalta osalta vasemmalla puolella, kun hän Gussen mukaan nukkui vasemmalla kyljellään?
Eiköhän tuo kioskimiehen DNA ole jollain tavalla tutkittu, kuten on tutkittu P.P:n ja muutaman muunkin epäilyksen alaisena olleen.
Luulisin poliisin näin ainakin tehneen, niin kioskimiehen sukulaisten kohdalla, sillä kukapa haluaisi ikänsä kantaa syyllisen viittaa, mutta kun vierasta DNA-jälkeä ei ole teltasta löytynyt, niin aika mahdottomalta tuntuu, että joku ulkopuolinen olisi hikoilematta hakannut ja puukottanut kaksi pikkutyttöä ja yhden hyväkuntoisen nuorukaisen hengiltä.
Kyllä kuolaa ja hikeä pitäisi teltasta löytyä ja nimenomaan tuon kiilusilmäisen surmaajan, joten teltta vaan uuteen, erittäin tarkkaan syyniin.
Jätettäköön Tarja Halosen ensivuoden lisämäärärahat pois ja sijoitetaan nekin selvittämättömien murhatapausten tutkintoihin, niin hyvää tulee.
Entäs jos mitään ei teltan uusista erittäin tarkoista tutkimuksista huolimatta löydykään?
Kuinka suuri mahdollisuus voi olla sellainen, ettei surmaaja tappotöissään jätä minkäänlaista DNA-jälkeä itsestään telttaan, ei hikeä, ei räkää ?
Mielestäni 0 %:a.