Miksi Nisse ei voi olla syyllinen?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Niin - " miksi Nisse ei voi olla syyllinen " ?

BJ3S tulee ratkeamaan ehkä hyvinkin pian. Huhun mukaan on saatu nimiä ja osoitteita selville, joista ja joiden avulla voi löytyä materiaalia, joka todistaa illan kulusta ehkä ratkaisevaakin.

- hymm -
....ehkä.....huhun mukaan....voi löytyä...ehkä.....:shock:

Toi on hyvä, pidä toi linja. Huhun mukaan :D
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:Toi on hyvä, pidä toi linja. Huhun mukaan :D
Niinpä - ja se huhu saattaa virkistää erään muistia taas aivan uskomattoman omituisesti.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:
papillon kirjoitti:Toi on hyvä, pidä toi linja. Huhun mukaan :D
Niinpä - ja se huhu saattaa virkistää erään muistia taas aivan uskomattoman omituisesti.
- hymm -
Kun nyt yksi linja on ajettu aivan loppuun saakka, ja todettu sen päässä oleva henkilö virallisestikin syyttömäksi, niin eikö olisi viisasta vaihtaa painopistettä toiseen kohteeseen ja kokeilla lisätutkimuksia sielläkin.

Näinkin voi ajatella. On turha iskeä päätään seinään, jos se ei johda mihinkään. Alibista on turha puhua, sillä tekijä voi hyvin olla väärän alibin takana piilossa. Jos kysymyksessä on väärä alibi, niin siinä tapauksessa asiasta tietää useampi kuin yksi henkilö. Nämä väärä alibin antajat voivat esim. olla osasyyllisiä. Tällöin heillä on ollut hyvä syy pysytellä hiljaa.

Jos uusia tietoja on tullut, niin minä luulen, että joku uusi taho voi olla nyt varpaillaan.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sariola hyvä, ei Gussea satavarmasti todettu syyttömäksi, kuten jaksat jatkuvasti toitottaa.

Itse olet sellainen fanaaatikko, että sokeasti uskot oikeuden toteutuneen, kun se on tuomionsa antanut.

Suomessa tehdään vuosittain useita vääriä tuomioita ja syyttömiä joutuu kärsimään toisten valehtelujen ja sanomisten takia.

Kenties Bodomkin oli väärä tuomio, eikä oikeus sitä sataprosenttisen varmasti tuomiolauselmassaan sanonut, kun väitti, että on näyttänyt vahvasti siltä, että niemellä on ollut ulkopuolinen tekijä.

Tuo vahvasti sana on se, joka tekee tuomiosta itselleni epämääräisen ja oikeudesta hataran, eli kun ei muuta voinut, niin jätetään juttua auki ja sanotaan asian näyttäneen "vahvasti", vaan ei lukenut: "tullut täysin todistetuksi, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä".

Syyttäjän olisi ollut turha jatkaa ylempiin oikeusasteisiin noilla näytöillä, joten on pakko jäädä odottamaan sen punaisen langanpätkän löytymistä, joka johtaa lopullisesti perille.

Papillon jälleen kerran viittaa awan ja allekirjoittaneen älykkyyteen, toisin sanoen "älyttömyyteen".

Jos tuo on sitä, mitä kehuit osaavasi, niin aika heppoiset ovat evääsi.

Jos papiljotti kiristää, niin höllää hieman rullaa, kyllä se sitten helpottaa.
papillon
Perry Mason

*poistettu viestiketjuun kuulumatonta kuittailua*tm
papillon
Perry Mason

Hessu, muljahti muuten mieleen että oletko nyt - tämän Obaman varmistuvan ehdokkuuden lisäksi - toisen suuren uutisen eli Awan Huhun työtiimissä ollut mukana ja osaatko jo nyt ennakoida kuinka äkkiä se ratkaisee Bodomin, kuten Awa tuossa lupailee?
Jukka
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Hessu52 kirjoitti:Sariola hyvä, ei Gussea satavarmasti todettu syyttömäksi, kuten jaksat jatkuvasti toitottaa.
Minkä osan syytekirjelmän argumenteista oikeus hyväksyi?
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kaikki ne kohdat ovat epävarmoja, joissa lukee "näytti vahvasti, on oletettavaa, ym".

Nuo ovat niitä kohtia jotka panevat miettimään, mitä oikeus on tarkoittanut, kun ei ole sanonut, että "on toteen näytetty".
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Nythän on niin, ettei oikeudessa tullut ilmi seikkaa, joka ehdottomasti poissulkisi Nissen syyllisyyden. Tuomiossa lukee kuten jokainen tietää, vahvasti näyttää jne. Jos Mikkolan tiimi olisi pystynyt, se olisi julistanut Gussen syyttömäksi kokonaisuudessaan. Tämä olisi tietenkin edellyttänyt toisen henkilön täydellistä tunnustusta tai todistetta siitä, että Nils on ollut taju kankaalla tapahtumien aikaan.
papillon
Perry Mason

^ Pitää paikkansa, syyttömyyskysymys jäi oikeudessa auki.

Ainoastaan selvisi se, että Nilsiä ei todettu syylliseksi.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Re: Miksi NG ei voi olla murhaaja

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Canaris
Frank Drebin

Re: Miksi Nisse ei voi olla syyllinen?

Viesti Kirjoittaja Canaris »

^
Nytpä tämäkin juttu viimein selvisi. :D
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Skorpioni
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Skorpioni »

Turha enään jankuttaa. :D
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Jokohan poliisille on ilmoitettu tunnustusvideosta? Vai onko ilmoitus hautautunut mappiin? :lol:
strangelove
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja strangelove »

http://i370.photobucket.com/albums/oo14 ... img716.jpg

Lukekaapa tuo keltaisella pohjalla oleva teksti. Siinä puolueettoman lehden puolueeton toimittaja esittää oman kantansa asiasta. Onnettomilla syyttäjillä oli onnetton näyttö. Hessu, groot, awa ja kumppanit: myöntäkää että noin se asia on :lol:
Lukittu