Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kakira
Sabrina Duncan

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Jep, hiljaista on, mutta onhan tilaa :lol:
Tänne tilattaisiin jotain makeaa, jäi niin karvas maku tuosta Jarmo Björkqvistin uskomattomasta kirjeestä jota koko illan tuli luettua.
ELÄ ja anna toisten elää
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Hyi, mäkin olen lukenut sitä tänään, mutten pysty kuin vähän kerrallaan. Muuten saattaisin iskeä nyrkin näytöstä läpi. Hyi, hyi, yök. *oksennushymiö*

Mä tarjoan drinkit ja itse otankin kuuman rommin. Flunssa taitaakin olla pelkkää kesäflunssaa kun kuumekaan ei nouse kunnolla, mutta ei se silti kivaa ole. Tuhdisti sitä rommia, yömyssyksi.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

J.B.:n kirje on luultavasti sellainen, että se ei jätä yhtäkään lukijaa kylmäksi. Kurkistus hyvin sairaan ihmisen ajatusmaailmaan. Ja vaikka kirje olisi (ja osin on) manipuloivaa itsensä puolustelua ja hämäämistä, se on sellaisenakin yhtä paljastava. Kun sen lukee, alkaa röyhtäyttää ja suussa maistuu sellainen niinkuin joskus siivotessa - pöly. Pthyi!
Antakee vaikka sellainen mustikkasiideri nyt avuksi, kiitos-
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Noni, johan se Maybrick uskalsi kokeilla mustikkaa! On se vaan hyvää! :) Harmi, että viikonloppuna tulee oltua töissä, ei pääse Prisoniin kovin pitkäksi hengailemaan. Mutta täytyy sitten viikolla niinä vapaapäivinä korjata potti kotiin :lol:
Nanika ga tooku matteiru to
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Illalla menee koemaistoon vadelmalonkero. En edes tiedä, onko se joku uusi juttu, mutta enpä ole itse ikänä sellaista maistanut. Karpalolonkero onkin vanha suosikki. :mrgreen:

Mustikkasiideri sitten värjää kielen, se kannattaa muistaa! :P
Clyde
Axel Foley

Eikä värjää! Nyt ei puhuta siitä Spiderman -limsan värisestä mustaherukkavaimikälieolikaan siideristä, jota joskus oli. Tuo oli ihan oikean mustikan väristä ja tosi hyvää.
Minäkin eilen meinasin tuota vattua maistaa, mutta eivät myyneet yksittäin. Ja antibioottikuurilla ei paljoa viitsi juoda ;)
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

No minun ystäväni on juonut joskus kuppilassa tuota mustikkasiideriä ja esitteli oikeinkin ylpeänä kieltään sen jälkeen. :wink: Ja olen 99 % varma, että oli ihan mustikkasiideri. 1 % epävarmuusoption pidätän itselleni, koska tästä on jo aikaa.

Voin arvostella vattulonkeron tänne sitten myöhemmin illalla, ja minä löysin ihan yksittäispakatun. :D
v-a-45
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

Madonna and band on nähty, eikä nukkuttu sit sekunttiakaan. Otan toisen lonkeron jäillä, musiikista ei niin väliä korvat on jo muutenkin tukossa. Mut jos joku jammailee niin yhdyn, vaikken kuulekkaan mitään.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Etukäteisvaroitus Prisonilaisille......tää tempaisee tänään "kalsarikännin",joten myöhemmin illalla ei ehkä kannata ottaa niin kovin vakavasti! :wink: Nii ja sit sitä Sakua+Valgee viereen ja aina ku jompikumpi on tyhjä,ni ei ku lisää.Tää koko ilta saa sit mennä "yleisen" vitutuksen piikkiin,eiks ni? 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
v-a-45
Javier Pena

^No sit täs mestas on 2 kalsari känniläistä 8) Vitutuksesta en tiedä, mut koitahan kertoa mikä auttais :?: Tappelee et ainakaan ala.
Clyde
Axel Foley

Hö, vois aloittaa jo nyt, että voi olla "krapulassa" yöllä ja jaksaa aamulla selvänä töihin :D
v-a-45
Javier Pena

Juurikin näin, mut krapulaa ei tarvii kärsiä jos muistaa juoda riittävästi 8) Mitäs laitetaan? Mä tarjoon.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

hmm, voisin ottaa guinnesin.. hiljaselta näyttää: minä, jukeboxi ja baarimikko, missä muut? elämääkö ne viettelee näin perjantai-iltana?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No, jos nyt töissäkäyntiä ja vadelmanpoimintaa voi elämäksi nimittää, niin niissä on aika vierähtänyt.

Aika rankkaa on ollut vähän liian lyhyen loman jälkeen, onneksi on kuitenkin huominen vapaa 8)

Siidereistä puheenollen mulla on tällä kertaa kolmoisversio: vadelmaa, mustikkaa ja omenaa. Tosin eka pullollinen oli ehkä hieman liiankin kirpakkaa, saapi nähdä, kuinka jatkossa maistuu...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Cottoni tekee harvinaisen rekkiliikkeen ja juo koko illan vain KAHVIA!

Eli "asiaa" saattaa tulla pikkutunneille asti jos ei sitten ihan aamuun saakka...
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Lukittu