ERI MIELTÄ!minulla on kutina ettei kyse ole itsemurhasta, ei kukaan itseään tappamaan lähtiessään laita hiuksiinsa hiuslisäkettä tai lueskele sarjakuvia viimeisinä hetkinään
Itsemurhani aikanaan hyvinkin tarkasti suunnitelleena kaiken piti olla juuri viimeisen päälle täydellisesti, koska en halunnut olla ruma ruumis löydettäessä. Valitsin päivän, vaatteet, tyylin, korut, kaiken, jopa hajuveden. Sitten tuli Nora Bhatia, joka vei mun kuolintavan, hitto.
Kun on päättänyt tappaa itsensä, mieli on hullullakin levollinen. Ehkä siinä ehtii lueskella sarjiksia, jopa?
Tuota raanavesiteoriaa tuen, mutta jälleen: miksi meillä on default, että nainen on ulkomaalainen? Seinänaapurissani asuu kolme thainaista ja kyllä ne ihan sujuvaa suomea haastavat, toki ulkomaalaisuus heistä näkyy, siis se, että äite ei ihan elovena ole tai isä heinämies, mutta mikä saa meidät olettamaan sen, että hän on lähtöisin muualta, syntynyt muualla, kasvanut täällä?
Kyselin aiemmin, pitäisikö opettajien tai vastaavien foorumeilta kysellä, onko vanhoja oppilaita eksynyt ulkomaalaisen näköisinä heidän luokilleen, mutta nyt kyseenalaistan tämän oman väitteeni.
Siispä.
Kertokaa jälleen tyhmälle, miksi nainen ei ole suomalainen, tai täällä syntynyt. On mullakin tsekkiläisiä kolikoita lompuuki täynnä.
*** EDIT: tottakai mä rikoin ton quote-osan rumasti. Korjasin.