Pyydän ylläpidon huomiota ja tarkkaavaisuutta
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Mullekki pannia, ikkunat pitäs pestä ja talven halot roudata liiteriin. Kele.Tiina kirjoitti: Kiitti Sami. Oot tosi ystävä![]()
Parin viikon banni tähän rakoon tekis kyllä eetvarttia.
Pitäs saada vaatekaapit ja komerot siivottua ja vietyä turhat romppeet kaatopaikalle...muutakin pikkupuuhaa olisi kyllä kuinkajavaikka
-
Sami
Äläpäs nyt kiihdy, ota rauhallisesti. Nokasta tulikin mieleeni, että olen tällä hetkellä varsinainen räkänokka, sitä eritettä tuntuu vain tulevan. OK, olen vaiti. Mutta ole sinäkin, jos et saa asiallista tekstiä aikaiseksi.
EDIT: Kuitenkin olen sitä mieltä, että Sami on ihan fiksu tyyppi, jolla on hyviä ajatuksia.
EDIT: Kuitenkin olen sitä mieltä, että Sami on ihan fiksu tyyppi, jolla on hyviä ajatuksia.
-
Kalessin
- Adrian Monk
*hekottelio* tämän keskustelun taso on ihan samaa luokkaa kuin ala-asteella;"ope,ope,ope, toi kaivo nenää!"ope,ope,ope, noi kirjoittelee lappuja"Bombay kirjoitti:Lainaan itseäni Tiina-keissinkin takia. Ei näin..Bombay kirjoitti:Huvittavaa, että jo kerran asiattomuuksien takia bannattu käyttäjä vaatii toisen poistoa
seuraavaksi se pyytää mun kirjoitusten tarkistusta, mutta pitäisikin tosiaan leikata koirien kynnet, kutoa yksi villapaita valmiiksi, pelata jak&daxter 1,2 ja 3 läpi vielä kerran, käydä muutamalla kännillä ja niin, tietty! töissä
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Sami