Eipä ole tää minfoilu ainakaan hurjemmaksi tulostani muuttanut, olen vain 22% psyko
Tee testi - Oletko psykopaatti?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Re: Tee testi - Oletko psykopaatti?
^Kiitos, Copy, kun nostit vanhan ketjun ylös... innostuin tekemään testin uudelleen, lähes kaksi vuotta ekan kerran jälkeen.
Eipä ole tää minfoilu ainakaan hurjemmaksi tulostani muuttanut, olen vain 22% psyko
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maija
tärkeintä on myöntää osan sopivan itseensä, se on terveen merkki
Itse testiin, jokainen testi on sitten kouluampuja tai psykopaatti testi on vain suuntaa antava, ei mikään totuuden torvi, kuten mainitsin persoonallisuus testit kestää todella kauan ja niissä ei ole loogisia kysymyksiä joita voisi itse manipuloida. Tämä testi nyt on, sanonko mikä
Mutta hauska lukea ihmisten kommentteja testistä ja tuloksesta, jos siitä jotain päättelisi kuten minustakin päätellään kun en jäsentele sanomisiani..niin olen empaattinen ihminen kuin moni muu
Vain kuoleet ovat nähneet sodan lopun -Platon
tärkeintä on myöntää osan sopivan itseensä, se on terveen merkki
Itse testiin, jokainen testi on sitten kouluampuja tai psykopaatti testi on vain suuntaa antava, ei mikään totuuden torvi, kuten mainitsin persoonallisuus testit kestää todella kauan ja niissä ei ole loogisia kysymyksiä joita voisi itse manipuloida. Tämä testi nyt on, sanonko mikä
Mutta hauska lukea ihmisten kommentteja testistä ja tuloksesta, jos siitä jotain päättelisi kuten minustakin päätellään kun en jäsentele sanomisiani..niin olen empaattinen ihminen kuin moni muu
Vain kuoleet ovat nähneet sodan lopun -Platon
87 %. I love these tests! 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Hexan
Hannu L:llä olisi asiaa sinullle
Hannu L:llä olisi asiaa sinullle
28 % Muuten hauska, mutta liian pitkä näin malttamattomalle ihmiselle 
ELÄ ja anna toisten elää
Nyt lukema on noussut jo 87%:iin!
Täytynee tarkistaa lääkitystä ihan pikapuoliin.. kunhan ensin muutama tärkeä, jopa pakottava asia on hoideltu...
Täytynee tarkistaa lääkitystä ihan pikapuoliin.. kunhan ensin muutama tärkeä, jopa pakottava asia on hoideltu...
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Olet 52% psykopaatti.
71% ovat vähemmän psykopaatteja kuin sinä
5% ovat yhtä psykopaatteja kuin sinä
24% ovat enemmän psykopaatteja kuin sinä
ns: Rytmihäiriö - Yhdellä iskulla
71% ovat vähemmän psykopaatteja kuin sinä
5% ovat yhtä psykopaatteja kuin sinä
24% ovat enemmän psykopaatteja kuin sinä
ns: Rytmihäiriö - Yhdellä iskulla
-
rosamarine
- Adrian Monk
Hmm...mä en näköjään kuulu joukkoon... 17%
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Sittenhän meitä on kaksi 17%-kerholaistarosamarine kirjoitti:Hmm...mä en näköjään kuulu joukkoon... 17%
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Thomas Fuller
^Kolmepas 
-
Valdovas
- Axel Foley
Hm, ilmeisen suosittu lukema näemmä. Yllä mainittujen kolmen lisäksi löytyy ketjua taaksepäin selaten ainakin 7 muuta samaan klubiin kuuluvaa: Herkkis, Wuulffi, Maija Turjukka (jolla tuntuisi tosin sittemmin olevan ilmeistä kehitystä, Minfon vaikutuksesta varmaankin...Mariacka kirjoitti:^Kolmepas![]()
-
rosamarine
- Adrian Monk
MitäMitä? Sinäkö tuon hömppätestin mukaan olet vain 4% psykis?Valdovas kirjoitti:4:n prossan kerhoon ei sen sijaan jostain syystä näytä olevan tunkua...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
^^ ^ Kunnon psykopaatti pystyy huijaamaan testissä kuin testissä 
-
Valdovas
- Axel Foley
Shh... älä kerro niille!Mariacka kirjoitti:^^ ^ Kunnon psykopaatti pystyy huijaamaan testissä kuin testissä![]()