Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Copy
Nikke Knatterton

Re: Marsalkka vs. otus & muut ( Faktan hakemista )

Viesti Kirjoittaja Copy »

Kouluampujien ihailu/ihannointi

Syväluotaavaa keskustelua:
Miksi joku ihailee/ihannoi ihmistä, joka tappaa viattomia ihmisiä? Millä tavalla tuollaista tekoa voi arvostaa? Tähän ketjuun kommentteja aiheesta.
Itse en kyllä ihailisi tai arvostaisi jonkun päähänpotkitun luuserin muilta kopioimia ajatuksia.
Eivätköhän nuo sellaisia syrjäytyneitä luusereita tosiaan ole.
No eivät ne Auvisen pojan muilta kopioimat jutut mistään neroudestakaan kielineet. Monet kiusatut finninaamat kopioivat samoja ajatuksia.
Jne.. jatkuu jatkuu syväluotaavaa keskustelua..
Ikävää on se kun suomen laissa ei ole kunnianloukkausta määritelty anonyymeittä pidemmälle, tuollainen spade pelle voi osallistumatta, keskusteluun syventävästi inistä väliin anonyymeiden nimissä vaatimattomasti marslakka nimimerkillä.

Oletko koskaan Marski miettinyt miksi sinusta on täällä ketjuja? Syy sinussa vai muissa?!? :roll:
joku muu
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja joku muu »

Monet kiusatut finninaamat kopioivat samoja ajatuksia.

Tuliko muuten tämän väitteen lähde koskaan esiin kun ei omiin silmiin sattunut?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Copy kirjoitti:Oletko koskaan Marski miettinyt miksi sinusta on täällä ketjuja? Syy sinussa vai muissa?!? :roll:
Oletko koskaan miettinyt miksi tuo Kouluampujien ihailu-ketju on olemassa?
Vai saako siellä vain ihailla?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Copy
Nikke Knatterton

Oletko koskaan miettinyt miksi tuo Kouluampujien ihailu-ketju on olemassa?
Vai saako siellä vain ihailla?
Lähinnä mietin sitä miksi nimimerkki marski on useassa ketjussa mainittu, syy muissa vai nimimerkissä?

Helppoahan se on tarkkailla sivusta ja tulla inisemään faktasta, taasen itse kyseinen herra heittää muistikuvan perusteella "faktaa". Kuten kouluampuja ketjussa useat ovat perustelleet sanomansa vailla luuseri kommmentteja asiallisesti, mutta itse ketjun aloittaja vaivautuu sanomaan luuseri.. Lähinnä itse kirjoittajasta tulee ensimmäisenä mieleen sana luuseri jolla ei ole muuta elämää (kuten totesikin) kuin siivoilla tätä paikkaa.

Naurettavaa osallistua keskusteluun "haukkumalla" toisten mielipiteet jotka jokainen lukutaitoinen osaa tulkita siksi, mutta itse omaa mielipidettä ei sanota. Kuten sinäkin Damien vaatimattomasti totesit ja deilasit faktani mielisairaalasta, sanomalla ihmesairaala. Ilmeisesti sinun faktan perusteella olen ollut ihmesairaalassa. Monessakin ketjussa olisi sanomista ihan omiin kokemuksiin vedoten mutta niitä ei viitsi sanoa koska joku tuhannen viestin (tiedän kaikesta kaiken ja olen hyvä kirjoittaja) kirjoittaja on erimieltä ja ihmettelee kun kvg sanoo eriä.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Copy kirjoitti: jolla ei ole muuta elämää (kuten totesikin) kuin siivoilla tätä paikkaa.
Missä olen näin todennut?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

Copy kirjoitti: Kuten kouluampuja ketjussa useat ovat perustelleet sanomansa vailla luuseri kommmentteja asiallisesti, mutta itse ketjun aloittaja vaivautuu sanomaan luuseri..
Onko viattomien ihmisten tappajille jokin kuvaavampi ilmaus kuin luuseri?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Copy kirjoitti:Kuten sinäkin Damien vaatimattomasti totesit ja deilasit faktani mielisairaalasta, sanomalla ihmesairaala. Ilmeisesti sinun faktan perusteella olen ollut ihmesairaalassa.
Korjasin vain virheellisen väittämäsi, deal with it..
Copy kirjoitti:Monessakin ketjussa olisi sanomista ihan omiin kokemuksiin vedoten mutta niitä ei viitsi sanoa koska joku tuhannen viestin (tiedän kaikesta kaiken ja olen hyvä kirjoittaja) kirjoittaja on erimieltä ja ihmettelee kun kvg sanoo eriä.
Jokaisellahan on oikeus miettiä mitä kirjoittaa.Jos eri mieltä ei asioista olla, ei keskustelua tule.
Paskapuheiden korjaaminen taasen on vain positiivinen asia.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei Marsalkkaan kannata hermojaan menettää, vaikka itsekin välillä tulee puhuttua ko. henkilöstä, mutta kaikki vähänkään palstaa seuraavat ovat huomanneet kyseisen tyypin nauttivan huomattavista erivapauksista muihin kirjoittajiin verrattuna.

Banneja ja huomautuksia satelee, mutta Marsalkka onnistuu ne aina välttämään. Varmaan monia muitakin tämä asia ihmetyttää ja ehkä kiukuttaakin. Miksi joku saa enemmän vapauksia kuin toinen. Ymmärtäisin asian, jos kyseessä olisi henkilö, joka olisi palstalle elintärkeä ja hyödyllinen, mutta tuo faktojen huutaminen ja paskaan puuttuminen ei vaan toimi, se vaan aiheuttaa ärsyyntymistä, lisää off-topiccia ja joidenkin Marsalkkaa hyödyllisempien tyyppien katoamista palstalta, esim. Pitbull uhkaili jossain ketjussa lähtevänsä palstalta menemään. Räväkkänä persoonana näin virtuaalisesti hänestä voi olla montaa mieltä, mutta en usko monenkaan pitävän Marsalkkaa palstalle hyödyllisempänä kuin vaikka Pittiä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

loneliness kirjoitti:

Banneja ja huomautuksia satelee, mutta Marsalkka onnistuu ne aina välttämään.
Väitteesi on kackelsbergia.
Copy
Nikke Knatterton

Copy kirjoitti: jolla ei ole muuta elämää (kuten totesikin) kuin siivoilla tätä paikkaa.

Missä olen näin todennut?
Muistikuva, ei varmasti ihan sanatarkasti. Aika ei riitä selaamaan sanomisiasi joten jää sanomani todenperäisyys muistikuvani varaan. Katso lisäys alempana.

Edit. Lisäys

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

ViestiKirjoittaja Marsalkka päivämäärä Ma Heinä 27, 2009 3:14 pm
^ Itse pyrin nimenomaan siivoamaan MURHA.INFOA kackelsbergista, jota on väitetty faktaksi.
Onko viattomien ihmisten tappajille jokin kuvaavampi ilmaus kuin luuseri?
Itse perustamassasi ketjussa aika moni on perustellut kantansa usealla lauseella ja asiallisesti. Toki asioita voi selittää yhdellä sanalla, tai vaikka kahdella. Kuten taloudellinen tilanne on tällähetkellä: -Lama, mikä on ytimekkäästi kerrottu ja todella yksinkertaisesti. En nyt tiedä onko kovin järkevää osallistua keskusteluun ja etenkin lähteä ottamaan toisten kirjoituksista kannanottoja jos oma sanoma on mitään sanomatonta.
Marsalkka
Horatio Caine

Copy kirjoitti: Muistikuva, ei varmasti ihan sanatarkasti.
Siltä tosiaan vaikuttaa. Tämä osa oli täysin omaa kehitelmääsi:
jolla ei ole muuta elämää (kuten totesikin)
Toki asioita voi selittää yhdellä sanalla, tai vaikka kahdella.
Juu. Usein siten voi ytimekkäästi kuvata asiaa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Marsalkka kirjoitti:
loneliness kirjoitti:

Väitteesi on kackelsbergia.
Paskat. Moni on pienemmillä törttöilyillä hommannut itselleen ikuiset bannit tänne, joten jotain hämärää tässä on, jota me outsiderit emme tiedä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Marsalkka
Horatio Caine

Tämä väitteesi on kackelsbergia:
Ja kyseessä voimakas tuoksu.
Ihraponnari
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Marsalkka saa puolestani jatkaa hyvin hoitamaansa virkaa.
Canaris
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Ihraponnari kirjoitti:Marsalkka saa puolestani jatkaa hyvin hoitamaansa virkaa.
Niin kai, mutta asenne saisi olla vähän "rakentavampi".
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Vastaa Viestiin