Ailar kirjoitti:
Minusta olisi hämmästyttävää, jos noinkin monilla ihmisillä (olen jo aiemmin eri yhteyksissä kiinnittänyt asiaan huomiota) ihan sattumalta olisi sieppauskokemus sekä insesti- tai muu seksuaalinen hyväksikäyttötausta.
Olen aikalailla samaa mieltä ja minusta tuo selitys on erittäin järkeenkäyvä.
Muutenkin kun jotkut ovat kertoneet joutuneensa siepatuiksi ja ufojen tehneen heille vastenmielisiä ja kivuliaita tutkimuksia, tulee väkiselläkin mieleen miksi olennot joilla on niin kehittynyt tekniikka eivät osaisi tehdä samoja kokeita kivuttomasti tai nukutuksessa?
Minusta ufot ovat mielenkiintoinen aihe. Varsinkin kun näitä todisteita näyttää olevan jokaisen maan puolustusvoimassa, ja entinen astronautti tarinoi yhteistyöstään ufojen kanssa. Väkisinkin sitä alkaa miettimään että entä jos ne ovat sittenkin totta? Olen ennen suhtautunut todella skeptisesti näihin ufojuttuihin mutta nyt en oikein tiedä enää.
Siitä olen samaa mieltä että jos nämä pienet vihreät miehet olisivat halunneet tuhota meidät, se olisi tehty jo aikoja sitten.
Mutta miksi nämä tyypit tahtovat vierailla niin kovasti maapallolla? Mikä olisi heidän motiivinsa pistäytyä täällä aina silloin tällöin näyttäytymään ihmisille ja seurailemaan lentokoneita?