Jos henkilö oli tapahtuman jälkeen tajuttomana - tai tajuttomuuden rajamailla - eivät muistikuvat tapahtumien kulusta voikaan olla täysin luotettavia. Tämä vain kielii siitä, että vammat ovat olleet vakavia. Eivät tosin hengenvaarallisia.kukkuu kirjoitti:Näyttää sokeakin lintu löytäneen jyvän.Sariola kirjoitti: NG:n puheille tapahtumainkulusta ei kannata panna mitään painoa.
Gustafssonin vammat
-
strangelove
- Adrian Monk
Re: Gustafssonin vammat
Örvelökännissä.strangelove kirjoitti:Jos henkilö oli tapahtuman jälkeen tajuttomana - tai tajuttomuuden rajamailla - eivät muistikuvat tapahtumien kulusta voikaan olla täysin luotettavia. Tämä vain kielii siitä, että vammat ovat olleet vakavia. Eivät tosin hengenvaarallisia.kukkuu kirjoitti:Näyttää sokeakin lintu löytäneen jyvän.Sariola kirjoitti: NG:n puheille tapahtumainkulusta ei kannata panna mitään painoa.
-
strangelove
- Adrian Monk
En usko että pullot Citrus-likööriä ja Salmisaarta blandattuina kahteen pekkaan vielä örvelökännin teettää. Eikä kaikkea viinaa edes juotu. Isokokoinen mies kestää kyllä viinaa yllättävän hyvin.kukkuu kirjoitti:Örvelökännissä.
Niin no jos ne oli blandattu.strangelove kirjoitti:En usko että pullot Citrus-likööriä ja Salmisaarta blandattuina kahteen pekkaan vielä örvelökännin teettää. Eikä kaikkea viinaa edes juotu. Isokokoinen mies kestää kyllä viinaa yllättävän hyvin.kukkuu kirjoitti:Örvelökännissä.
Gustafsson oli 18-vuotias "poika". Ei viinan kanssa ammatikseen lätrännyt.strangelove kirjoitti:En usko että pullot Citrus-likööriä ja Salmisaarta blandattuina kahteen pekkaan vielä örvelökännin teettää. Eikä kaikkea viinaa edes juotu. Isokokoinen mies kestää kyllä viinaa yllättävän hyvin.kukkuu kirjoitti:Örvelökännissä.
Tässä muuten kuva salmisaaresta.
http://www.digicamera.net/dnews01/a_salmisaari.jpg
-
strangelove
- Adrian Monk
Tässä muuten on yksi mielenkiintoinen seikka. Kuinka kännissä Nils on ollut? Hän oli isokokoinen ja olen saanut sen käsityksen, että kännäsi tasaisin väliajoin. Viina ei siis ollut uusi tuttavuus. Oliko se jossain kuulustelussa kun hän sanoi, että aina ennen tansseja vedettiin puoli pulloa Kossua?kukkuu kirjoitti:Gustafsson oli 18-vuotias "poika". Ei viinan kanssa ammatikseen lätrännyt.strangelove kirjoitti:En usko että pullot Citrus-likööriä ja Salmisaarta blandattuina kahteen pekkaan vielä örvelökännin teettää. Eikä kaikkea viinaa edes juotu. Isokokoinen mies kestää kyllä viinaa yllättävän hyvin.kukkuu kirjoitti:Örvelökännissä.
Tässä muuten kuva salmisaaresta.
http://www.digicamera.net/dnews01/a_salmisaari.jpg
Jos lähdetään siitä, että sekä Seppo että Nils joivat molemmat suurinpiirtein saman verran, voisi olettaa että Seppo oli enemmän kännissä. Gustafsson on lisäksi kertonut ostaneensa Sepon kanssa Jaffaa kioskilta ilmeisesti blandaamista varten.
Ja kuten sanoin, kaikkea viinaa ei edes juotu. En usko, että Nils missään kaatokännissä oli.
Sariola, onko tuo vastauksesi kysymykseen jonka sinulle esitin?
Kysymyshän oli:
Sariola väität, että uhrien vammoista oli tehty tarkka pöytäkirja. Mainitaanko pöytäkirjassa, että Sepon käsissä ei ollut murtumia?
Niin, jospa nämä uudet tutkimukset paljastivat, että Sepon kädessä oli juuri tuo mainitsemani kämmenluun poikkimurtuma? Hyvin tyypillinen nyrkiniskun seurauksena tuleva vamma.
- hymm -
Sariola, onko tämä "Bodomin Mysteerio", se sinun mainitsema tarkka pöytäkirja?
Kysymyshän oli:
Sariola väität, että uhrien vammoista oli tehty tarkka pöytäkirja. Mainitaanko pöytäkirjassa, että Sepon käsissä ei ollut murtumia?
Eli puhut vain ja ainoastaan hankaumajäljistä. Ehkäpä todellakin on niin, että murtumia ei aikalastutkijat tutkineet. Kämmenluu voi olla poikki murtunut ja nyrkki on ulkoisesti täysin virheetön. Tämä Sariola sinulle tiedoksi.Sariola kirjoitti:Koska oikeassa nyrkissä ei ole ollut havaittavia jälkiä ei niillä ole pahemmin lyöty ketään. Se sulkee pois tappelun poikien välillä. Uusia hankaumajälkiä ei v.2004 ole voitu havaita, sehän on selvää. Nuo käsien hankaumat perustuvat v.1960 tutkimukseen. Lue "Bodomin Mysteerio".
Niin, jospa nämä uudet tutkimukset paljastivat, että Sepon kädessä oli juuri tuo mainitsemani kämmenluun poikkimurtuma? Hyvin tyypillinen nyrkiniskun seurauksena tuleva vamma.
- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Oli ollut selvästi kännissä. Huojui ja haastoi riitaa. Tästähän on olemassa todistajan lausuntostrangelove kirjoitti:Tässä muuten on yksi mielenkiintoinen seikka. Kuinka kännissä Nils on ollut?
Sellasta se pirunviina teettää itse kullekin. Marjatallahan on niitä kuviakin mahdollisesti vielä kellarissaan tallessa, joita oli kyseisenä iltana napsinut uhreista laatikkokamerallaan. Niistä saisi varmasti hyvät rahat.
Murrrrha Infon lukijat - ne on lunkia porukkaa!
awa kirjoitti: .....
Ruumiinavauspöytäkirjat. Bodomin Mysteerio on poliisien kirjoittama ja perustuu niihin. Luonnollisesti.
Myös v. 2004 tehdyistä tutkimuksista on asiantuntijoiden lausunnot. Niissä on lueteltu havaitut vammat. Kannattaa käydä lukaisemassa. Vastaus löytyy sieltä.
Kännissä oleville sattuu tapaturmia. Epätasaisella kalliolla horjahtaminen voi tehdä pahaa jälkeä.
Strömberin maalarin todistuksen mukaan oli(ko) nuo Sitrus ja Salmisaari viinat .
Gustafsson muisti vasta myöhemmin Sitrus liköörin.
Miksi tässä asia luotetaan tuohon alkoholimäärään, onhan brenkkua voinut olla muutakin. Gustafsson on voinut vaikka pölliä isältään. Isältä, jonka alkon käyttö ylsi väkivaltisuuteen perhettä kohtaan ja ajokortin "kuivumiseen".
Strömberin maalarin todistuksen mukaan oli(ko) nuo Sitrus ja Salmisaari viinat .
Gustafsson muisti vasta myöhemmin Sitrus liköörin.
Miksi tässä asia luotetaan tuohon alkoholimäärään, onhan brenkkua voinut olla muutakin. Gustafsson on voinut vaikka pölliä isältään. Isältä, jonka alkon käyttö ylsi väkivaltisuuteen perhettä kohtaan ja ajokortin "kuivumiseen".
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Täällä useat yrittävät vedättää siihen suuntaan, että NG oli änkyräkännissä. Jos uskotaan lauluvihkon merkintöihin ovat molemmat pojat olleet kännissä suunnilleen yhtälailla ja saman verran, eli lievästi. Samoin on kertonut NG. Se pitänee paikkansa.
Sariola kirjoitti: Samoin on kertonut NG. Se pitänee paikkansa.
Koita nyt hyvä ihminen jo päättää.Sariola kirjoitti: NG:n puheille tapahtumainkulusta ei kannata panna mitään painoa.
Aikamoista puuroa.
Lauluvihon teksti pojat kännissä, siinä määrin, että oli ollut tarpeen kirjoittaa muistiin. Koko teksti antaa kuvan ei niin mukavasta nuorten kesäretkestä.
Humalatila on Gustafssonin kertomana yksi suurimmista ristiriidoista ja epäjohdonmukaisuuksista. Kaikki muistavat; hyi karvasta, ei ollut maittia, nukkumaan mennessä maailma pyöri, toisaalta tuntui se pikkasen, pirunviina.
Tyypillistä kännisepittelyä. Raskaimman kautta.
Lauluvihon teksti pojat kännissä, siinä määrin, että oli ollut tarpeen kirjoittaa muistiin. Koko teksti antaa kuvan ei niin mukavasta nuorten kesäretkestä.
Humalatila on Gustafssonin kertomana yksi suurimmista ristiriidoista ja epäjohdonmukaisuuksista. Kaikki muistavat; hyi karvasta, ei ollut maittia, nukkumaan mennessä maailma pyöri, toisaalta tuntui se pikkasen, pirunviina.
Tyypillistä kännisepittelyä. Raskaimman kautta.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
-
strangelove
- Adrian Monk
Tämä on yksi monista vuoden -60 tutkinnallisista virheistä. Gustafssonin verestä alkoholipitoisuutta ei tutkittu.