Rikoksen Maailma

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
benzin
Susikoski

Rikoksen Maailma

Viesti Kirjoittaja benzin »

Harmi kun loppuu,tänään tulee käsittääkseni viimeinen jakso.En muuten ohjelmasta erityisesti ole pitänyt,vaikka hyvä onkin.Mutta hannu lauerma on kyllä viisas mies.sitä jaksaisi kuunnella vaikka viikon.sen verran fiksuja/viisaita ajatuksia miehellä on.

En erityisesti viranomaisista pidä,varsinkaan poliiseista(sori vaan,jos joku on poliisi täällä,onhan niitä mukaviakin tavattu:-)mutta lauermasta huomaa kyllä,että tuntee ihmisen mielen erittäin hyvin.Itse olen psykiatrisessa hoidossa,ja psykiatrini on hyvä.mutta suurin toive olisi,että pääsisi joskus juttelemaan hannu lauerman kanssa...siis ilman,että joutuis vankimielisairaalaan..

mitä ajatuksia teissä on kyseinen ohjelma herättänyt,ja hannu lauerma?

tietääkö kukaan koska uudet POLIISIT jaksot alkaa?

Uusin alibi oli muuten ihan surkea,kertoisi enemmän vankiloista ja muusta mielenkiintoisesta kun aina niitä samoja"taas haulikko mies riehui"yms...

kanaali-koskinen on muuten aika mielenkiintoinen rikollinen,siitä saisi olla enemmän juttua alibissa,ja miksipä mies ei voisi kirjoittaa vaikka kirjaa.... :D no joo...sellasta mulla nyt liikkus tänään mielessä..kun pääsin tänne pitkästä aikaa taas kirjoittelemaan....toivottavasti en nyt loukannut ketään.. 8)
karramurmur
Remington Steele

Re: Rikoksen Maailma

Viesti Kirjoittaja karramurmur »

Sitä ihmettelen tuos,et ku se pääsi jo vapaaksi.Oliks se fiktiivistä?Häiriötekiöitäki oli ku kattoin,et saatti mennä ohi.Taitaa poika parka päästä hengestänä siviilis.Se verran kovat velat on niskas kovemmille velkojille.
Kukahan tätä anaalia uskaltautuis haastatteleen?Siinä voi olla keklu pystösä seläs tai pyssykkä voi paukahtaa.
karramurmur
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja karramurmur »

Tää POLIISIT sarja jatkuu 5.10.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

"Rikoksen maailman" Hannu Lauermaa voi lukea hänen kirjoistaan m.m. "Usko toivo ja huijauas" ja uusin "Pahuuden anatomia".
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Eihän tätä sarjaa voi hyväksi kutsua. Yksi sana riittää: surkea. Lauerma on sarjan parasta antia, poikien äitien näyttelijät sieltä surkeimmasta päästä. Ei tule sarjaa ikivä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin